A
"alkup"
Vieras
PItää kattoa kuinka ens viikko menee. Lapsilla on hoito ma ja ti klo 7.30- 20.00, muutoin koko viikko on vapaa. Eli sitten otan tarvittaessa johtoon yhteyttä jos valituksia hoitajilta tulee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse jättäisin hoitajien kommentit omaan arvoonsa ja jos vain jatkavat niin sanoisin, että minähän sen hoidon maksan ja heidänkin palkkansa.
Säädökset on säädöksiä ja lasten jaksamisen takia niitä on noudatettava. Ja kukaan ei maksa hoitoa, anteeksi vain. Vanhempien maksamista rahoista ei riitä kuin pienen pieni murto-osa kuluihin.
Vuoropäiväkodeissakin yli kymmenen tuntia pitkät hoitoajat on sijoitettava niin, että lapsilla on yön tunnit mukana niissä.
12 tuntia hereillöoloaikana päiväkodissa on kamalaa lapsille. Tiedän liian tarkasti.
Itse jättäisin hoitajien kommentit omaan arvoonsa ja jos vain jatkavat niin sanoisin, että minähän sen hoidon maksan ja heidänkin palkkansa.
Ei ne lapset varsinaisesti 12 tuntia hereillä ole, kyllä vuoropk:ssakin päikyt otetaan....
Parin tunnin unet normaalina kahdeksan tunnin päivänä pelastavat vähän, mutta silti nekin päivät ovat lapsille rankkoja. 12 tuntia miinustettuna päikkärit on jotain kamalaa.
Toivoisin että vanhemmat pääsisivät elämään lapsen vielä kehittymättömällä elimistöllä ja taidoilla kahdentoista tunnin päivän päiväkodissa. Sen jälkeen jokaisella olisi eri ääni kellossa. Tiedättekö millaiseen sosiaaliseen viidakkoon päiväkotilapsi joka päivä joutuu. Ja kun ei ole niitä aikuisen kykyjä käsitellä asioita. Myös melu ja kaikki muu rasittaa.
Noh, itseasiassa kyllä. Olen normipäikyssä töissä. Olen myös tehnyt sijaisuuksia vuoropäikyssä ja se mikä siinä oli kiva, oli se, että lähestulkoon aina illat olivat hyvin rauhallisia...joskus vaan muutama lapsi paikalla. Yössä ihan muutamia. Vaikka ryhmässä oli kirjoilla kolmisenkymmentä tenavaa.
Säädökset on säädöksiä ja lasten jaksamisen takia niitä on noudatettava. Ja kukaan ei maksa hoitoa, anteeksi vain. Vanhempien maksamista rahoista ei riitä kuin pienen pieni murto-osa kuluihin.
Vuoropäiväkodeissakin yli kymmenen tuntia pitkät hoitoajat on sijoitettava niin, että lapsilla on yön tunnit mukana niissä.
12 tuntia hereillöoloaikana päiväkodissa on kamalaa lapsille. Tiedän liian tarkasti.