Lapseni on väkivaltainen, en tiedä kauanko enää jaksan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Särkynyt sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Meillä ei 6v pystyisi pitää enää kiinni, tommosella 130cm ja vajaa 30kilosella on mielettömät voimat kun sille päälle tulee (6aikuista piti kiinni kun meni nielurisaleikkaukseen ja silti minä sain turpaani)

No onpas lapsi päässyt niskan päälle!

lapsilla on yllättävän paljon voimaa ja siihen vielä ajateltuna hermostuneisuus niin se on voimakas yhdistelmä

No on, mutta kyllä aikuisella pitää olla järjen kanssa enemmän! Haloo!

Kyllä sulla on naurettava ajattelutapa :laugh: Siinä ei kuule järjellä tehdä mitään jos omat voimat ei riitä pitämään voimakasta lasta paikallaan. Ennemmin päästän irti kun otan itse lapselta turpaani kun hermostuneisuuksissaan ja huitoo. Ja lapsi joka ei ole tottunut siihen että pidetään väkisin kiinni niin tottakai hätääntyy kun yhtäkkiä otetaan kiinni ja pidetään. En minä ainakaan paikallani istuis jos joku tulis väkisin pitämään kiinni että nyt oot siinä. Tuo holding-juttu ei kuule vaan kaikille lapsille sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Meillä ei 6v pystyisi pitää enää kiinni, tommosella 130cm ja vajaa 30kilosella on mielettömät voimat kun sille päälle tulee (6aikuista piti kiinni kun meni nielurisaleikkaukseen ja silti minä sain turpaani)

No onpas lapsi päässyt niskan päälle!

lapsilla on yllättävän paljon voimaa ja siihen vielä ajateltuna hermostuneisuus niin se on voimakas yhdistelmä

No on, mutta kyllä aikuisella pitää olla järjen kanssa enemmän! Haloo!

Kuule outolintu. Nuo sun kommentit ei vie tätä keskustelua yhtään eteenpäin. Annatko jooko olla, ettei tule ihmisille enää enempää paha mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt sydän:
Miten noihin neurologisiin tutkimuksiin pääsee?
Muokkasinkin jo tuota aiempaa kirjoitustani, mutta laitan tietoa vielä tähänkin.

Ensi vaiheessa ottaisin yhteyttä omaan terveyskeskukseeni, varaisin ehkä sinne lääkäriajan ja pyytäisin lääkäriltä lähetteen neurologisiin tutkimuksiin. Sitä en tiedä, tehdäänkö tutkimuksia myös tavallisissa terveyskeskuksissa vai pelkästään sairaaloissa, mutta kuvittelisin kuitenkin, että terveyskeskuksessa asiasta tiedetään edes jotain. Jos ei muuta niin edes sen, että miten tutkimuksiin voi hakeutua ja missä niitä tehdään.

Yliopistosairaaloissa neurologisia tutkimuksia ainakin tehdään, mutta luultavasti vastaavia tutkimuksia tehdään vähän pienemmissäkin sairaaloissa, siis aluesairaaloissa tai keskussairaaloissa.

Yhteistyössä