H
hhhuuuhu
Vieras
Moikka ! =) Tämä minun prinsessani täällä mahassa ekan kerran päätti kääntyä niin että jalat edellä , ja sovittiin että minut leikataan , no nyt sitten tuli hirveet supistukset ja lähdin synnärille ja ne sanoivat että me leikataan sut nyt yöllä tai aamulla. ja minä olin että jes nyt tämä on ohi, sitten lääkäri tulee tarkistamaan vauvaa ja sanoo tämä on kääntynyt pää alas päin me emme leikkaa sinua nyt vaan odotellaan milloin se syntyy. no supistukset laantuivat ja lähdin takaisin kotiin.. tänään olen huomannut että potkut tuntuvat ala mahassa , ja synnärillä sanoivat että tule maanantaina tänne niin katotaan että leikataanko vai odotetaanko että synnytys käynnistyy.
huhhhhu , olen niin täynnä jo tätä raskautta.. toisaalta olisi kiva kun leikattaisi kun tietää sen päivän milloin syntyy mutta sitten taas se että leikkaus haava on todella kipeä..
miten saan tämän lapsen syntymääääään?!?!?!
huhhhhu , olen niin täynnä jo tätä raskautta.. toisaalta olisi kiva kun leikattaisi kun tietää sen päivän milloin syntyy mutta sitten taas se että leikkaus haava on todella kipeä..
miten saan tämän lapsen syntymääääään?!?!?!