Lihavako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Romus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Romus

Vieras
Mieheni ei halua minua enää koska olen liian lihava ja näin
ollen ruma. Kasvot ovat nätit ja rinnat ovat kivat, mutta se ei kuulemma riitä. Olen 167 pitkä ja painan 60kg. Tämä ei todellakaan ole provo! Valitettavasti :(

Myönnän että voisin olla kiinteämpi ja olenkin tekemässä asian suhteen jotain. Tuloksia vain ei synny hetkessä, enkä halua saada niitä vain miestäni miellyttääkseni. Mielestäni mieheni, jos hän minusta oikeasti välittää, tulisi nähdä minut ihmisenä, kokonaisuutena. Enhän minäkään ole alkanut seurustelemaan vain pelkän kropan kanssa. Mitä sitten jos olisin raskaana ja lihoisin todella. Jättäisikö hän minut koska en miellytä enää entisenkään vertaa? En ole lasta hankkimassa, mietin vain tulevaisuutta.. Voiko olla tulevaisuutta jos ulkonäkö on suhteen kulmakiviä. Pidän kyllä itsestäni huolta ulkoisesti, olen siisti ja pukeudun kauniisti. Muut miehet sanovat että olen kaunis, oma mieheni ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi. Kasvot vain ovat ok..
Itsetuntoni oman ulkonäköni suhteen alkaa olla aivan nollassa :( Mieheni edessä en enää uskalla olla alasti, vaan pelkään arvostelevaa katsetta. Tieto siitä että hän pitää minua epähaluttavana on raskas. Omalle rakkaalleen sitä haluaisi olla kaunis ja haluttava, arjessakin. Ehkä minun pitäisi lähteä tästä suhteesta ennenkuin itsetuntoni viimeisetkin rippeet ovat menneet? Onko teillä kokemuksia vastaavanlaisesti käyttäytyvistä miehistä? Onko mikään muuttunut?

Olen 168cm ja 54 kg ja todella hoikka, sinä et voi olla missään nimessä lihava. Minulle huomautellaan jatkuvasti että voisin vähän lihoa, okei lähinnä mutsi, mummot ja muut sukulaiset, mutta on kyllä miehellä valitettavasti vikaa päässä jos sanoo sinua lihavaksi.
Kiinteys on eri asia ja yleensä vain säännöllisesti urheilevat ovat täysin kiinteitä..
Olin itse miehen kanssa, joka sanoi yöök pullottavalle vatsakummulleni... alussa en välittänyt mutta pitkän ajan päästä ei ollut enää hauskaa ja inhosin itsekin itseäni..
Ei kannata miehen takia itseään masentaa.

Hän on sanonut sen suoraan. Erektiovaikeudet johtuvat kuulemma kiloistani. Olemme molemmat alle kolmikymppisiä, joten iän ei hirveästi pitäisi vaikuttaa suorituskykyyn.

Tiedät itsekin ratkaisun asiaan - ei tuollainen suhde voi jatkua. Olet aivan hoikka/normaalipainoinen. Entä sitten, jos laihdutat itsesi miehen mieliseksi. Etkö tulekin vihaiseksi, jos viehättävyytesi miehen silmissä on noin triviaalista asiasta kiinni?

Olen samaa kokoa kuin sinä, enkä todellakaan pidä itseäni lihavana.
Kun painoni laski 57 kiloon, töissä pojat olivat huolissaan, että olen jo liiankin laiha pian.
Se nyt on niin katsojan silmistä kiinni.

Muuan mies tykkäsi, että ole pyöreä, muttei samalla nähnyt esim. hänen oman sisaren pyöreyttä, eikä varsinkaan äitinsä huomattavaa ylipainoa.

Miten surkean valikoivaa.

Muuten, en usko että miehesi vaikeudet johtuvat kiloistasi, kuulostaa vain tekosyyltä.
Toisen pääkoppaan sukeltaminen ei onnistu, mutta jos hienovaraisesti urkkisit todellisen syyn.

Miehelläsi voi olla esim. ihan fyysisellä puolella se syy ettei nouse. On vaan niin raukka ukko ettei myönnä asiaa edes itselleen vaan syyttää sinun ulkonäköä asiasta. Minä laittaisin tuollaisen idiootin ja raukan ukon kiertoon, ei taida kovin älykäskään olla.

Miehesi taitaa sitten olla täydellinen kasvoiltaan ja kropaltaan, kun on noin varaa toimia arvostelutuomarina.

Kokeilepas hänen antaa maistaa omaa lääkettään ja keksi sinäkin joku moite hänen ulkoisista seikoistaan (ihan vaikka keksimällä keksi jos ei muuten löydy)... Katso vaan, hän ei kestä lainkaan itsensä arvostelua.

Tuollainen suhde ei kyllä ole kovin tasapainoinen eli lähde hyvä ihminen vielä kun itsetunnostasi on jotain jäljellä... Varsinkin jos ette puhumalla saa asioita kuntoon. Mut toisen päänsisäisiin juttuihin voi olla aika vaikeeta vaikuttaa pelkällä keskustelulla. Valitettavasti vaikuttaa siltä, et miehelläs ei oo kaikki kondiksessa...

Niin ja et todellakaan ole lihava!

mun mielestä kans vika on kyllä jossain muualla, kuin sinussa.

Itseasiassa minä olen 160cm ja painan 63kg enkä tunne todellakaan itseäni lihavaksi. Pyöreyttä on, sen myönnän mutta onpahan mistä ottaa kiinni. Vaatteet näyttävät hyvältä ja sovin samoihin vaatteisiin, mitä käytin 4 vuotta sitten.

Purista miehestäsi -se- oikea syy esille. Syy et ole sinä!

Et todellakaan voi olla lihava, koska itse olen 155cm pitkä ja painan 56kg, enkä todellakaan ole lihava.Pidän kuntoani yllä juoksemalla ja sauvakävelemällä.Enkä halua laihtua kiloakaan, silloin kärsisi rinnat ja kasvot kulahtaisi.Olen kylläkin jo yli nelikymppinen, mutta hyvin sporttinen ja nuorekkaksi sanottu.Mieheni kyllä ehdottelee välillä, että voisi olla muutama kilo enemmän, että ois mistä pitää kunnolla kiinni, mutta sen otan kyllä leikin kannalta.

Ei miehenikään ole fyysisesti täydellinen. Epäkohtia voisin luetella vaikka kuinka, mutta en ole pitänyt niitä tärkeinä suhteen toimivuuden kannalta. Yritän pohtia syitä mitkä voisivat olla minuun kohdistuvan julman ulkonäköarvostelun takana. Meidän suhteemme on hänelle ensimmäinen ""pitkä"" parisuhde, jossa hän on osoittanut edes pieniä sitoutumisen merkkejä. Olemme olleet yhdessä kohta vuoden. Sitä ennen hänellä on ollut lukemattomia lyhyitä, ei edes jutuiksi sanottavia, ""hoitoja"" pitkin Suomea ja maailmaa.. Vertailupohjaa sängyssä hänellä siis riittää. Parisuhdeasioissa hän on täysi noviisi. Minä olen tässä täysi vastakohta: seksikumppaneita hänet mukaan laskien on nyt kaksi, mutta suhdekiemuroita olen setvinyt useita vuosia, sinnikäs, ymmärtäväinen, luottavainen ja romanttinen kun olen, ikävä kyllä. En kyllä enää kauaa jaksa olla mikään parisuhdekouluttaja, sitoutumiskykytestaaja ja ilkeiden tekojen/sanojen ymmärtäjä, taustojen ja syiden etsijä.. Voimat alkavat olla lopussa.

Joo ei tule pidemmän päälle mitään. Itselläni samanlainen suhde takana, loppui jo 7 vuotta sitten (onko siitä jo niin kauan?!). Suhde kesti 4 vuotta. Toipuminen pari vuotta. Nykyisin elän onnellisessa parisuhteessa MIEHEN kanssa. Näin ex:n jokunen kuukausi sitten ohimennen ja nyt hänen rinnallaan on todella hoikka nainen. Saatiin lopulta kumpainenkin mitä haluttiin eikä jääty onnettomaan suhteeseen.

Olet varmasti itsekin huomannut, ettei suhteessa kaikki ole kohdallaan jos mies ruotii ulkonäköäsi ja jos et ulkonäöllisesti hänelle kelpaa. Ja jos miehen kanssa ollessasi pelkäät arvostelevaa katsetta niin miten hyvä sinun on olla miehen kanssa? Itse lähtisin kun kerran ottajia olisi.

Eräs hyvä miespuolinen kaverini sanoi minulle kerran ettei ikinä kannata olla sellaisen miehen kanssa joka ei pidä naisestaan juuri sellaisena kuin on. Niin yksinkertainen neuvo, mutta pääsee usein unohtumaan. Tosi rakkaus kun ei katso kiinteyttä tai kiloja.

Miehesi ei kestä, että hänellä on nostovaikeuksia, joten ne on laitettava jonkun muun syyksi, niinpä saat täysin turhaan häneltä paskaa niskaan.
Jos asia ei puhumalla selviä, niin tuon vartaloiselle naiselle löytyy parempiakin ottajia. Itse olen reilusti pullea, eikä ole mies koskaan pahaa sanaa sanonut.

Miehesi ei kestä, että hänellä on nostovaikeuksia, joten ne on laitettava jonkun muun syyksi, niinpä saat täysin turhaan häneltä paskaa niskaan.
Jos asia ei puhumalla selviä, niin tuon vartaloiselle naiselle löytyy parempiakin ottajia. Itse olen reilusti pullea, eikä ole mies koskaan pahaa sanaa sanonut.

minun veikkaukseni on että mies on kyllästynyt sinuun :( . Kerroit ettei hänellä ole aiemmin ollut pitkiä suhteita joten nyt on tainnut käydä niin, että uutuuden viehätys on mennyt eikä sen takia enää seiso :/.

Älä alistu moiseen kohteluun. SINÄ ET TODELLAKAAN OLE LIHAVA!!!

Hetkinen, ensinnäkin et ole lihava ja miehesi ei ole järjissään jos tosiaan pitäisi sinua lihava ja sen vuoksi olisi haluton - ihan sairasta. Totta on, että juuri miehesi tulisi nähdä sinut kokonaisuutena eikä vain tuijottaa painoa,mutta tässä tapauksessa olet täysin normaalipainoinen jopa normaalipainon hoikahkosta päästä.

Teidän tapauksessanne syy haluttomuuteen johtuu jostain ihan muusta kuin sinun painostasi. Ehkä asia on jotain sellaista mistä mies ei suostu puhumaan vaikka erektiohäiriöitä tms. Jos miehesi olisi tosissaan siitä että haluttomuus johtuisi painostasi, niin passittaisin miehes psykologin juttusille tai jos mikään ei auta niin jättäisin miehen.

Olen 162 cm pitkä ja painan 59 kg. Mieheni sanoi kerran saunassa: voi saatana, että olet laiha, kylkiluut senkun törröttää!

Eli ei kaikki tykkää laihoistakaan. Emme ole enää yhdessä.

Sinun miehelläsi on ongelma. Ei seiso, ja sen voikin kätevästi laittaa sinun syyksesi.

Jätä moinen hullu.

rakas ap, älä tuhlaa tuollaiseen mieheen enää aikaasi. vaikka kuinka laihduttaisit, et olisi koskaan hänelle sopiva. kyse ei ole kiloista, vaan HALUSTA ARVOSTELLA ja loukata sinua. joskus vielä mietit, miksi siedit hetkeäkään. vai kuuntelisitko vastaanpanematta, jos joku muu sanoisi sinua rumaksi ja vastenmieliseksi? miksi sitten se kaikista läheisin ihminen olisi oikeutettu siihen.

muutakin on olemassa. minun mieheni sanoo joka päivä, että olen nätti ja ihana. oikea hänelle.