[QUOTE="samsung";30099226]Mistä tiedät, että nimenomaan teidän ongelmanne on monen naisen ongelma heidän parisuhteissaan? Miksi heijastat oman ongelmasi toisten parisuhteisiin, kun useimmiten naiset valittavat nimenomaan siitä, että hommat voivat lojua päivä- tai viikkotolkulla tekemättä tai ne jäävät kokonaan tekemättä, jos he eivät huolehdi niistä. Tällöinhän miehille on annettu tilaa ja aikaa tehdä hommat ihan itse omalla tavallaan, mutta heitä ei kiinnosta, koska harrastukset, kaverit, työ, ei jaksa/huvita, tyhmä laiska vaimo jne.
Meillä mies vetoaa siihen, että hänen siivouskynnyksensä ei ylity vielä sellaisella sotkulla, jolla minä hypin jo seinille (koirankarvoja ja lasten vaatteita joka paikassa, tiskit levällään pitkin keittiötä, kasa postia pöydällä ym.). Vaihtoehtoni ovat joko odottaa vielä pidempään, jotta toinen saisi aikaa tehdä hommat tavallaan ja ajallaan tai tehdä ne itse viihtyisämmän kodin saadakseni.[/QUOTE]
Edelleenkin tuo on eri asia. Jotkut vaimot/puolisot/naiset/äidit/miehet puuttuu kaikkeen, tekee puolesta, korjaa toisen jälkiä, nitisee ja natisee, vaikka on yritetty ja tehty. Pikkuhiljaa se menee siihen ettei toinen enää yritä tai tee. Niin kuin meillä. Mä en enää imuroi, kun ei mun taito jostain kumman syystä riitä. Tai mä en enää ompele, kun mies innoissaan opetteli senkin ja tekee senkin paremmin kuin minä. Tää on ehkä paras.... Mies leikkaa mun varpaankynnet, koska mä teen sen niin.. hällä-väliä asenteella. Mies on sellainen pilkunviilaaja, ja vaikka mä olen todella siisti ja ocd kodinsuhteen.. sen on alkanut viemään multa sitä pois ja lopulta mä oon vaan kädet pystyssä ettei se että, meillä on _aina_ siistiä, lapset siistit, mä siisti, mies siisti, laskut maksettu, ruokaa talossa.. jne riitä, vaan kaikki pitäisi tehdä toisen puolesta. Ja monet vaimot tekee sitä. Ne pukee miehen aamulla, päättää miten sen tukka leikataan, miten pitäisi toimia juhlissa, tai vapaa-ajalla, ketä mies saa tavata ja milloin jne... Kyllä te tiedätte? Nyt kun mies on se joka tekee sitä, niin mulla on jotain ongelmia tms