V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierash:Mun mielestä on äärettömän kummallista, että joku ei voi käsittää, että lapset voi elää oikein mukavaa elämää ja samoin aikuiset, vaikka ei elettäisi juuri samalla tavalla kuin teillä tai teidän naapurissa.
Kerronpa esimerkin. Viikon sisään ollaan käyty lasten kanssa pulkkamäessä 4 kertaa (2 kertaa yhdessä toisten lapsiperheiden kanssa), hiihtämässä kaksi kertaa, luistelemassa kerran. On pelattu ja vietetty aikaa yhdessä. Lisäksi mies on liikkunut 5 kertaa, samoin minä. Isoimmat lapset ovat liikkuneet itsekseen lisäksi 3 kertaa (+ perheen yhteiset). Koemme voivamme erittäin hyvin, lisäksi lapset voivat oikein hyvin. Miksi tämä närästää joitakin äitejä?
Ei mua närästä muiden elämä mut mä en missään tapauksessa haluais että me oltais kokoajan menossa johonkin suuntaan yhdessä tai erikseen. Toiset voi tykätä hektisemmästä menosta mutta meidän perheeseen en sellaista halua.
Mun mielestä tuo esimerkki ei ole edes hektinen... Me ihmiset ollaan niin erilaisia ja lapsista voi pitää erittäin hyvää huolta, vaikka ei olisikaan heidän kanssaan 24/7.