V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Maksan mielelläni!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samantekevää:mun mielestäni ihan ookoo maksamme nyt parisataa euroa tv-lupaa vuodessa, joten eipä tuo rahanmenoon muutosta toisi. saataisiinpa ainakin kaikki maksamaan.
Juu eikös se ole henkilökohtainen maksu, ei perhekohtainen ja sulla on vissiin mieskin että maksu heti ekana vuotena tuplaantuis??? Kivaa vai?
Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Toi mediamaksu on kyllä tosi epäreilu. Sotii oikeusajattelua vastaan. Suomessakin on niitä pienituloisia JOTKA EI KYTÄ TV tai NETTIÄ - esim. mun eläkkeellä oleva äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kaikki meistä kuitenkin hyötyy ylestä ja ylen palveluista. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Toi mediamaksu on kyllä tosi epäreilu. Sotii oikeusajattelua vastaan. Suomessakin on niitä pienituloisia JOTKA EI KYTÄ TV tai NETTIÄ - esim. mun eläkkeellä oleva äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Toi mediamaksu on kyllä tosi epäreilu. Sotii oikeusajattelua vastaan. Suomessakin on niitä pienituloisia JOTKA EI KYTÄ TV tai NETTIÄ - esim. mun eläkkeellä oleva äiti.
SIIS KÄYTÄ
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:milläs ne tällä hetkellä maksamattomat mutta telkkaria katsovat ja telkkarin omistajat saadaan maksamaan???? Kerropas sinä jos paremman keinon tiedät!!!
Kaksikielisyys on tosiaan "rikkaus"Alkuperäinen kirjoittaja Huuskanuikkunen:Ensin RKP Ehdotti Yle maksuksi 200e / vuosi, sen jälkeen Sasi komppaa 195e / vuosi, ja nyt Linden ehdottaa 190-195e. Linden ilmoitti että tuolla maksulla saataisiin pidettyä Ylen NYKYISET TOIMINNOT yllä.
Ylen budjetista n.20% menee Ruotsinkieliseen tuotantoon, ilmoitti joku lehti tässä taannoin.
Esim FST5 kanava jota ei edes Suomenruotsalaiset katso, RKP, Sasi ja Linden haluaa että kaikkien suomalaisten pitää kustantaa sekin turhuus myös jatkossa.
Ei käy sanon minä!
Alkuperäinen kirjoittaja uuygfy:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kaikki meistä kuitenkin hyötyy ylestä ja ylen palveluista. :attn:
Jaa että mitä hyötyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Toi mediamaksu on kyllä tosi epäreilu. Sotii oikeusajattelua vastaan. Suomessakin on niitä pienituloisia JOTKA EI KYTÄ TV tai NETTIÄ - esim. mun eläkkeellä oleva äiti.
SIIS KÄYTÄ
Kuunteleeko äitisi ehkä kuitenkin radiota? YLE/media on muutakin kuin tv ja netti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Toi mediamaksu on kyllä tosi epäreilu. Sotii oikeusajattelua vastaan. Suomessakin on niitä pienituloisia JOTKA EI KYTÄ TV tai NETTIÄ - esim. mun eläkkeellä oleva äiti.
SIIS KÄYTÄ
Kuunteleeko äitisi ehkä kuitenkin radiota? YLE/media on muutakin kuin tv ja netti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja uuygfy:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kaikki meistä kuitenkin hyötyy ylestä ja ylen palveluista. :attn:
Jaa että mitä hyötyä?
Yleisradio on länsimaissa (siis kaikissa maissa on se oma yleisradionsa, kuten kaikki varmaan tietää ) keskeinen oman maan kulttuurin edistäjä ja riippumaton uutispalveluiden tuottaja.
Lainaus:
YLE on olemassa, jotta kansanvalta ja suomalainen kulttuuri vahvistuvat.
YLE turvaa monipuolisen suomalaisen sähköisen median tulevaisuuden.
YLE haluaa olla suomalaisille merkityksellisin sähköisen viestinnän
sisällöntuottaja sekä rohkea suunnannäyttäjä journalismissa ja kulttuurissa.
Arvot: Suomalaisuus, luotettavuus, riippumattomuus, monipuolisuus
ja ihmisen arvostaminen.
YLE tuottaa suomalaisten elämää rikastuttavia julkisen palvelun mediasisältöjä.
YLE tarjoaa luotettavasti ja riippumattomasti monipuolisen ja monikulttuurisen kuvan maailmasta.
YLE erottuu monimuotoisten sisältöjen maailmassa ohjelmilla ja palveluilla, jotka perustuvat YLEn arvoihin.
Täältä voit lukea lisää.
http://yle.fi/yleista/strategia.shtml