Huomenta! Ja tervetuloa uudet ketjulaiset ja paljon onnea plussasta!!
Sofianna: *halauksia* mulla tuli tippa linssiin kun luin sun viestin. Kamalaa! En osaa kuvitellakaan miltä susta tuntuu. En ole koskaan kokenut keskenmenoa. Kannattaa varmasti käydä asia kunnolla läpi, keskustele miehesi kanssa ja surkaa rauhassa. Asiaa ei kannata "unohtaa" ja painaa pois mielestä. Muuten se jää kummittelemaan. Sit ku asia on käsitelty niin voi aloittaa taas puhtaalta pöydältä. Voimia teille!
Muuten, olitteko jo ehtineet käydä varhaisultrassa?
Ninni: Minusta kans tuntuu että uusi raskaus tuo sinulle ja miehellesi ne edellisen raskauden tunteet pintaan. Kantsii jutella asiasta kunnolla ja nostaa sillai "kissa pöydälle" ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ikävää että joudut miettimään tuollaisia asioita, varmasti haluaisit nauttia raskaudesta ilman tuollaisia huolia. Entäs jos tekisitte koko perheen voimin jotain kivaa joka irrottaisi arjesta?? Lähtekää vaikka kylpylään päiväksi. Sie käyt jossain vartalohoidossa ja mies on esikon kans, ja sit mies sais käydä jossain hieronnassa

. Tavallaan etsisit ryyppäämiselle vaihtoehtoja. Varmasti miehesikin nauttisi tämmöisestä päivästä. Kotona on kaikki arkiset asiat, tiskit, pyykit ja imurit, ruoanlaitto ynnä muu. Menkää päiväksi pois kotoa arjesta, ja vaikka käytte ravintolassa syömässä. Tsemppiä!! Ja tuli vielä mieleen että pelkääkö miehesi että sun rakkaus ei enää riitäkkään hälle, että hän joutuu kilpailemaan huomiostasi lasten kanssa? Kahdenkeskinen aika on myös tärkeää.
Niiskulainen, Jelli ja muut pahoinvoivat: käykää ihmeessä ostamassa niitä inkivääri-kapseleita. Veivät multa pahan olon kokonaan pois ja nyt voin jo nauttia raskaudesta!!!!
Juulia77: vesirokkoon auttaa KAURAKYLPY!! Tein meijän tytölle ku sil oli pari kuukautta sitte vesirokko. Illalla laitoin ammeeseen kylpyveden ja sinne murskataan ja liotetaan kaks/kolme isoa kahvikupillista kauraryynejä. Sinne laps vaan istumaan ja ihoa ja niitä näppyjä hierotaan sillä kauramössöllä. N. 10min. riittää. Jo ensimmäinen kylpy auttaa. Meillä tyttö nukkui seuraavan yön ku tukki eikä näppyjä kutittanut. Seuraavana iltana taas kaurakylpy ja hyvin nukuttu yö. Kas kummaa näpyt eivät koskaan ehtineet märkimisvaiheeseen, vaan kuivuivat pois ennen sitä, eli TODELLA helpolla päästiin!! Kokeile ihmeessä!!!!!!
Ultsu: Tsemppiä ultraan!! Tule sit kertomaan kuulumiset!! peukkuja!!
Jelli: Mä kans en voi sietää pahaa oloa. Mulla on oksentamiskammo, tosi paha sellainen!!! Oikea fobia!! Oon viimeksi oksentanu yhdeksänvuotiaana. Mulla kans menee ihan kieriskelemiseksi ja panikoimiseksi. Onneksi löysin noi multitabs raskaus-inkivääri-tabletit, yhden päivän annoksen ku olin ottanu niin seuraavana päivänä paha olo oli poissa! Kokeile niin ei tarvi kärsiä!
Onko teillä muilla muuten jotain fobioita?? Ei oo pakko vastata jos ei halua
Omaa napaa: Täällä oireet kohdillaan. Paha olo siis väistynyt, väsymys vaivaa vielä vähän, ja ainainen NÄLKÄ!! Mieskin ihmettelee et mihin mahaan mä sitä ruokaa vedän ku oikeesti parin tunnin välein vois syödä oikeen aterian. Aika ärsyttävää sinänsä ku ei huvittais koko ajan olla syömässä, ja jos lähtee johonki reissuun/kylään niin pitää olla jotain hedelmiä tms mukana jos nälkä yllättää.
Tissit on vähän arat ja tosi turvonneet, nyt mieskin huomaa kokoeron ja muka ihan innossaan ku tissit kasvaa..heh.
Yllättäviä uutisia!! Sain eilen tietää että mun kaksoissisko on myös raskaana!! Niillä on laskettu aika marraskuun alussa, olikohan viides päivä. eli neljä viikkoo vaan eroa!! IIK!! Se kävi eilen meillä kylässä ja yhes testattiin ja plussaa oli

siinä sit riemuittiin ja mies vaan tokas et "mitähän tästä seuraavasta kahdeksasta kuukaudesta oikeen tulee"... heh! Mietittiin jo kaikkee et sit yhessä mennään vaunuostoksille ja äitiysvaateostoksille. Ihan kiva ku kuitenki asutaan samassa kaupungissa. Sit yhessä ollaan äitiyslomalla ja meidän lapsista (toivottaavsti) tulee hyvät kaverit! Jännää!!
No, ei mulla tällä kertaa muuta! Hyviä vointeja kaikille!
Lumi & Aape rv 8+2