Jellybean, hieno homma, että kaikki näyttäisi olevan ok!
Jelli, siis missä neuvola kehotti kertomaan kun rv 10 täynnä, töissäkö?
Työnantajallehan ei tarvitse lain mukaan kertoa kuin 2kk ennen äitiysloman alkua.
Mulla kans se kohtu plumpsahti siellä rv 10 paikkeilla

Seisoessa sitä ei kylläkään vielä huomaa mitenkään erityisesti vauvavatsaksi, mutta selällään maatessa. Farkut mahtuu vieläkin jalkaan, vaikka olen tässä jo pari viikkoa pelännyt, koska en saa nappia enää kiinni
Tuosta ultrasta vielä. Silloin joskus aikaisemmin oli juttua, että mitä kautta tehdään... Mulla tehtiin ihan vatsanpeitteiden päältä ja tosi hyvin kyllä näkyi. Ohjeissahan oli, että pitää mennä virtsarakko täynnä. Jouduin kyllä sen käydä tyhjentämässä, kun haittasi vähän ultrausta. Että se niistä ohjeista ;-)
Meillä nyt pohdittu, että koska kerrotaan lapsille. Viimeksi tuosta kolmosesta kerrottiin np-ultran jälkeen. Silloin kysyivät, että kuinka kauan me ollaan tiedetty ja olivat vähän loukkaantuneita, kun oltiin pidetty niin kauan salassa :-D
Se on kyllä periaatteena, että kun kaikki muutkin jo voivat tietää, niin silloin voi kertoa lapsille. Meillä tuo neiti tokaluokkalainen ei malta pitää tietoa salassa.
Mun vanhemmat ja siskot sekä neljä hyvää ystävää ovat tienneet jo muutaman viikon. He tiesivät myös syksyisestä keskenmenosta. Miehen vanhemmille en uskalla kertoa, saavat varmaan sydärin

Heidän mielestään kaksi on hyvä lukumäärä. Ups, meillä kohta jo tuplasti. Anoppi aina kertoo, miten hän järkyttyi häissämme, kun puhuin viidestä lapsesta. Vaan meitä ei toisten mielipiteet onneksi ohjaa ;-)
Tehis rv 11+5 (mennään vanhalla neuvolaan asti, yritän saada muutettua sen aikaisemmaksi kuten ultra näytti, vaikuttaa äippäloman aloitukseen...)