Moi!
Eipä ole tullut taas kirjoiteltua, vaikka oon kyllä käynyt seuraamassa keskustelua täällä. Pitäis itsekin ehtiä ladata joku masukuva, kunhan vaan ehtis... Oon nytkin töissä, joten ei oikein onnistu täältä käsin. Kiva nähdä, että Nisskulaisellakin oli masu hiukan kasvanut. Musta tuntuu, että tää mun maha on jo vaikka miten iso!
Vointi on ollut jonkinlainen... Liitoskivut välillä tosi kipeitä, jalat on kipeet ja aina ei muista laittaa tukisukkia aamulla jalkaan. Maha tuntuu kasvaneen niin, että esikoisen kanssa lattialla istuessa ja leikkiessä on pakko yrittää venyttää itseään suoraksi. Tuntuu, että jo nyt alkaa olemaan painetta ylhäällä. Tosin oon kyllä aika lyhyt (158) joten varmaan loppuaika tulee olemaan aika tukalaa, kun kaksi vauvaa yrittää mahtua kasvamaan masussa!

Väsymys vaivaa myös edelleen. No vaikka tällaisia pikku vaivoja, niin kyllä tämä tässä on vielä mennyt. Töissä käynti alkaa olla jo aika raskasta. Paljon raskaammalta tämä odotus tuntuu kuin esikoisen. Silloin ei ollut mitään vaivoja ja odotus tuntui mukavalta. Onhan tämä nytkin ihanaa ja loppuu aikanaa, joten kyllä tässä jaksetaan. (Kamalaa valitusta...)
Meillä on rakenne ultra ens pe ja kysytään vauvojen sukupuolia jos ne vaan on mahdollista nähdä. Hiukan poikkeaa tämä kaksosraskaus yhden vauvan odotuksesta. Kun esikoisen rakenneultran teki kätilö, nyt sen tekee joku erikoislääkäri. Ihan hyvä vaan, että tutkitaan ja seurataan tarkasti vauvojen vointia ja kehitystä. Kohta ilmeisesti alkaa sitten tiheämmät käynnit äitipolilla. Saan tietää niistä tarkemmin rakenneultran yhteydessä. Toivotaan, että vauvoilla kaikki olisi hyvin.
Mieltä on kyllä piristänyt kovasti viime päivien lämpö ja auringon paiste. Joten kaikki nauttimaan näistä ilmoista mikäli mahdollista!