LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
Oli ihan pakko tulla ilmottaan että Tatu sai lahjaksi tädiltään siniset kruunupussilakanat!!!!:D:D:D:D

jaa eikös me olla sovittu että noita kruunuja ei täällä mainosteta ellei me tuutin kanssa saada samanlaisia ja heti.... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Oli ihan pakko tulla ilmottaan että Tatu sai lahjaksi tädiltään siniset kruunupussilakanat!!!!:D:D:D:D

jaa eikös me olla sovittu että noita kruunuja ei täällä mainosteta ellei me tuutin kanssa saada samanlaisia ja heti.... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :laugh: :laugh: :laugh:

niimpä :headwall: ja pikku hiljaa ois syytä saaha jo ilmatteeks.. kun ei nuo rahat kohta riitä noihin tarpeellisiin tavaroihin :whistle: mutta vaaleanpunaisena vain tuo lakana, kiitos :D

Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
susa79 Ei ole tullut vastaan, joko niitä on vähän markkinoilla tai sitten ne on niin hyviä että kukaan ei luovu omastaan. :D

vauvalehden sivuilla ostetan ja myydään osiossa on olu aika paljon liinoja myynnissä, oon meinaan itekkin ettiny

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
meillä nuorempi tyty intoutu tekemään kääretorttua..saapi nähdä miten ätläkkää tulee kun ite valikoi täytteet..rahkaa johon sekoitti mansikkatomusokeria,ja sitten sellasta suklaalevitettä vielä piti saada sinne tungettuu..ja mie meinaan olla syömättä :o

lusikka leipiä pitäs tehdä pääsiäiseksi..ei tule pääsiäistä ilman lusikkaleipiä :D

siskoni tulee pääsiäiseksi meille..lupauduin täytekakun tekemään ja voileipäkakun..jos osaa enää tehdä..joskus vuosia sitten oon viimeks tehny..
kuka nyt oli voileipäkakkuja tehnyt niin teitkö vuokaleivästä?vai palaleivästä?

mutta nyt vaipan vaihtoon neiti haisoo tossa vieressä.

mie oon voileipäkakun tehny jostain paahtoleivästä tai vastaavasta eli en oo vuokaleipää käyttäny. :D

Okei, mä en osaa lainata(vielä!) mutta Tuutikselle ja Piitulille: En tiiä oliko niitä muun värisiä mutta ne on Ikeasta ja ollu jossain tarjouskoris, 2ekee vaan! B) Lohdutukseksi teille että ne kruunut on vain pieni osa niitä, oli siinä lehtiä ja muutaki, ne kiersi sitä lakanaa. Mutta siis erottu selvästi että ne oli kruunuja :saint:

pikkumyy hyvä että pukuongelma ratkes :D Laita meille kuva nähtäväks pikku virpojista niin nähdään millainen kisuli siellä oli. Niin jos lasten kuvia yleensäkään nettiin haluat laittaa :)

Okei, mä en osaa lainata(vielä!) mutta Tuutikselle ja Piitulille: En tiiä oliko niitä muun värisiä mutta ne on Ikeasta ja ollu jossain tarjouskoris, 2ekee vaan! B) Lohdutukseksi teille että ne kruunut on vain pieni osa niitä, oli siinä lehtiä ja muutaki, ne kiersi sitä lakanaa. Mutta siis erottu selvästi että ne oli kruunuja :saint:

tahtoo kuvaa, tahtoo ikeaan |O ja noin halvallakin vielä. Piitu mennääkö heti näiden rauhallisten aurinkoisten lasten kanssa? :whistle: Kiitos tin tiedoista :flower:

Täällä yritetään nyt juottaa sitä lääkettä pojulle... On se hyvä, että makuna on banaani, kun eihän tää suostu syömään banaania :headwall: Pitäis vielä juottaa 4,6 dl vrk.... Vaipat vaihtuu noin tunnin välein, joten kestot saa jäädä kaappiin...

Nyty olen yrittänyt saada näitä etelän immeisiä kasaan, mutta koettelus asteella on vieläkin... :saint: :laugh:

Kauppaan menossa, en oo vieläkään kerenny lukeen juttuja...

Jes!!!!!!!!!!!! Sokerirasituksen tulokset normaalit!! HUH!! paastoarvo oli 4.3, 1h arvo 6.3 ja 2h arvo 6.2

Enää edessä se hammaslääkäri....................

Mutta nyt hakeen pesuaineet postista ja ruokaa ostaan perheelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
:headwall: en sit päässy kerhoon kirjoitteleen... :o täytyy koittaa myöhemmin jos ehtii =)

jos piituli on potkinut sinut pihalle :whistle: :laugh: No ei kai sentään :D

Niin kai sit :'(

:hug: no ei se ole... Kyllä miä tietäisin :D kokeilin just niin kyllä miä sinne pääsin... miks siä et pääse:/ Ootkos kokeillut kirjautua uudelleen plussaan

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Täällä yritetään nyt juottaa sitä lääkettä pojulle... On se hyvä, että makuna on banaani, kun eihän tää suostu syömään banaania :headwall: Pitäis vielä juottaa 4,6 dl vrk.... Vaipat vaihtuu noin tunnin välein, joten kestot saa jäädä kaappiin...

Voi ku lääke uppoais ja auttais :hug: Paranemisia pikku miehelle :heart:
nytyn porukalle ja paranemisia ja terveempiä aikoja :hug:

Täällä ilmottauttuu superäiti... Tein tuossa soseita pakastettavaksi (nyt muuten tiijän miksi sauvasekottimella ei saa tehdä pottumuussia) ja keittelin kukkakaalta... siitä tuli ainakin pehmyttä, kun laitoin ne kiehumaan viijen maissa ja huomasin tuossa vähän ennen kuutta, että se kattila on vieläki hellalla. Onneksi ei ollu vesi loppunu kun oli kansi päällä. Niin ja potut meni roskiin kun tein liisteriä :laugh:

tahtoo kuvaa, tahtoo ikeaan |O ja noin halvallakin vielä. Piitu mennääkö heti näiden rauhallisten aurinkoisten lasten kanssa? :whistle: Kiitos tin tiedoista :flower:

Tottakai mennään heti huomenna.
:laugh: :laugh:

Itseasiassa oon vissiin menossa sinne Ikeaan lauantaina.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:

Voi ku lääke uppoais ja auttais :hug: Paranemisia pikku miehelle :heart:

Kiitämme!

Piituli mihin ikeaan? Kun mekin ollaan menossa...

No joo Hipkukka kaikkihan on loppujen lopuksi niità suosituksia mutta ei nàin eka kertalaisena aina uskalla luottaa itseensà... Sità sitten kyselee kaikilta mità mieltà ovat yms. ja tuntuu ettà aina saa eri vastauksen ;) Ja nyt mieskin rupesi pelottelemaan ettà tuhoan jo pikkuisen vatsan.. Hòh.. siis sillà ettà annan kasvis sosetta josta annika tykkàà!! Enkà mitààn keksejà yms. Laitan kohta neidin taas kokonaan maitokuurille ( jos se nyt saataisiin sità edes enàà juomaan) niin kaikki ovat onnellisia :kieh: Siis kaikki on nyt làhtenyt siità kun annika ei enàà oikein yòllà nuku.. Siis en tiedà onko vatsa kipuja vai hampaitaan valittelee.. Epàilen vahvasti hampaita kun soseistahan pitàisi vatsa tulla heti kipeàksi.. ?! Ja tànààn huomasin ettà ylhààllekin on tulossa 2 hammasta ( siis 2 alahampaa lisàksi ) En tiedà mutta nyt tàmà lapsensa vatsan pilaava huono àiti menee katsomaan mità tytàr tahtoo ;) :D

Tuuti ja topsy Maxista löyty niitä pilvi vaatteita. Topsy oli oikeessa. Huonolaatuisia näkyi olevan. Jäi ostamatta. Eipähän vaivaa enää et mitä ihananuuksia siellä ois mun ulottumattomissa :)

Pakko kirjoitella vielä nyt illalla kun onnistuu. Huomenna ja tällä viikolla voi olla hitaanpuoleista tän oikean käden kanssa :whistle:
Pitää taas opetella kaikki tekemään vasemmalla ainakin viikon ajan. Huomen aamulla siis kädestä leikataan sellainen kasvain pois mikä siinä oli viimeksi 5vuotta sitten. Silloin oli keskimmäinen tyttö vuoden vanha ja hyvin opin tekemään kaikki "vauvahommat" vasemmalla kädellä harjoituksen jälkeen :p

Meillä tytsy on ollut aikamoinen tänään. Välillä mummo kelpaa kokoajan ja välillä mukamas vierastaa, kuin ei olis koskaan nähnytkään :o Mummin kanssa kyllä kelpaa syödä sosetta ja tänään on mennyt 2purkkia, siis kokonaista. Mummin 40v kokemus vauvojen syöttämisestä on siis totta?! :D

LS: Mä haluan kyllä etelän tapaamiseen, mutta nyt on ollut huonoja aikoja, niin en ole saanut aikaiseksi innostua. Kun tästä vähän helpottaa niin olen mukana varmasti!Te voitte kyllä treffaa tietenkin ilman minuakin, mutta ilmoitelkaa vaikka yv:llä jos jonkun päivän lyötte lukkoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
LS: Mä haluan kyllä etelän tapaamiseen, mutta nyt on ollut huonoja aikoja, niin en ole saanut aikaiseksi innostua. Kun tästä vähän helpottaa niin olen mukana varmasti!Te voitte kyllä treffaa tietenkin ilman minuakin, mutta ilmoitelkaa vaikka yv:llä jos jonkun päivän lyötte lukkoon? :)

Ei tässä mitään kiirettä mun puolesta ole. Katotaan sellanen päivä, että mahdollisimman monelle sopii...

meinasin jättää kirjottamatta, mutta kirjotan nyt kuitenni...

Mä kyllä luen kaikkien viestit :D
Ja moneen mielelläni kommentoisinkin, jos mulla olis enemmän aikaa, tosin nyt oon vähentänyt muutenkin tätä kirjottamista, kun väliin aina tuntuu, että ihan sama mitä saiselmusta kirjottaa niin saa aina jonkun pahalle mielelle...
Mulla varsinkin taitaa olla sellanen kirjotustyyli mistä vallan hehkuu kaikki ei niin mukava läpi, vaikka siis kirjottaisinkin iloisella mielellä ja mukavia ajatellen.. Ja taas niinä päivinä kun itteeni hatuttaa, on paree jättää kirjottamatta koska tulis kuitenkin taas puhuttua jotain mitä en sitten kyllä alkuunkaan tarkota.. Mutta tällänen mä oon :|

Ja Milli, koitahan parannella käsi pian että pääset taas raapustelemaan meille luettavaa :D

V-O, onnea sokerirasituksen tuloksista!! Mulla tuo sama koitos olis eessä vissiin reilun kuukauden päästä, voi kakka sentään!

Enja Kiitos vinkistä. Juuri tuota liinaa olen himoinnut (kiitos täällä olleen linkin!) Mietin vaan onko hintansa arvoinen. Joutaako se liina tarpeeksi, että tällainen noviisikin osaa sen sitoa? TahtooTahtooTahtoo

Yhteistyössä