Helou
ulkonäöstä: meillä esikoinen ihan kuin isänsä pienenä, keskimmäinen taas minun kopioni, niin ulkonäöltä kuin luonteeltaan. Tämä nuorin on taas enemmän isänsä näköinen, mutta sitten näen hänessä myös veljeni piirteitä.
Nyt on 2 yötä mennyt hyvin, poju nukahtaa klio 20-21, herä syömään klo 03.30-04.30 ja aamu alkaa klo 05-06. Tämä sopisi mulle, toivotaan että on jatkuvaa tämä.
Vaikkakin, nyt kun tämän täällä ääneen kehaisin, niin eiköhän me palata vanhaan tuttuut 2h välein syöttöihin..
Meillehän käskettiin nyt aloittaa jo aamupuuro ja iltapuuro, lounas, välipala ja päivällinen. Näin on menty nyt 2 päivää (+siis tissit päälle) . Niinköhän noi hurjat ruokamäärät vaan vaikuttaa uniin suotuisasti.
Ja kääntymisestä. Päiväsaikaan poika punkeaa itseään mahalleen ja hermo menee kun ei ihan pääse. Yöllä vähän väliä käyn hänet kääntämässä kun sängyssä unissaan kääntyy mahalleen..vähintäänkin outoa, sanon minä
Meillä isäntä kotiutui joskus aamuyöllä. En jaksa hänen kanssaan juuri keskustella, sen verran ärsyttää koko äijä. :kieh:
Nyt laittamaan pyykit kuivausrumpuun. On muuten huippuälykäs keksintö, sanon minä!