LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äitivaan :hug: toivottavasti poika alkaa toipumaan. Kuulostaa ihan samalta nuo oireet kuin meillä silloin kun Annilla oli keuhkokuume. Ei teillä nyt varmaan sitä ole, mutta lääkitys todennäköisesti väärä jos pahempaan päin vain suunta.

Milli kiva kuulla että suht hyvin menee ja Mea pääsi kotiin. Minusta ainakin on kiva lukea muitakin kuulumisia kuin pelkää vauva asiaa ja itsekin selitän täällä suurin piirtein kaikki meidän perheen asiat.

Anni katsoo telkkarista punapäätä ja isäntä kuorsaa suu auki sohvalla. Aatu nukkuu ulkona päikkäreitä. Tuolta kun herää niin tarkoitus olisi lähteä kyläilemään paikkaan jossa on kuukauden vanhemmat kaksostytöt. Jotenkin pitkästyny olo kun nämä pitkät pyhät.

sisko tyttöineen lähti mummon ja papan luo..sisko ei luottanut enää papan ajotaitoon,vaan hyppäs ite ooppelin rattiin :D

venlukka nukkuu ulkona..ja mie tein työhakemusta :o etin yhtä työtodistusta..mutta en löytänyt sitä mistään vaikka kolusin kaikki laatikot..kaipa se on arjen koittaessa soiteltava sinne ent.työnantajalle et laittaa uuden..
olen kyllä pähkäillyt että laitanko tonne ollenkaan koko työhakemusta...mutta kun omassa kylässä paikka olis auki..voipihan sitä kyllä 20 muutakin hakee..en tiiä..toisaalta,voipihan niitä paikkoja tulla syksymmälläkin hakuun..tai sit ei.
hitto et ärsyttää,kun en tiedä oikein mitä tekis,ja mitä haluais..kuitenkin jonkun työpaikan syrjästä olis kiva pitää kiinni..kouluunkin tekis mieli..mutta mutta jaksaisko sitä opiskella 3,5v vielä :o
ompa miulla murheet näin pyhäpäivänä..
ei edes lottovoittoo tullu,et olis yks onkelma vähemmän ollu :o

Mä oon Milli ihan pihalla taas kaikesta, mutta hyvä kun ootte nyt saanu apuja ja ootte kotona.
Mä pistin kuvia meiltä kerhoon, kerrankin hetki aikaa olla omalla koneella. Mesekin siis auki, vinkvink.
Me on oltu mun äidillä ja on syöty hyvää ruokaa ja nyt vaan ollaan. Ukko korjaa pakoputkee ja Eero nukkuu ulkona. Onni on ihan sippinä sohvalla ja kattelee Junioria.. (saan siis olla rauhassa kerrankin tässä).

Lunta sataa, nyt sitä ei kyllä enää tarttis tulla..

V-O: Meillä sairastetaan siis vaan taas kerran, rankimman kautta. Eilen kolme käyntiä sairaalassa, kahdessa sellaisessa. Ja nyt antibioottipiikin jälkeen alkaa pikkuhiljaa vissiin helpottaa Mealla..? :) Enpä muuten ole koskaan kuullut tuollaisesta piikistä, mutta niin se lääkärikin sanoi että helposti sitä ei anneta.
Mea ei vaan juo yhtikäs yhtään ja tämähän on kolmas tällainen päivä :(
Olen sille syötellyt noita Saran soseita, josko niistä sitten tulis nesteitä tarpeeksi ja alkais pikkuhiljaa itsekin juomaan. Aika vetämätön tuo kyllä on, toivottavasti ei jouduta enää takaisin sairaalaan. :'(
yodottaja: Mun mielestä nesteytys olis tehnyt terää tolle tytölle, mutta en sitten tiedä olisko joutunut jäämään osastopaikalle ja siinä sitten syy että halusivat pistää kotiin?

Milli, hyvä kun asiat alkaa selkiytyä :hug:

Enja, ihme juttu ton putkimiehen kanssa, aika hämärää?? Kukakohan sen oli sinne tilannut??

Lillastina, mulla on kai mennyt jotain ohitse, miksi aiot valittaa neuvolasta?
Näin muuten taas unta teistä, ja Eemelin kummisedästä, mitä ihmettä te mua yökaudet häiriköitte :laugh:

Mulla olo jo ok, äreyttä toki ilmassa, kun tuo armas lapseni keksi taas klo 04.15 että on aamu..On ihanaa että se käy unille jo klo 19, mutta kun nuo aamut saisi olla hiukan myöhempään..
Ja nyt kun olen ollut vähän kipeä, on eemi tissilakkoillut, pelkään että imetys lopahtaa, olen koko ajan sille työntämässä tissiä suuhun, ja sekös häntä potuttaa..,mutta jos on sitkeä hän, niin olen kyllä minäkin :kieh: Eli jatketaan yritystä..

meillä venla on kanssa aamukukkujainen..tänäkin aamuna heräs puol kuus,mutta annoin vähän velliä ja otin viekuun,niin nukkukin vartin yli seittemään..ton pitemmälle en oo sitä saanu nukkumaan..itteä kun ei nukuta,niin lähen sängystä pois,ja kohtahan se tytykin sitten herää..yleensä kerkeen kahvinkeittimen ladata niin kuuluu iloinen kalkatus..

mutta oon miettinyt et jos sen 10h nukkuu yössä,ja 2,5h päikkärit +2x reilu ½h niin kyllä siinä unta tulee vuorokauteen jo ihan tarpeeksi..eikä kyllä mitenkään oikein onnistu rytmin vaihto..kolmena iltana sain venytettyy nukkumaan käyntiä puol 10.neen,kun viimoset unet nukku klo 18-19 välillä..mutta sitten olikin rytmi jo ihan entinen..

iskä tuolla nyt tytyn kanssa kuuluu seurustelevan..neiti pitää kamalaa kälkätystä tuolla..

pitää varmaan lähtee kohta mämmin sulatus lenkille..kuhan venlaa nukuttamaan käy.

HEIPPA!!Täälä pääsiäistä vietetty kotosalla.Tänään kävin n.15 vuoden jälkeen ratsastamassa. =) Tädilläni on maatila tässä lähellä ja hevosia.Olipas tosi kivaa pitkästtä aikaa. Meillä ei ole ollut mitään pääsiäisperinnettä joku olisi kiva kyllä olla mutta ei olla totuttu kumpikaan semmoiseen.

Millille oikein paljon :hug: Toivottavasti tyttö alkaa voida jo hyvin...niin ja teillekkin jaksamista. :hug:

Ella puraisi n.viikko pari sitten tissistä oikein kunnolla.Nyt huomasin kun luulin että oli jo rupeutunut kun ei koskenut niin vuosikin verta.Rupesin pumppaamaan niin verimaitoahan sieltä tuli :x Meillä on yöt alkanu menee risasimmaksi,enää ei ole yöllä mitään rytmiä.Joskus herää tunnin välein ja joskus 2 kertaa yössä.Tuntuu että iltapuuron jälkeen menee vain pari tuntia kun taas haluaa ruokaa :o kuinka pian lisäsitte toisen aterian päivään? Meillä on nyt kohta kk syöty niin että aamupäivällä lounas ja illalla puuro.Mietinkin vain lisäisinkö ensin aamupuuron vai päivällisen :whistle:

Illan jatkoja :wave:

Meillä tyttö alkoi heräillä aamulla 6-7 välillä kun aamut alkoivat valostua, mutta kun laitettiin pimentävä rullaverho niin yöunet jatkuu taas 8-8.30 asti.
:hug: kaikille sairastaville! Mitenkähän Milekon porukka jakselee?
Niinukka Minullahan vähän sama tilanne, opiskelupaikka on, mutta en tiedä pystyykö/jaksaako opiskella, toimeentulon kannalta parasta olisi mennä töihin, mutta.... Ajattelitko sitä monimuoto-opiskelua? Minä ajattelin hakea sinne...

meillä mennään nukkumaan 21 ja herätään noin 9..sit nukkuu yhdet pitkät päikyt ja yhdet 30min päikyt..

ja me syödään aamupäivällä kasvis sose,päikkyjen jälkeen hedelmä sose ja vielä illalla 20 maissa hedelmäsose ja velli..toi ilta sose meinataan vaihtaa puuroon,jahka sais aloteltua maistelut..

voih,kylläpä nukutti..

Heippa! :)

No niin nyt se tuli sitten selvàksi meidàn muru inhoaa vieraita paikkoja... Mentiin tànààn iskàn mummolaan ja annika huusi ihan paniikissa siellà :( Otti koville saada neiti rauhaantumaan ja kaikki vieraat tietysti tunkivat heti naamansa ressukan eteen ettà toinen pelàstyy vielà enemmàn.. Hermothan siinà meni ja sanoinkin sitten kaikille ilkeààn sàvyyn ettà olkaa hiljaa :/ saa nàhà tuleeko kutsua enàà sinnepàin... :whistle:

Puoli kiloa suklaata mennyt tàmàn pààsiàisen aikana... Saas nàhà mità puntari sanoo huomenna... ;)

Vip mà lisàsin tuon hedelmàn iltapàivààn parin viikon kasvis soseiden jàlkeen, sità ennen annoin jo aamuisin ja iltaisin keksejà maidon joukossa ja nyt sitten teen niistà puuroista vellià illaksi eli aikalailla tààllà jo syòdààn kiinteità ja nyt oonkin miettinyt ettà kuinkas tuota maitoa saa sitten menemààn sen mini 500ml ??!! :o

Juu mà olen vastaillut tuonne bumbo ketjuun kun siellà ollaan taas niin syyttàvàllà pààllà.. àidin ei kuulemma saisi mennà yksin suihkuunkaan saati sitten edes siivota.. Ei saisi olla niin mukavuudenhaluinen... Voi vittu ettà osaavat olla fanaatikkoja :kieh: àidithàn ovat tietysti orjia ja levàhdys hetket laiskan akan merkkejà! :kieh:

Leevi oppi kääntymään selältä vatsalleen 10 päivä tätä kuuta. odottelinkin et joko, kun tyttö meillä oppi kolmen kuukauden ikäisenä. Millon tota kävelytuolia vois alkaa käyttää,kun en nyt muista. tuntuu et on välillä turhaantunut tuo pikku-herra kun toinen vierestä juoksee vauhdilla ja itse vain pyörähtelee lattian rajassa.
Ajan käyttöä on joutunut kovasti opetella. Ei ole niin yksin kertaista vin lähteä jonnekkin, kun puettavana on kaksi. Mutta alkaahan se sujua pikkuhiljaa. Tosin oma laittautuminen jää vähälle, vauhdissa vetäisee jotain päälle ;)
Meillä Elli sairasti kuumeilut ja joutui sitten päiväksi sairaalaan. Sieltä sitten toi tuliaisina noroviruksen. Siinä sitten sairastui mies ja vauva kaupantekijäisinä. minä pysyin terveenä. Oli se ikävää, ja oikeastaan tosi pelottavaa kun Leevi alkoi oksentaa. Onneksi hänellä kesti vain yhden yön, kuusi voimakasta. Siinä m sitten nukuttiin olohuoneen lattialla Leevin kans vierekkäin. Kun alkoi oksentaan ihan täydestä unesta. onneksi otti väliin aina juomaa. soitin sillon heti ensi apuun, kun aloitti. ja sieltä nevoivat tekemään hillosta mehua ja juottamaan sitä pikkasen kerrallaan ja maitoa aina välistä.
Ellillä tauti kesti useamman päivän.
Me ostettiin omakotitalo, ja on muutto jo osittain käynnissä. ihanaa, kun saadaan lisää tilaa.

Hyvää pääsiäistä! Tai loppupuolellahan tuo alkaa ONNEKSI olla. On ollu ihan hirvee hälinä, kun meillä on joka päivä käyny vieraita ja niille oon ruokaa ja kahvileipää tässä lastenhoidon lomassa pyörittänyt.. Mitään en tiiä mitä on puhuttu. Niin , meilläkin herätään siinä viiden puol kuuden aikaan. Jippii!! Tänäänkin olin lasten kanssa aamupalan syöny jo puol seittemältä ja seiskalta oltiin päivävaatteet päällä :D Ja vähän ennen ysiä mentiinkin jo sit ulos mäenlaskuun ja hiihtämään. Tai siis minä menin lasten kanssa. Isäntä nukkui puol yhteentoista :whistle: :o :headwall: :( Taitaa LEnni herätä naputeluihini.. Pitänee lopetella. Ai joo, ja tohon kysymykseen uudesta vauvasta.... Miulla vähän sellanen fiilis että tarttee kai mammaksin sivuilla pyörähtää ;)

nyt on poju kylvetetty ja nukutettu..ja mä tilasin ifolorilta taas 120 kuvaa :D yhen isomman kuvan otin anttonista ku oli siinä niin syötävän söpö (ainahan se) .

onnee lennille uudesta taidosta =)

musta tää pääsiäinen sais jatkua,ois ukkoki kotona kaverina..no onneks vielä huominen on silläkin vapaa..tänään käytiinkin miehen metsästys seuran kodalla paistamassa makkaraa..viimeks käytiin viikkoa ennen ku poju syntyi..

nams,kohta saa pizzaa,taitaa mullakin puntari näyttää huomenna kauheita lukemia :laugh: joskohan sitä uskaltaa edes punnita itteesä..meil on tollanen lasinen vaaka niin sekun särkyä päsähtäs :laugh: no en kai mä niin paljoo oo lihonu..

missä tuutis ja piituli? ja joko yksäiti on kotiutunu?tahtoo nähä tatskan =)

nukkumaan,pyh pah pöh..meikäläinen oottaa kuumana koska mun käyttäjänim vahvistetaan huutikseen nii pääsen vähä HUUTELEMAAN sinne :laugh: o-ou,kannattaa ukon laittaa pankkikortti ja verkkopankki tunnukset piiloon :D

Yhteistyössä