Mä en uskalla sinne tays siin mennä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mee vaan näytille.
Jos siellä meinataan olla ilkeitä niin kysy suoraan miksi haluavat loukata kun sinä oikeassa hädässä tulet näytille. Tai jos tuntuu ettet itse saa sanottua niin jos mies sanoisi. Tympeää se on jos (kun) saa huonoa kohtelua osakseen eikä ne varmaan tajua ennen kun sanotaan.

Joka sairaalassa on ne tylytkin kätilöt.. Aina ei onnista. Vaikka luulis että kun tohon ammattiin on hakeutunut niin empatiaa löytyy!! TAYS:issa kuvatussa Sairaala-sarjassa ei näytetä kuin yhtä kätilöä joten sen perusteella ei asiasta voi oikein mitään sanoa.

Keskenmenosta sen verran että rv 13 tais olla, joskin keskeytynyt keskenmeno, paperit hukku johonkin,kannoin kuollutta vauvaa sellaset viikon pari kunnes alkoi syntymään itsestään ja kun autolla pääsin pihaan niin kuulu naps ja kaikki housut niin veressä kun olla ja voi, siinä ei paljon siteet enää auttanut. Eli aika alussa, mutta voin sanoa ettei elämäni helpointa aikaa.

Soitin, ihan yhtä hymähtelyä se siellä on ja täällä neuvolassa, käskevät vaan makaamaan ja tulemaan kun siltä tuntuu, no millon helvetissä se olo on semmonen että "siltä tuntuu"....Nyt on jumalaton vitutus, tänään oli sokerirasitus, neuvola ja to taas lääkäri ja sieltä laittavat mut tays siin nyt sitten jos kohdun suu auennut yhtään, eli kaks päivää tässä sitten taas mietitään... Mä olen ihan korviani myöten täynnä tätä juttua, toki toivon että lapseni syntyy ajallaan ja terveenä mutta kyllä tää "ammattilaisten" tietämättömyys ja joten kuten vastuun siirtely on jotenkin ihan p:stä...no kaks päivää taas eteenpäin jossei olo muuta "siltä tuntuuks"... En mä tiedä, nyt harmittaa kun ei tiedä yhtään mistään mitään ja vauva on oikein päIn, ja painaa tonne alas...no jos sitä sitten taas lepään, kun kiellettiin kaikki turha liikkuminen, vessassa saa käydä...

millä mä sinne naisten tauteihin menisin, kun ei se lähete koskaan päässyt perille?
ja kyllä ne kaapi mut siinä jaultras ja kaikki... Ja kun soitin tays siin kun supistukset alkoi niin sanoivat että yhdistävät sinne ja sitten ne sanoi että se on oikea paikka, viikonloppuna lauantaina, ei kai kuulu ensiavullekaan vaan sinne päivystykseen, se että laput hukku johonkin, ne ei koskaan löytänyt sinne ei ole minun syyni vaan paikallisen tk:n vika tai postissa hukkunut tai jotain, mutta ne supistukset oli tosi kovia ja verenvuoto aika valtavaa että kotio ei saanu jäädä ainakaan.

Ja pitihän se lääkitä että kaikki tuli ulos ja siellä oli kyllä aika liuta opiskelijoitakin seuraamassa ja vuoron perään kokeilivat miltä paikat tuntuu...

Tays sin sivuilla lukee että myö naistentautien asiat kuuluu päivystyksenä tuonne että sillei. Ja voin sanoa että just nyt toivon itelles samaa kokemusta niin tietäsit, voin sanoa että turhaan en valita enkä turhaan ole siellä käynyt, ja enpä ole ainoa joka tylyä kohtelua saanut :ashamed:

Täällä (joensuu) on käskynä että yli 10 kipeetä supistusta päivässä ja näytille (sanoo hän jolla on tullu liki säännöllisesti supparit klo 14 asti).
Ja jos kanava on jo hävinny niin paikat voi aueta ihan helposti, naps vaan ja oot auki. :/ se on tätä uudelleen synnyttäjän ihanuutta, mulla edellinen raskaus oli semmosta -roikun synnärin ovenkahvassa- kun kukaan ei tiedä koska syntyy, vk25 oli paikat jo pari cm auki, mutta kanavaa viel jäljellä, no sit se kanava yhenäkin hävis ja olin 3cm auki jne..

Joten, mamma menee nyt näytille siellä eikä yhtään pullikoi vastaan. jos alkaa jotai kävitlä vänisee ni sanot vaan että ja sä lähdet vaihtoon.
Ite jos jään odottamaan sitä supistusten kanssa että oikeasti koskee niin en ehdi kotoa poistua kun tenava on maailmassa jos tulee niinko kaks edellistä.

Yhdessä koossa vieläkin, ajattelin vain ilmottaa :D . Lääkärissä käyty, lepoa, mutta päivä päivältä aina voiton puolella ollaan =) . TÄnään uskaltauduin lasten talvivaate ostoksille, mutta ei ollut kiire mihinkään joten hissu kissun tassuteltiin :D . Kyllä tämä tästä ja nyt rv 33+2 .

Yhteistyössä