[QUOTE="a p";30324920]Meillä on puskurina 2kk vuokra. Enempää ei olla keretty säästämään. Kallis vuokra, sen takia. Me pärjätään hyvin. Meillä ei ole hätää ruokakaupassa, tai vaatteissa, meillä on hätä kun yhdessä kuussa pitäisi laittaa 5000e, ensinnäkin: se tarkoittaa ettei meille jää MITÄÄN käteen kun ollaan muutettu.. Mitä jos tapahtuu jotain? Ja kyllä, mä olin kotona 3 vuotta, joten musta se on hyvin että on puskurina edes kahden kuun (reilu) vuokra. Hyvätuloinen on mulle että me pärjätään, ilman että mä käyn töissä, ja saadaan ruokaa pöytään. Jollekin se voi tarkoittaa 10 000, mutta ei mulle.
Ihme asioista aletaan nyt kitisemään.. Mies on töissä käyvä. Ok? Se on parempi. Ok.[/QUOTE]
Pystyisittekö siinä tapauksessa vuokraamaan Hoasilta, jos ei tulisi päällekkäisiä vuokria, ja jos pystyisitte yhden vuokran verran lainaamaan jostain? Onko miehellä luottokorttia? Hoasin kanssahan voi sopia niin, että tarjoavat teille sellaisia asuntoja, jotka vapautuvat vasta kuukauden kuluttua. Esim. jos edellinen vuokralainen irtisanoo pari päivää ennen kuun loppumista tms.
Minusta tuo 2kk:n vuokra on perheellisen opiskelijan kohdalla ihan hyvä puskurirahasto, joten ette te mitenkään huonosti ole niitä asioita hoitaneet.