P
Prkl
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja haluun pois:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja haluun pois:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:ÄLÄ HAUKU LASTASI :kieh: :kieh: :kieh:
tai tuun ja räksytän siun korvaan |O |O
Ja jumalauta! Jos sä oot niin täydellinen ihminen että et ikinä koskaan milloinkaan edes mielessäs hauku ketään niin hyvä sulle. Mutta mulla ei kuule ole yhtä täydellinen luonne, joten ajattelen ihan mitä haluan! Kyllä täälläkin yks päivä oli ketju jossa oikein sankoin joukoin mammat pohti sitä, miten parhaiten sais toisen ihmisen tapettua! Mulla pysyy ajatukset sentään haukkumisen tasolla.
no sehän se varmaan olikin ihan tosi-pohjainen ketju!! haloo??
en ole täydellinen, enkä edes yritä olla. mutta en kyllä ikimaailmassa haukkuisi lastani noin!!!
hakkaa ennemmin vaikkaa omaa päätäsi seinään tai huuda pihalla kaikki ärräpäät mitkä osaat!
Haloo itelles! Ihan yhtä tosipohjainen kuin tässä ketjussa mun haukkumiset!!
Ja ihanko tosissaan meinaat, että on fiksumpaa kiroilla ja mesota pihalla tai paukuttaa omaa päätäni seinään kuin kirjottaa anonyyminä nettipalstalle miltä tuntuu?!
Ihan tiedoksi vain sulle, että aikuiset ihmiset osaa purkaa raivonsa satuttamatta itteensä tai muita taikka riehumalla toisten nähden.
Älä tuu kuule neuvomaan asioissa, joista et varmasti tiedä yhtään mitään!!!
jos et halua neuvoja miksi tänne kirjoittelet? sano se?
kirjaimellisesti en tarkottanut että mene sinne pihalle riehuu vaan esimerkkinä jotain sen tilalle kun puhut lapsestasi noin. haukutko useinkin häntä noin? ei ihmekään jos ei kotitöitä tee.
Mun lapseni ei sattumoisin ole mikään virtuaalitapaus, enkä kommunikoi hänen kanssaan netinkautta. Että mitenköhän mun haukkumiset tänne sen mieltä mahtaa loukata?!
Sä et ihan oikeasti ymmärrä yhtään mitään murrosikäisistä etkä varmasti edes puolia siitä, mitä on olla vanhempi jos verrataan vaikka muhun joten säästä noi sun jeesustelut ihan jollekin toiselle.