Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Murrosikäiset voivat joskus käydä todella hermoille, mutta sitä en ymmärrä että haukut lastasi tuolla tavalla.Aikuisen pitäisi osata suhtautua asiaan toisella tavalla.Murrosikäiselle asiat eivät mene perille huutamalla, se vain pahentaa asiaa ja itsekin joskus menneinä vuosina siihen syyllistyin, kunnes otin toisen taktiikan käyttöön ja se tepsi.Silloin poika sanoi mulle, että tiedätkö äiti että nyt mä kuuntelen sua kun puhut mulle normaalisti, etkä huuda.Nyt pojalla ikää 17.Tytöt ovat 15,12 ja sit nuoremmat kesäkuussa 1v ja heinäkuussa 8v.
Sanompa tähän nyt sen että käsittääkseni ap ei sanonu lapselleen noin eikä huutanu vaan purki omaa pahaa oloaan tänne =) ja jos se helpottaa että suutuspäissään kirjottaa mitä sylki suuhun tuo niin mun käsittääkseni se on parempi vaihtoehto kun ladata sama murkulle :|
Ja ap .... jos tuumaa rangaistukseen voi voi niin jos kyse esim. päivän kotiarestista niin tuumat että napsahti toinen jos siihenkin edelleen että voi voi niin kolmas

luulis että rupee tuntumaan ja menee perille että olet tosissas

ja tämä jos ei puhe tepsi .... ja sama pätee pleikkan, pyörän, tietokoneen yms. käyttörajotuksiin B)
Mä kauhulla odotan kun nuo meijän pienet kasvaa murkuiks ja siksipä meillä nyt jo osallistutaan kotitöihin yms. että niistä tulis tapa joka kuuluu kaikille kotona asuville =)
Nyt ovat 4 ja 6 ja mm. vievät omat lajitellut pyykit omille paikoille ja esikko into piukeeena pyyhkii pölyjä