V
Voi huokaus
Vieras
Eli olemme molemmat toista kertaa naimisissa. Miehellä on aikuiset lapset edellisestä liitosta. Nämä tytöt eivät ole koskaan hyväksyneet minua, ovat menneet oman äitinsä puolelle. Minä olen paha ihminen joka tuli ja pilasi heidän vanhempiensa avioliiton. Samalla tyttäret käänsivät selkänsä isälleen. Ovat väleissä, viileissä, mutta kuitenkin. Olemme antaneet asiaoiden kypsyä, tyttäret ovat kuitenkin aikusia ja jokainen valitsee itse puolensa ja toimii niinkuin haluaa.
Me olemme menneet pari kuukautta sitten naimisiin. Maistraatissa, ei juhlia. Miehen tyttäret tietävät kyllä tämän.
Nyt tämä toinen tytär on menossa naimisiin ja kutsu tuli vain hänen isänsä nimellä, minua ei siis kutsuttu. Miten tässä pitää toimia? Mies ei tiedä miten tehdä. toisaalta haluaa mennä tyttärensä häihin, muta samalla on loukkaantunut koska minua ei ole kutsuttu. Ja toisaalta ei halua mennä juhliin koska ex on siellä ja ovat todella huonoissa väleissä.
Me olemme menneet pari kuukautta sitten naimisiin. Maistraatissa, ei juhlia. Miehen tyttäret tietävät kyllä tämän.
Nyt tämä toinen tytär on menossa naimisiin ja kutsu tuli vain hänen isänsä nimellä, minua ei siis kutsuttu. Miten tässä pitää toimia? Mies ei tiedä miten tehdä. toisaalta haluaa mennä tyttärensä häihin, muta samalla on loukkaantunut koska minua ei ole kutsuttu. Ja toisaalta ei halua mennä juhliin koska ex on siellä ja ovat todella huonoissa väleissä.