Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Valitan. Keskustelun tarkoitus on auttaa näkemään asiaa muista näkökulmista ja siten auttaa ymmärtämään ja hyväksymään tilanteet. Mielensä pahoittaneena ja loukkaantuneena se on kylläkin vaikeaa. Jos kuitenkin osaisit nähdä tilanteen tyttären näkökulmasta, niin pystyisit paremmin tukemaan miestäsi tässä asiassa.Kiitos palautteesta, olisin toivonut hieman enemmän ymmärrystä itselleni sekä miehelleni. Mitä muutakaan täältä voi saada kuin negatiivista palautetta.
Silloin kun itsellä on tunteet pinnassa on vaikea ajatella asiaa ihan joka kantilta. Kyllä, varmasti teitä molempia harmittaa,mutta mitä vähemmän annatte tämän mennä ihon alle sen vähemmän tästä saa kukaan mitään asetta teitä vastaan. Kyllä, on erittäin epäkohteliasta olla kutsumatta sinua,mutta kyseessä on kuitenkin tämän tyttären häät ja viimekädessä hän saa määritellä kuka on vieraslistalla ja kuka ei. Ja kyllä,ehdottomasti olen silti sitä mieltä että miehen on mentävä, vaikka sinua ei ole kutsuttu.Kiitos palautteesta, olisin toivonut hieman enemmän ymmärrystä itselleni sekä miehelleni. Mitä muutakaan täältä voi saada kuin negatiivista palautetta.
Miksi minun pitäisi asettua miehen aikuisen tyttären asemaan? Hänen kuuluisi ennemminkin ajatella minun tunteita sekä isänsä!Valitan. Keskustelun tarkoitus on auttaa näkemään asiaa muista näkökulmista ja siten auttaa ymmärtämään ja hyväksymään tilanteet. Mielensä pahoittaneena ja loukkaantuneena se on kylläkin vaikeaa. Jos kuitenkin osaisit nähdä tilanteen tyttären näkökulmasta, niin pystyisit paremmin tukemaan miestäsi tässä asiassa.
Entä oletko ajatellut miehesi eksän tunteita. En usko, että olet. Tytär on varmastikin ajatellut ja sen vuoksi sinua ei ole kutsuttu.Miksi minun pitäisi asettua miehen aikuisen tyttären asemaan? Hänen kuuluisi ennemminkin ajatella minun tunteita sekä isänsä!
Omana hääpäivänään pitäisi ajatella muiden tunteita?Miksi minun pitäisi asettua miehen aikuisen tyttären asemaan? Hänen kuuluisi ennemminkin ajatella minun tunteita sekä isänsä!
Hääpäivä on morsiamen päivä, jolloin morsian saa ajatella sitä, mikä on hänelle mieluisinta. Tässä tapauksessa morsiamelle olisi mieluisinta nähdä isänsä.Miksi minun pitäisi asettua miehen aikuisen tyttären asemaan? Hänen kuuluisi ennemminkin ajatella minun tunteita sekä isänsä!
Me rakastuimme miehen kanssa, eksän pitää nyt vaan hyväksyä se ja jatkaa elämäänsä. Itsekästä on pilata mieheni ihana päivä tuollaisella nillittämisellä.Entä oletko ajatellut miehesi eksän tunteita. En usko, että olet. Tytär on varmastikin ajatellut ja sen vuoksi sinua ei ole kutsuttu.
Kyllä, varsinkin vanhempien ja heidän puolisoiden tunteita.Omana hääpäivänään pitäisi ajatella muiden tunteita?
No nyt paljastuit taasKyllä, varsinkin vanhempien ja heidän puolisoiden tunteita.
Milläköhän tavalla?No nyt paljastuit taas
Juuri näin.Ihan selvä homma. Tytär haluaa isänsä mukaan juhlapäivään mutta ei sinua. Isä menee, sinä et. Jos te ette muutenkaan ole väleissä niin miksi sinä sinne häihin menisit?
Miksi minun pitäisi asettua miehen aikuisen tyttären asemaan? Hänen kuuluisi ennemminkin ajatella minun tunteita sekä isänsä!
Me rakastuimme miehen kanssa, eksän pitää nyt vaan hyväksyä se ja jatkaa elämäänsä. Itsekästä on pilata mieheni ihana päivä tuollaisella nillittämisellä.
Ole se parempi äitipuoli ja tee miehelle selväksi että tottakai hän menee lapsensa häihin ja vaikka sitten ilman sinua. Sillä tavoin viestität myös tytärpuolellesi ettet yritä hinkata itseäsi hänen ja isänsä väliin.
Kyllä.Omana hääpäivänään pitäisi ajatella muiden tunteita?
btw:Mies menee lapsensa häihin. Eksän kanssa ei ole pakko olla väleissä, ei edes tervehtiä.
MV?btw:
tämäntyyppiset aiheetko ovat erityisen mielenkiintoisia?
M i k s i ?
?