Miehen aikuinen lapsi kutsui häihinsä vain miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos palautteesta, olisin toivonut hieman enemmän ymmärrystä itselleni sekä miehelleni. Mitä muutakaan täältä voi saada kuin negatiivista palautetta.
Valitan. Keskustelun tarkoitus on auttaa näkemään asiaa muista näkökulmista ja siten auttaa ymmärtämään ja hyväksymään tilanteet. Mielensä pahoittaneena ja loukkaantuneena se on kylläkin vaikeaa. Jos kuitenkin osaisit nähdä tilanteen tyttären näkökulmasta, niin pystyisit paremmin tukemaan miestäsi tässä asiassa.

Kiitos palautteesta, olisin toivonut hieman enemmän ymmärrystä itselleni sekä miehelleni. Mitä muutakaan täältä voi saada kuin negatiivista palautetta.
Silloin kun itsellä on tunteet pinnassa on vaikea ajatella asiaa ihan joka kantilta. Kyllä, varmasti teitä molempia harmittaa,mutta mitä vähemmän annatte tämän mennä ihon alle sen vähemmän tästä saa kukaan mitään asetta teitä vastaan. Kyllä, on erittäin epäkohteliasta olla kutsumatta sinua,mutta kyseessä on kuitenkin tämän tyttären häät ja viimekädessä hän saa määritellä kuka on vieraslistalla ja kuka ei. Ja kyllä,ehdottomasti olen silti sitä mieltä että miehen on mentävä, vaikka sinua ei ole kutsuttu.

Hyviin, normaaleihin käytöstapoihin kuuluu hääkutsun lähettäminen avioparille. Aviomiehen tai -vaimon paikka on siinä puolisonsa rinnalla niissä myötä- ja vastoinkäymisissä.

Valitan. Keskustelun tarkoitus on auttaa näkemään asiaa muista näkökulmista ja siten auttaa ymmärtämään ja hyväksymään tilanteet. Mielensä pahoittaneena ja loukkaantuneena se on kylläkin vaikeaa. Jos kuitenkin osaisit nähdä tilanteen tyttären näkökulmasta, niin pystyisit paremmin tukemaan miestäsi tässä asiassa.
Miksi minun pitäisi asettua miehen aikuisen tyttären asemaan? Hänen kuuluisi ennemminkin ajatella minun tunteita sekä isänsä!

Näinhän se menee. Miksi kutsua omiin juhliinsa ihmisiä, joiden kanssa ei tule toimeen. Päivän pitää olla kiva hääparille, se on heidän päivänsä. Harmittavaa aloittajalle, mutta sellaista elämä on.

Miksi minun pitäisi asettua miehen aikuisen tyttären asemaan? Hänen kuuluisi ennemminkin ajatella minun tunteita sekä isänsä!

Itsehän sanoit ettet olisi muutenkaan menossa, miten tuo siis sinun tunteitasi hetkauttaa? Tyttö oli isänsä tytär jo ennen sinua ja tulee olemaan sinun jälkeesikin isänsä tytär. Jos hän ei halua olla kanssasi tekemisissä niin ei hänen tarvitse. Aikuinen päättää itse.

Me rakastuimme miehen kanssa, eksän pitää nyt vaan hyväksyä se ja jatkaa elämäänsä. Itsekästä on pilata mieheni ihana päivä tuollaisella nillittämisellä.

Miehellä olisi ihana päivä siellä häissä vanhoja hyviä aikoja muistellen. Mutta, koska hän jo tuntee ap:n luonteen, on hänen pakko esittää tuota "en mene jos sinua ei ole kutsuttu"-showta, muussa tapauksessa ap saisi raivarin.

Ap, olet varmaan hyvä ja antelias seksissä, koska joku syy täytyy olla sille, että mies jaksaa sinunkaltaisesi luonteen kanssa.

Ole se parempi äitipuoli ja tee miehelle selväksi että tottakai hän menee lapsensa häihin ja vaikka sitten ilman sinua. Sillä tavoin viestität myös tytärpuolellesi ettet yritä hinkata itseäsi hänen ja isänsä väliin.

Päin vastoin. Noin toimimalla ap viestittää olevansa syyllinen perheen rikkoutumiseen ja myöntää sen muillekin. MIehellä pitäisi olla selkärankaa kertoa, ettei tule juhliin jonne hänen kumppansa ei ole tervetullut.

Nämä ovat vaikeita tilanteita. Naisystäväni ( emme asu yhdessä ja tytär nähnyt häntä vain kahdesti lyhyesti ) oli erittäin loukkaantunut kutsun tulemisesta vain minulle ei molemmille. Tyttäreni ei muutaman tapaamisen jälkeen ollut erityisen innostuneen oloinen naisystävästäni, joten pientä kitkaa jo tässä ja suoraan sanoen, tyttäreni ei juuri edes tunne häntä., tytär asuu 200 km päässä. Naisystäväni mielestä minun olisi pitänyt olla menemättä häihin, koska hänen tulee olla minun elämäni " ykkönen " kaikessa ja häntä tulee kohdella kuningattarena. Tilanne oli tosi hankala, menin häihin ja tämän takia naisystäväni jätti minut ja lähti samalta istumalta etsimään uutta miestä, mikä jo kahdessa viikossa löytyi. Tietysti on niin, että hääpari kutsuu ne henkilöt jotka häihinsä haluavat ja siinä ei muilla ole sanansijaa, häihin voi osallistua tai olla osallistumatta.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä