E
epäonnistunut
Vieras
Vaikkei lähteminen ole helppoa minkäänlaisesta suhteesta, niin nauttivatko naiset alistamisesta niin paljon, että silti ei lähdetä pois, vaikka tajuaa itsekin, että suhde on huono? Pelkääkö sellainen nainen, että hän ei osaa olla yksin?
Ei, en paapo miestäni. En kohtele häntä kuin lasta. Ilmoitan hänelle, kuinka runsasta juominen on. Mies on se joka alistaa, kun juo. Minä inhoan päivittäistä juomista. Jos hän joisi vaikka 24 annosta/vko, silloin en tykkäisi huonoa. MINÄ EN SAA NAUTINTOA MIEHENI JUOMISESTA ENKÄ YMMÄRRÄ, MIKSI SEN SIETÄMINEN OLISI ALISTAMISTA.
Kaikki kotityöt ja ruuan laiton kyllä hoidan, mutta sehän kuuluu vaimon tehtäviin. En rupea riitelemään kotitöistä, jos ei hän niitä hoida, sitten minä teen ne. Jonkunhan ne on tehtävä.
Neuvotte, että lähde kävelemään. Ei rakkautta jätetä kun paria hikisiä sukkia. Olemme olleet kauan yhdessä, ei mitään viittä vuotta esim. Olemme naimisissa ja meillä on yhteistä omaisuutta. Mieheni kanssa tulen muuten hyvin toimeen, nauramme ja meillä on yhteisiä harrastuksia.
En halua yksineläjäksi, koska tahdon perheen, johon kuuluu lapset. Lisäksi se, mitä "vapailla markkinoilla" on tarjolla mieheni tilalle, ei houkuta minua: eronneita (tietty jonkin ongelman takia), karanneita, pettureita, perheellisiä eronneita miehiä, hulluja. Mä en kestäis olla jonkun viikonloppuisän tenavien äitipuolena, siinä roolissa kun ei voi muuta kun epäonnistua, lapset kun inhoo tietenkin äitipuolta ja toivoo, että iskä ja äiskä palais takas yhteen. En ole jättänyt miestäni juuri näistä syistä, koska uskon, että "vapailla markkinoilla ei ole jäljellä kuin tähteet" eli vielä huonommat.
Tuohon edelliseen vedoten olisin toivonut vähän parempia neuvoja, kun että lähe kävelemään.
Viimeksi muokattu: