Miehen kommentti rinnoistani vaivaa ja hämmentää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vaemo";30225606]Minä olen varmaan kummallinen, mutta en näe tuossa mitään pahaa. Oma mies sanoi imetyksen alkuaikoina, että vau, jäähän nuo tuommoiseksi. En pitänyt pahana asiana varsinaisia muotojani kohtaan. Juu, ei jääneet, ei:D. Hyvin näyttävät silti maistuvan. Aapeen mies ei kuulostanut mitenkään sanovan vaimolleen rumasti. Vakuutti pitävänsä rinnoista, mutta voisi pitää niistä vieläkin enemmän.[/QUOTE]

No jos unohdetaan nyt ne muodot, niin kuulostaako sinusta yhtä neutraalilta, jos sanoisi että "tykkäisin enemmän sun naamasta, jos sulla olisi eri muotoinen nenä"?

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30225698:
No jos unohdetaan nyt ne muodot, niin kuulostaako sinusta yhtä neutraalilta, jos sanoisi että "tykkäisin enemmän sun naamasta, jos sulla olisi eri muotoinen nenä"?

Touché! Olet järkevä nainen juuri siten mikä on itselleni hienoa: käytät älyä, muttet ole epäsensitiivinen.

:)

• Tykkää
Reactions: Mörköäiti
Miksi aina ketjut johon miekkonen tulee häärimään menee ihan pilalle. Aptkin häipyy ja keskustelu loppuu, vaihtuu oudoksi jankkaukseksi siitä mikä on ja ei ole naisellista miekkosen mielestä. Eiköhän ne jutut ole jo kaikille tulleet ihan selväksi.

[QUOTE="taas";30225577] Mä en nyt tissejäni kovin seksuaalisena asiana pidä. Ne on toimineet ruoanjakajana omille ja kymmenille muille vauvoille. Tuota maitoa kun riitti.[/QUOTE]

Mulle taas tissit on, jos ne jotain on, nimenomaan seksuaalista nautintoa varten. En usko että silti tuntisin itseäni vähemmän naiseksi jos ne vaikka syövän takia poistettaisiin...emätin on se tärkein, muulla ei niin väliä.

Mieheltä kyllä melko tökerö veto. Sama, kuin itse tarttuisit hänen vehkeeseensä ja sanoisit, että vähän paksumpana tykkäisit siitä vähän enemmän. Ja että onhan se ihan ok noinkin, mutta kiihottavampi se olisi paksumpana.

En oikein ymmärrä, mikä tarve on sanoa ääneen mitään tuollaista? Se kun on asia, mille ei mitään mahda.

Toisaalta en kyllä ymmärrä sitäkään, että miksi moisesta pitää noin hirmuisesti loukkaantua ja miten tuollainen kommentti saa jopa epävarmaksi?

Oikeasti...luulevatko ihmiset, että he ovat kumppaninsa mielestä TÄYDELLISIÄ? Ettei heissä siis olisi MITÄÄN parannettavaa niin luonteen, ulkonäön, tai minkään muunkaan asian saralla?

Mulla on iso perse. Varmasti se on miehenkin mielestä iso...koska se nyt vaan ihan oikeasti on iso. Vaikka mieheni kuuluukin heihin, joille se isokin perse kelpaa siinä missä pienempikin, niin voisin vaikka vannoa, että mieheni pitäisi takapuolestani enemmän, jos se olisi vähän pienempi.

Mulla on myös paaaaaaaaljon muuta sellaista sekä kropassa, että luonteessa, jota muuttamalla mies varmasti tykkäisi vähän enemmän. Mutta en mä kyllä sen vuoksi ajatellut nyt ruveta epävarmaksi ja kriittiseksi. Jos olen kerran tällaisena kelvannut ja näemmä kelpaan edelleen, niin missä se ongelma on?

Ja ihan sama pätee ap:hen. Mies tosiaan sanoi tökerösti, mutta onko aina ihan pakko heittäytyä lattialle ja vetää järettömät itkupotkuraivarit, kun sen oman miehen mielestä ei ole 100% täydellinen?

Mä olisin vain heittänyt takaisin että "Joko tyydyt näihin tai lähet nostelee ja etsimään pystympiä."
Hetken olis vituttanut ja kirpassut, mutta en jaksais tehdä asiasta elämää suurempaa ongelmaa. Huihai!

En ole ajatellut olevani kumppanini mielestä täydellinen tai olevani täydellistä lähelläkään noin muutenkaan. Mutta epävarmuus iski kaiketi siksi, että ilmeisesti miestä asia vaivaa jonkin verran kun se kerran piti ääneen sanoa. Sanoinkin, että varmaan joku muu ei tällaisesta loukkaantuisi mutta minä loukkaannuin, olipa se sitten ymmärrettävää tai ei.. :) Enkä mä vetänyt itkupotkuraivareita, lähinnä tässä nyt vuodatan tälle palstalle ja pohdiskelen asiaa mielessäni... Lähinnä pahalta tuntuu se, että ilmeisesti en sitten kuitenkaan ole kyllin hyvä tällaisena, koska asiasta on kerran huomautettava. Tai siis; meillä on ollut se tyyli, että asiasta sanotaan.

En ole ajatellut olevani kumppanini mielestä täydellinen tai olevani täydellistä lähelläkään noin muutenkaan. Mutta epävarmuus iski kaiketi siksi, että ilmeisesti miestä asia vaivaa jonkin verran kun se kerran piti ääneen sanoa. Sanoinkin, että varmaan joku muu ei tällaisesta loukkaantuisi mutta minä loukkaannuin, olipa se sitten ymmärrettävää tai ei.. :) Enkä mä vetänyt itkupotkuraivareita, lähinnä tässä nyt vuodatan tälle palstalle ja pohdiskelen asiaa mielessäni... Lähinnä pahalta tuntuu se, että ilmeisesti en sitten kuitenkaan ole kyllin hyvä tällaisena, koska asiasta on kerran huomautettava. Tai siis; meillä on ollut se tyyli, että asiasta sanotaan.

jos teillä kerran kuuluun tyyliin että ikävätkin puolet ruoditaan niin eihän tässä sitten mies ole mitenkään pahasti sanonut

jokaisestahan löytyy joku/joitakin kohtia jotka ei ole ihan niin vimosen päälle

toivoisin että naiset ei niin kovin pienestä ottaisi itseensä.. Tuossakin voi olla takana ihan puolihuolimaton sammakko jonka tarkoitus ei todellakaan ollet se miltä se kuulosti.

Nimimerkillä kokemusta näistä-

[QUOTE="Minä vaan";30226405]toivoisin että naiset ei niin kovin pienestä ottaisi itseensä.. Tuossakin voi olla takana ihan puolihuolimaton sammakko jonka tarkoitus ei todellakaan ollet se miltä se kuulosti.

Nimimerkillä kokemusta näistä-[/QUOTE]

:D heh,no mutta sittenhän nainen voi sano miesten peniksestä esim. Chefin kertomalla tavalla 50( tykkäisin peniksestäsi, jos se olisi vähän paksumpi)..:D :D no hard feelings...

[QUOTE="Minä vaan";30226509]Ainut ero että tuota kommenttia ei voi käsittää kuin yhdellä tavalla, Kun taas ap tapauksessa on mahdollisuus että tarkoitti nimenomaan pushuppeja ja niiden tuomaa kiihottavaa vaikutelmaa..[/QUOTE]

Öö, miksi miehet saavat päästellä suustaan loukkaavia kommetteja rinnoista, mutta naiset ei miesten peniksestä...??

Mutta eihän rinnat ole suoraan penikseen rinnastettavissa( hahaa sanavalinta). Itselleni rinnat on nyt jotain mikä joskus liittyy seksiin mutta kyllä ne varsinaiset tärkeämmät värkit on navan alla. Miettikää nyt, jos kovin alkaa kalua arvostella niin pian häpestä kutistuu täysin eikä suoriudu tehtävistään enää :D Ei se olisi naisenkaan etu...

[QUOTE="ÖÖÖÖÖ";30226524]ÖÖÖ.. Mitäpä jos tuossa ap tapauksessa ei ollutkaan tarkoitus olla millään tavalla loukkaava..[/QUOTE]

Eihän siinäkään mitään tarkoituksella loukkaava ole, jos penis tuntuisi paksumpana paremmalta. Jos se on totta.

Mutta eihän rinnat ole suoraan penikseen rinnastettavissa( hahaa sanavalinta). Itselleni rinnat on nyt jotain mikä joskus liittyy seksiin mutta kyllä ne varsinaiset tärkeämmät värkit on navan alla. Miettikää nyt, jos kovin alkaa kalua arvostella niin pian häpestä kutistuu täysin eikä suoriudu tehtävistään enää :D Ei se olisi naisenkaan etu...

Kylläpä nuo rinnat tuntuvat olevan aika tärkeä osa naiseutta, jopa miesten mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin juuri;30226548:
Ihan just, kun säkin oot niin feminiini eikä sellaisten kanssa voi miehet niinku vakavasti keskustella. Mutta ei siitä sen enempää. ;)

Eieiei, en _todellakaan_ ole feminiini, vaan mä olen se, jonka lähestymistapa on "aivan liian analyyttinen, jopa ääriproosallinen". Ja tämähän on hyvin karkeaa naisessa, jopa luotaantyöntävää. Mutta ei siitä sen enempää. ;)

Yhteistyössä