miehen logiikka on jotain mikä menee ohi multa ja pahasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
selvisi syy miksi ei ole hoitanut sitä testiä itselleen.. se haluaa nähdä ensin että josko olis raskaus onnistunut tästä kierrosta :O
siis että ne 16 aikasempaa yrityskiertoa ei ole niinkuin sille mitään vinkkiä antanut onnistumisprosenteista :headwall::headwall:|O
eli nyt kun ventataan tuohon kuun alkuun niin ei voida sitten ens kierrosta aloittaa mitään lääkkeitä jne. eikä mennä eteenpäin mun tutkimuksissa jne.
eli menee taas kuukaudella eteenpäin, ellei sitten mies ens kuussa halua katsoa samaa asiaa taas :headwall:

[QUOTE="akka";23008698]Mies ei ilmeisesti ole kovin innoissaan lisääntymisestä.[/QUOTE]

no sehän siinä niin jännää onkin että kovasti tuo väittää lapsen haluavan ja nimiäkin jo pohtii jne

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;23008701:
Sä stressaat nyt niin, ettet senkään takia tule raskaaksi. Se ei noin laskelmallisesti onnistu, aina sen pitää olla vähän yllätys..

no kyllä tässä nyt hitusen stressi ja vitutuskäyrä nousee kun pitäis hommaa saada eteenpäin, kun lääkärissäkin on jo ekan kerran käyty, ja nyt pitäis 5 päivä laittaa lekurille sähköpostia tuloksista.. mitä ei siis ole |O

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23008715:
Mies voi kokea nöyryyttäväksi mennä johonkin spermalabran huoneeseen tumputtamaan. Siksi haluaa lykätä asiaa tuonnemmaksi.

voin ymmärtää ettei sinne mennä innosta hihkuen, mutta kun tiedossa on se että homma ei edisty ennen sitä niin en ymmärrä asian lykkäämistä, siitä ei tule mulle kuin pahaa mieltä ja vitutusta ja lekurikäyntejä jne on turha jatkaa jos se ei asiaa hoida.. nyt on mennyt jo 200€ tähän, ja jos se ei hoida tuota omaa testiään niin yhtä hyvin olisin voinut silputa nuo setelit tuossa kotipihalla : /

Mies alkoi pelaamaan sun kanssa pitkää palloa. Ei todellakaan vaikuta kovin innostuneelta koko aiheesta.

se vaan vois sitten sanoa sen asian suoraan, mun ei tarvitsis jahkailla asian tiimoilta. voisin vain hyväksyä asian että lasta ei tule ja myydä kaiken vauvakaman pois, tehdä askarteluhuoneen ylimääräisestä huoneesta. mutta kuukausi toisensa jälkeen jatkuva toivon elättely on varsin tuhoisaa

se vaan vois sitten sanoa sen asian suoraan, mun ei tarvitsis jahkailla asian tiimoilta. voisin vain hyväksyä asian että lasta ei tule ja myydä kaiken vauvakaman pois, tehdä askarteluhuoneen ylimääräisestä huoneesta. mutta kuukausi toisensa jälkeen jatkuva toivon elättely on varsin tuhoisaa

Jos sen sanoo suoraan niin sitten joutuis perustelemaan että miksi ei.

voin ymmärtää ettei sinne mennä innosta hihkuen, mutta kun tiedossa on se että homma ei edisty ennen sitä niin en ymmärrä asian lykkäämistä, siitä ei tule mulle kuin pahaa mieltä ja vitutusta ja lekurikäyntejä jne on turha jatkaa jos se ei asiaa hoida.. nyt on mennyt jo 200€ tähän, ja jos se ei hoida tuota omaa testiään niin yhtä hyvin olisin voinut silputa nuo setelit tuossa kotipihalla : /
Meiltä meni aikoinaan tuhansia euroja eikä tulosta tullut. Päätettiin lopettaa hoidot ja pian jo napsahti luomusti kolme kertaa peräkkäin.
Kerran oli yksi hoitokerta joka vaati minun "osallistumista" mutta firma oli juuri silloin nakittanut mut parin viikon työkeikalle Ruotsiin. No lensin sitten firman piikkiin Tampereelle ja kävin tekemässä mitä miehen täytyy ja sitten lensin kassit tyhjänä takaisin Tukholmaan.
Pidemmälle venyneet hoidot olivat jo aika rankkojakin toisinaan.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23008797:
Meiltä meni aikoinaan tuhansia euroja eikä tulosta tullut. Päätettiin lopettaa hoidot ja pian jo napsahti luomusti kolme kertaa peräkkäin.
Kerran oli yksi hoitokerta joka vaati minun "osallistumista" mutta firma oli juuri silloin nakittanut mut parin viikon työkeikalle Ruotsiin. No lensin sitten firman piikkiin Tampereelle ja kävin tekemässä mitä miehen täytyy ja sitten lensin kassit tyhjänä takaisin Tukholmaan.
Pidemmälle venyneet hoidot olivat jo aika rankkojakin toisinaan.

mie en jaksa uskoe että meillä luomusti onnistuu, siis ilman mitään "apuja" mutta jos ei mies hoida tuota omaa osuuttaan niin en mä huvikseni mene esimerkiksi munatorvien aukiolotutkimukseen, maksa siitä "ilosta" ja kärsi niistä jomotuksista ja kivuista (joita ainakin tuon oppaan mukaan tulee) ja mahdollisista vuodoista, tai syö turhaan mitään hormoneita.. toki nuo käyn läpi mieluusti jos miehessä ei ole mitään vikaa, mutta sen selvittämiseksi miehen pitäisi osallistua..

[QUOTE="kiki";23008821]Ehkä miestä pelottaa, että jos käykin ilmi että hänessä on jotain "vikaa", niin haluaa siks lykätä testiä.
Ymmärrän kyllä sun ketutuksen[/QUOTE]

kyllä miekin sen ymmärrän, tätä nyt on vaan lykätty jo yli 6kk juuri noiden pelkojen ym syiden takia.. ja mie en enää halua lykätä, mie alan olemaan siinä pisteessä että jos mies ei nyt tuota hoida niin mä teen sen päätöksen ihan itse, eli lasta ei enää yritetä halusi mies sitten myöhemmin tai ei

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23008715:
Mies voi kokea nöyryyttäväksi mennä johonkin spermalabran huoneeseen tumputtamaan. Siksi haluaa lykätä asiaa tuonnemmaksi.

Ei mies koe mitään tuollaista, mutta "poika" tai "pojunen" kyllä. Eiköhän tuo lääkärin pelko katoa useimmilta inttiaikoina viimeistään.

Sanoisin että vittu nyt menet. Toi on ensinnäkin helvetin lapsellista siltä, vitkuttaa ja vatkuttaa asiaa. Ihan niinkuin se muuksi muuttuisi, olisi tuossa ajassa muuttunut jo.

Vai onko se syvällä sisimmässään näitä ihmisiä että "kaikkia ei ole tarkoitettu äideiksi" (huom. sanavalinta). Mun exä oli tämmöinen ja tiedän ettei ole ainut. Ajattelee siis jo niin että vika on sinussa eikä hänessä eikä varsinkaan halua edes epäillä sitä että vika olisikin hänessä. Exä sanoikin suoraan ettei MUA ole tarkoitettu äidiksi kun en raskaaksi tule. Halusi kuitenkin kovasti lasta mutta lopulta tämä elämän joka tasolle ulottuva asennevika sitten erotti meidät. Vika oli lopulta hänessä, minä sain lapsen. Ilmeisesti yrittää lasta edelleen nyxänsä kanssa enkä usko että vieläkään on käynyt testeissä.

[QUOTE="Esko";23008853]Ei mies koe mitään tuollaista, mutta "poika" tai "pojunen" kyllä. Eiköhän tuo lääkärin pelko katoa useimmilta inttiaikoina viimeistään.[/QUOTE]

mies on tuohon kyennyt yli 5v sitten niin jotenkin voisi kuvitella että onnistuisi nytkin

[QUOTE="vieras";23008881]Sanoisin että vittu nyt menet. Toi on ensinnäkin helvetin lapsellista siltä, vitkuttaa ja vatkuttaa asiaa. Ihan niinkuin se muuksi muuttuisi, olisi tuossa ajassa muuttunut jo.

Vai onko se syvällä sisimmässään näitä ihmisiä että "kaikkia ei ole tarkoitettu äideiksi" (huom. sanavalinta). Mun exä oli tämmöinen ja tiedän ettei ole ainut. Ajattelee siis jo niin että vika on sinussa eikä hänessä eikä varsinkaan halua edes epäillä sitä että vika olisikin hänessä. Exä sanoikin suoraan ettei MUA ole tarkoitettu äidiksi kun en raskaaksi tule. Halusi kuitenkin kovasti lasta mutta lopulta tämä elämän joka tasolle ulottuva asennevika sitten erotti meidät. Vika oli lopulta hänessä, minä sain lapsen. Ilmeisesti yrittää lasta edelleen nyxänsä kanssa enkä usko että vieläkään on käynyt testeissä.[/QUOTE]

mie olen päättänyt että en ala asiasta skitsoamaan miehelle, siis en halua saada aikaan riitaa koska sitten se tuntuisi painostamiselta ja pakottamiselta, ja sitä en halua (vaikka tekisi mieli aina toisinaan huutaa sille asiasta)

Vai meinaatte tehdä vielä toisen pennun kissaanne rääkkäämnään ja kissan revittäväksi? :headwall:

niin juuri, siitä syystä nimenomaan.. ja tarvitsen jonkun toisen jotta voin huutaa vielä enemmän, että meillä voidaan riidellä ja rähjätä enemmän ja jotta voin pilata taas yhden ihmistaimen kamalan traumatisoivilla kasvatusmetodeilla ja hoitokuvioilla :xmas:

Yhteistyössä