A
"akka"
Vieras
Meidän kaupungissa astuu välittömästi lastensuojelu mukaan jos teini pamahtaa paksuksi,se on minusta hyvä asia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paha äitipuoli?;23946225:Kyllä minä sinkkumiehen vamppasin, tosin kahden lapsen isän. Kyllä mä olisin periaatteessa valmis ottamaan tytön meille, jos hänen käytöksensä ei olisi niin kamalaa. Tällä hetkellä se on vaan sellaista, että en tosiaan haluaisi esimerkiksi omien lapsieni ottavan siitä mitään vaikutteita.
Alkuperäinen kirjoittaja paha äitipuoli?;23948071:Keskusteltiin mieheni kanssa nyt illalla ja todettiin, että tyttö muuttaa nyt aluksi meidän luokse asumaan. Ei tule tällä hetkellä lainkaan toimeen äitinsä kanssa, on kuulemma nukkunut muutaman yön kaverillaan raskausuutisen jälkeen. Mulla ei ole mitään tyttöä vastaan, mutta hänen käytöstään kylläkin. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä pian 10 vuotta ja pikkuhiljaa tytön täytyisi kyllä oppia siihen, että isällä on uusi puoliso ja hänen ja siskonsa lisäksi kolme uutta lasta. Ei sen tärkeämpiä lapsia, mutta ihan yhtä tärkeitä kuin hän ja siskonsa. Sen vuoksi mä en jaksaisi kuunnella minun ja lapsieni haukkumista (tosin ei miehenikään) ja ehtona meille tulemisessa tulee olemaan toisia kunniottava käytös puolin ja toisin.
Luultavasti jossain vaiheessa katsotaan tilannetta uudestaan ja mietitään mahdollista omaa asuntoa, mutta tuo tyttö on vielä niin lapsi, että vaikka me ei toimeen tullakaan, ei mulla ole kyllä sydäntä jättää häntä ihan yksinään. Ja tiedän, että myös mieheni on varsin väsynyt tyttärensä temppuiluun, joten päätös tässä asumisasiassa on tällä hetkellä mun käsissäni. Miehen mielestä tyttö voi muuttaa, jos minä suostun. Nyt vaan täytyy sitten toivoa, että meille huomenna muuttava uusi asukas voisi nähdä meidät "uudet" tulokkaat vähän jonain muuna kuin ilkeinä äiti- ja siskopuolina :/
Miten tahansa teettekin, pitäkää huoli siitä, että teiniäiti saa tarvittaessa tukea teiltä tai äidiltään, eikä äiti vahingoita lastaan! Tuoreessa muistissa Laihian tapaus...
Alkuperäinen kirjoittaja paha äitipuoli?;23946225:Kyllä minä sinkkumiehen vamppasin, tosin kahden lapsen isän. Kyllä mä olisin periaatteessa valmis ottamaan tytön meille, jos hänen käytöksensä ei olisi niin kamalaa. Tällä hetkellä se on vaan sellaista, että en tosiaan haluaisi esimerkiksi omien lapsieni ottavan siitä mitään vaikutteita.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä moka;23948031:Niin tarkoitat varmaan alaikänen?Olis aika naurettavaa just 20 täyttävälle naiselle pamahtais lastensuojelu ovelle
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja paha äitipuoli?;23948071:Nyt vaan täytyy sitten toivoa, että meille huomenna muuttava uusi asukas voisi nähdä meidät "uudet" tulokkaat vähän jonain muuna kuin ilkeinä äiti- ja siskopuolina :/
Ihan hienoa, mutta aiotko tosiaan jättää tämän asian "toivottavasti" -asteelle?? Ette aio kertoa sääntöjä tytölle etukäteen ja antaa hänen sen jälkeen päättää pystyykö käyttäytymään niiden mukaan?
Jos todella jätät tuon toivon varaan tämän asian niin voin jo etukäteen ennustaa: huonosti tulee käymään.
Onko tytölle kerrottu mitä se sitten tarkoittaa kun se lapsi syntyy,ettei se ole mikään ohimenevä juttu vaan loppuelämän asia.
Harva 16 vuotias todella tajuaa sen asian että miten sitova se lapsi on ja että sen kanssa on jaksettava silloinkin kun ei jaksais eikä huvittais.
Tuon ikäisen mielestä se voi olla coolia tulla äidiksi ja olla vähän ninkuin aikuinen.
16 vuotias ja yksinhuoltaja,siinä on aika yksin.
Kavereita kiinnostaa käydä kerran pari vauvaa katsomassa mutta käynnit loppuu kun toinen on pallo jalassa eikä koskaan pääse mihinkään.
Puhumattakaan millä sen lapsen elättää ilman koulutusta ja työpaikkaa.