Miehen viesti mulle.. =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
Mies on ollu yön töissä ja nyt tuli tämmönen viesti mulle, mitä pitäis tästä ajatella?

"Mää oon niin vitun poikki tähän kaikkeen, mulla ei vittu ole muuta ku työja koti. En ole enää sama ihminenmitä oon ollu, mä en koe enää olevani onnellinen muuta kun lasten kanssa. Perkele ahdistaaniin pahasti, että meinaa poru tulla koko vitu ajan, mulla on vitunmoinen ikävä siskoa ja veljiä ja kavereita mitä mulla joskus oli. Mun on pakko päästä johonki miettiin asioitaniyksin vähäks aikaa, muutenmulla hajoo pää perkele!!!"

Mitä mun ihan oikeesti pitäis ajatella tosta? Nyt iski paniikki, odotan meidän neljättä lasta, enkä todellaaan pärjää yksin jos mies meidät jättää.. :'(

No annat miehes ajatella ja tuet sitä minkä voit. Yrität ymmärtää sitä,etkä ajattele nyt itseäs. annat hänen ymmärtää kuinka tärkee on teille ja sulle.

Ikävä siskoa ja veljiä ja kavereita? Miksei ole pitänyt yhteyttä heihin? Miksei miehelläsi ole harrastuksia? Oletteko yhdessä 24/7 poislukien miehen työssä olo ajan?

Hyvä kun pystyy kaiken tuon kertomaan. Mä luulen, että mun miehellä on sama tilanne.. hän ei puhu koskaan asioistaan, mutta käytöskin kertoo paljon.

Ole miehesi rinnalla ja kuuntele häntä! Ehkä vastuu tulevasta painaa häntä nyt vielä enemmän kun on perheenlisäystä tulossa. Ei tuo viesti minusta kuullostani siltä, että hän suunnittelisi jättävänsä teidät.
Voimia sinulle ja miehellesi! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Vaikka olis mikä kriisi niin ei se voi kuitenkaan häipyä asioita miettimään kun on vastuuta kotonaki

Miksei voi? Mikä miestä sitoo kotiin? Seksi.

Typerä! Sitoo kotiin lapset! Miks vaimon pitäs pärjätä raskaana lasten kans?

Siks kun sen vaan pitää.

Paskat mitää pidä; jos lähtee miettimään niin puolet lapsista mukaan

Vaikka olis mikä kriisi niin ei se voi kuitenkaan häipyä asioita miettimään kun on vastuuta kotonaki

Öh, vastuu niistä lapsista? Onko täällä jotain säälittäviä kotiäitejä, jotka luulevat, että vastuu on naisen, huvitukset miehen?

Ymmärrän ton ap:n miehen purkauksen, jos vaimo menee kavereidensa kanssa ja rentoutuu mutta mies ei tätä "saa" tehdä. Yleensä se vaan menee just toisinpäin....

Typerä! Sitoo kotiin lapset! Miks vaimon pitäs pärjätä raskaana lasten kans?

Siks kun sen vaan pitää.

Ikävää että sä olet niin tossukka jonka mies menee misä sattuu ja sä oot jymähtänyt kotiin

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Ikävä siskoa ja veljiä ja kavereita? Miksei ole pitänyt yhteyttä heihin? Miksei miehelläsi ole harrastuksia? Oletteko yhdessä 24/7 poislukien miehen työssä olo ajan?

Huhuu ap? Vastaatko näihin?

Sanot miehelles, että lähtee jonnekin muutamaksi päiväksi. Lyhytkin aika auttaa, kunhan pääsee hetkeksi pois normiympyröistä ja saa ajatella vain itseään. Älä lähetä miestä reissuun sillä asenteella, että mies joutuu tuntemaan siitä syyllisyyttä, se vie suuren osan reissun tarkotuksesta. Pari viikkoa sitten tein itse noin kun näin, miten miestä meinas ahistaa. Mun miehelle pukkaa stressiä työstä ja se sitten näkyy kotonakin. Paljon helpompaa koko perheellä, kun vanhemmat saavat välillä lepuuttaa hermojaan. Tarviihan sitä omaa aikaa itse kukin.

Soitin sille ja se sano että rakastaa mua mutta ei tiedä millä tavalla ja kuinka paljon.. Ja miettii aluuako erota.. Mää en kestä, mun maailma romuttuu ihan täysin :'( :'(

Onko teillä lapset synytneet lyhyellä aikavälillä? Meitä neljä sisarusta ja synnytty 3 ja 4 vuoden välein, eli aina joku taapero olut. Nyt kun nuorin koulussa, heillä ekaa kertaa aikaa omille menoille ja harrastuksille (ovat jo50v), ihmettelen ettei ole pää hajonnut missään vaiheessa. Mut eiks se ole ihan normaalia että perhe menee edelle, ja jos on paljon lapsia, niin kyllähän ne tarvii paljon aikaa. Koittakaa puhua, eiköhän asiat vielä järjesty.

Mä ymmärsin tuosta että miehelläs ei oo muuta elämää kuin työ ja koti, eli ei ns.omaa aikaa. Puhukaa ja järkätkää asiat niin että molemmat saa sitä omaa aikaa, piristää kummasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Soitin sille ja se sano että rakastaa mua mutta ei tiedä millä tavalla ja kuinka paljon.. Ja miettii aluuako erota.. Mää en kestä, mun maailma romuttuu ihan täysin :'( :'(

Voi voi :(. Mutta tuota, paljonkos enemmän sitä omaa aikaa ja muuta kuin työtä ja kotia eroamalla saa? Voithan sä antaa osan lapsista tai vaikka kaikki hänelle mukaan. (ainakin teoriassa).

Toivottavasti selvitätte asian, tavalla tai toisella.

Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
Mä ymmärsin tuosta että miehelläs ei oo muuta elämää kuin työ ja koti, eli ei ns.omaa aikaa. Puhukaa ja järkätkää asiat niin että molemmat saa sitä omaa aikaa, piristää kummasti.

Sain vähän sen käsityksen että mitään ei ole tehtävissä..

Yhteistyössä