Miehen viesti mulle.. =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Jos "miehen" joka toinen sana on vittu, niin joutaakin mennä. Vittu sitä vittu tätä... Mistä te näitä luusereita oikein miehiksenne kaivatte?

no miksi tähän nyt pitää takertua, ehkä tuollaista viestiä kirjoittaessa vain todellakin kirjoittaa siltä kuin tuntuu.. *huoh*

joo siskot ja veljet on kaukana.. Ja en ole koskaan kieltänyt/estänyt tapaamasta kavereitaan tai ketään muutakaan.. oon monta kertaa koittanu potkia perseelle että menis jonnekin, mutta ei, ei ole halunnut.. Nyt sitten kaataa niskaan tämmösen paskan.. Onneks on viikkoja vasta 10+6 niin ehtii vielä tekeen abortin. En todellakaan estä yksin neljän lapsen kanssa.. Lapset on nyt 5, 4 ja 1 vuotiaat..

Ei vaan tulisi mieleekään, että oma mieheni tai ylipäänsä kukaan mies, kenen kanssa koskaan olen seurustellut, kirjoittaisi/puhuisi noin. Jotain tasoa katsos kannattaa miesten(kin) suhteen noudattaa. Välttyy myös herkemmin tuollaisilta mielipahoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sain vähän sen käsityksen että mitään ei ole tehtävissä..

Ja tää on sitten aina se, että nykyisin luovutetaan liian helposti. :headwall:

Ap:lle kovasti jaksamista ja toivotaan että asiat kääntyy parhain päin. :hug:

MÄ sanoisin että sillä on suhde...Oon saanut samanmoisen viestin likipitäen ja samaa soopaa.
Ahdistaa ja on paha olo...pah.
Suhde sillä on ja ottaen huomioon tilasi niin olen liki 90% varma tuosta.

Ite samanläpikäyneenä...

Iso :hug:
ap.
Koitahan jaksaa.
Puhukaa asioista oikeilla nimillä,kysy suoraan rauhallisesti onko hällä suhdetta.
Ja sano ettei asiat selviä jollei puhuta oikeilla nimillä.
vain siten voitte selvittää asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
MÄ sanoisin että sillä on suhde...Oon saanut samanmoisen viestin likipitäen ja samaa soopaa.

Ite samanläpikäyneenä...

ap.
Koitahan jaksaa.
Puhukaa asioista oikeilla nimillä,kysy suoraan rauhallisesti onko hällä suhdetta.

En usko että on suhdetta.. Se ei sinänsä ole edes mahdollista koska on 7 päivää viikossa töissä ja semosissa työpaikoissa missä ei ole naisia.. muun ajan kotona..

Mies järjesti tahallaan riidan ja ilmoitti ettei ole onnellinen minun kanssani vaikka ei mitään riitaa olisikaan. Lapset 2kpl ja alle kouluikäisiä. Mies lähti 3 päiväksi pois, en soittanut tai ilmoitellut mitään. Olin tietenkin ihan hajalla. Tuli kotiin ja juteltiin. Mies ilmoitti haluavansa olla vapaa mutta rakastavansa minua sekä ikävöivänsä kun emme ole yhdessö. Päätöstä lähtemisestä ei saanut aikaiseksi. Nyt ollaan kotona ja minä kuulen paskaa koko ajan jonka vain nielen. En voi hyvin mutta en kovin huonostikkaan. Oma onnellisuuteni ei riipu miehestäni. Paska tilanne ja naiselle aina hankala kun joutuu kuitenkin hoitamaan lapset ja vastuun. En todella tiedä mitä tekisin....ehkä annan ajan kulua ja kun olen varma niin toimin. Miehelläni saattaisi olla toinen nainen jota ei kylläkään myönnä, no tulee sitten ilmi myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Soitat miehellesi ja kerrot nyt vuorostaan miltä susta tuntuu ja että jos tosiaan haluaa erota niin on valmis myös (ainakin teoriassa) ottamaan osan lapsista mukaan. Ei kai kukaan voi olla niin itsekäs, että jättää neljättä lastaan odottavan vaimonsa yksin ja lähtee elämään sinkkuelämää...

Musta tuntuu nyt vain siltä, että teillä ei ole juurikaan ollut yhteistä aikaa ja tunteet ovat tästä syystä laantuneet...mutta se on kylläkin ihan normaalia kaikissa parisuhteissa...oli lapsia kuvioissa mukana tai ei.

Koittakaa jutella...

mä taas sanoisin, ettei kannata heti soittaa ja painostaa toista. antaa olla rauhassa jonkin aikaa ja sitten, kun tulee kotiin, niin jutella. mutta kannattaa muistaa, ettei se tilanne yhdestä juttelusta muutu. pitää antaa ajan kulua ja jutella useamman kerran.

Joo, jos miehes laittaa tollasen viestin ja vieläpä noin syyllistäen, sillä on suhde, tai ainakin on pettänyt.
Älä ala miksikään kynnysmatoksi, jota saa polkea mielin määrin. Sano miehelles, että senkun menee, mutta ottaa lapset mukaan sillä heistä ei eroon pääsekään noin vain.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Mies on ollu yön töissä ja nyt tuli tämmönen viesti mulle, mitä pitäis tästä ajatella?

"Mää oon niin vitun poikki tähän kaikkeen, mulla ei vittu ole muuta ku työja koti. En ole enää sama ihminenmitä oon ollu, mä en koe enää olevani onnellinen muuta kun lasten kanssa. Perkele ahdistaaniin pahasti, että meinaa poru tulla koko vitu ajan, mulla on vitunmoinen ikävä siskoa ja veljiä ja kavereita mitä mulla joskus oli. Mun on pakko päästä johonki miettiin asioitaniyksin vähäks aikaa, muutenmulla hajoo pää perkele!!!"

Mitä mun ihan oikeesti pitäis ajatella tosta? Nyt iski paniikki, odotan meidän neljättä lasta, enkä todellaaan pärjää yksin jos mies meidät jättää.. :'(

No joopa on ainakin ihanaa kielenkäyttöä. onko kysyny koskaan sulta kuinka poikki sinä olet? jos nyt asiat siihen menee niin kyllä sinä yksinkin pärjäät. Toivottavasti miehesi ei ole niin tyhmä ja lapsellinen että kaverit menee oman perheen ja lapsien edelle, tsemppiä vaan kimuranttiin tilanteeseen minulla myös sukulainen joka jätettiin kun hän odotti toista lasta 8 kuukaudella, kuulemma "ahdisti" tosi lapsellista :$

Mun tuttava sai puolisoltaan tekstiviestin, jossa kertoi, että hänen täytyy miettiä asioita yksin. Selvisi, että kirjoitti viestiä uuden hanin kainalosta ja haki seuraavalla viikolla kamansa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
voisin kuvitella, että mieheni tuntee kutakuinkin samoin. on valitellut tilannetta jo vuoden verran, mutta sitten kuitenkin on sovittu, että ei tehdä hätiköityjä ratkasuja. meillä 2 pientä lasta. on myöskin puhunu, ettei tiedä rakastaako enää mua, mä oon sanonu, että rakkaus onkin tahdon asia. ja sit oon tukeutunut vanhaan viisauteen, että aina ei voi rakastaa, voi vain olla uskollinen. meiltä on kadonnut seksielämä täysin, mies ei halua. arki sujuu ja lasten kanssa tykkää olla. eikä me oikeastaan riidellä, on vaan sellanen "möllötys"-ajanjakso, että asutaan samassa huushollissa ja thats it. mutta jaksan vielä uskoa siihen, että tämä tästä paranee.

elämässä ei vaan aina ole "hauskaa", kaikki ihmiset ei vaan ymmärrä tätä.
tsemppiä teille paljon; toivottavasti teidän tilanne vielä paranee!

eikö ihmiset juttele jaksamisestaan siinä vaiheessa kun lapsia suunnitellaan? Siis jos niitä on monta? Eihän se enää auta, mutta mietin vaan. Me ollaan keskusteltu ja keskusteellaan jaksamisesta, työstä ja kaikesta. Kaksi pientä lasta niin ei ole helppoa. voin vain kuvitella mitä se on 4 kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
ABORTTI???? MITÄ VITTUA MEINAAT??? NYT TUULEE PORVOOSTA JA PAHASTI!!!! :o :kieh: :headwall:

No kyllä mäki miettisin aborttia, jos lapsen isä kertois jättävänsä mut. Miksi tieten tahtoen saattaisin maailmaan avioerolapsia?

Ite samanläpikäyneenä...

ap.
Koitahan jaksaa.

En usko että on suhdetta.. Se ei sinänsä ole edes mahdollista koska on 7 päivää viikossa töissä ja semosissa työpaikoissa missä ei ole naisia.. muun ajan kotona..

ehdottomasti täytyisi vähentää työntekoa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Meillä oli täysin sama tilanne lähes vuosi sitten mieheni kanssa.Itseasiassa tuo miehesi laittama viesti on kun omani suusta tuolloin..

Anna miehellesi aikaa miettiä,muuta et voi tehdä..meillä kävi hyvin loppujenlopuksi.Vaikka kriisi oli henkisesti elämäni kauhein..

Meillä on myös ollut samanlainen kriisi. Ja onnellisesti sekin päättyi, yhdessä ollaan ja pysytään.
Anna miehellesi aikaa, älä painosta ratkaisun tekoon. Naiset purkavat pahaa oloaan päivittäin ystävilleen ja täällä plussallakin. Miehet eivät niin tee. Ja kun kuppi tulee täyteen, se menee totaalisesti yli ja reaktiot ovat sen mukaisia. Nyt vaan pää kylmänä koitat tukea miestä, mutta huolehdi myös omasta järjissä pysymisestä, esim. tilittämällä ystävillesi. Paljon voimia sinulle, älä vielä luovu toivosta. Äläkä sitä aborttia tee ellet ole täysin varma asiasta.

Ite samanläpikäyneenä...

ap.
Koitahan jaksaa.

Noin mäkin luulin, mutta ei ollutkaan aina siellä missä väitti olevansa. Vai vakoiletko sä onko se töissä oikeasti? Ja pettämiseen on aina aikaa!

ap ootteko olleet pitkään yhdessä onko miehelläsi ollet ns sikkuelämää vai muuttanut äidinhelmoista yhteen kanssasi...

tiedän tapauksia ettei miehellä ole ollut "omaa elämää / sinkkuelämää" omasssa asunnossa ja sen takii on puhjennut kriisi missä on sitten asuttu tovi erillään ja sitten saatu taas asiat luistamaan ja perheelämä kukoistamaan.....

on helv.epäreilua että kun isää vähän ahistaa niin voi lähteä ja jättää äidin yksin pyörittämään arkea ja jaksamaan kaiken vastuun. ole kovana, selviät kyllä ajan kanssa,mutta älä päästä miestäsi liian helpolla...hänen täytyy ottaa vastuu lapsistaa...vaikka viikko ja viikko molemmilla.

Nyt otat jäätävän rauhallisen otteen asiaan. Miehesi on ilman muuta vastuuton, kun tällaisessa tilanteessa tuollaisia suustaan päästää! Mikä mies se tuommoinen on, joka perheensä on jättämässä?

Neuvoisin sinua rauhoittamaan itsesi. Tilanne on nyt se, että mieheesi et valitettavasti voi nyt luottaa etkä siihen että hän seisoo rinnallasi. Ala kylmän viileästi järjestellä asioitasi. Maailman sivu naiset ovat jääneet yksin lapsilaumojensa kanssa. Milloin on mies ollut sodassa, milloin kuollut tai muuten vaan jättänyt. Kovalta se tuntuu, mutta vaihtoehtoja ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
on helv.epäreilua että kun isää vähän ahistaa niin voi lähteä ja jättää äidin yksin pyörittämään arkea ja jaksamaan kaiken vastuun. ole kovana, selviät kyllä ajan kanssa,mutta älä päästä miestäsi liian helpolla...hänen täytyy ottaa vastuu lapsistaa...vaikka viikko ja viikko molemmilla.

Onkohan sinulla (ja samanlaisilla viestittäjillä) jäänyt jotain huomaamatta.

Teidän kommentit eivät ole vain absurdeja ne ovat myös sairaan kuuloisia.

Kyllä näistä kommenteista peilaa se että "miehiä ei tarvitse ymmärtää, mutta naisia pitää" :(

Jos nyt oletetaan että kaveri painaa 6-7 päivää viikossa töitä ilman että on ´vertaisryhmää´ mihin nojata ja tätä jatkuu vuosia. niin tokihan se tökkää jossain vaiheessa ja pahasti.

Niin kuin asian ymmärtänyt sanoikin aikaisemmin tässä ketjussa "miehillä tulee kuppi täyteen kerralla".

Ja nyt te tulette ja sanotte "elä vaan päästä sitä liian helpolla ! pitää miehenkin kantaa vastuu perheestä! ei se ole mikään syy jos _vähän_ ahistaa!" .

Mitähän vastaan te oikein kommentoitte ?

Ehkäpä tässä kulminoituu se syvä vääryys miehiä kohtaan tässäkin yhteiskunnassa: Mikään tapa millä mies yrittää käsitellä ongelmiaan ei ole oikein hyväksyttävä ellei se ole samankaltainen tapa kuin naisilla.

vai ?

Nimimerkillä : pettynyt tähän ketjuun

Yhteistyössä