Mies ainaa vaan siirtää ja siirtää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
vauvan yrittämistä:(

Ensin sanoi, että puolen vuoden päästä. Seuraavaksi, "ensi talvena", sitten "ensi keväänä". Keväällä lupasi, että syksyllä aloitetaan yritys ja ette varmaan arvaa mitä eilen sanoi....

Ei kuulemma halua vieläkään alkaa yrittämään vauvaa. Haluaa lapsen, mutta ei nyt???

MILLOIN SITTEN?

Ymmärrän kyllä, että muutos on iso. meillä on siis yksi lapsi, joten tiedetään mihin ollaan alkamassa. Hyväksyisin vaikka senkin, että mies sanoisi suoraan, ettei halua lasta, mutta kun ei. Lupaa, lupaa ja lupaa, mutta mitään ei tapahdu.

Mitä ajatella tuollaisesta? Mitäs te tekisitte asialle??

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:

Ensin sanoi, että puolen vuoden päästä. Seuraavaksi, "ensi talvena", sitten "ensi keväänä". Keväällä lupasi, että syksyllä aloitetaan yritys ja ette varmaan arvaa mitä eilen sanoi....

Ei kuulemma halua vieläkään alkaa yrittämään vauvaa. Haluaa lapsen, mutta ei nyt???

MILLOIN SITTEN?

Ymmärrän kyllä, että muutos on iso. meillä on siis yksi lapsi, joten tiedetään mihin ollaan alkamassa. Hyväksyisin vaikka senkin, että mies sanoisi suoraan, ettei halua lasta, mutta kun ei. Lupaa, lupaa ja lupaa, mutta mitään ei tapahdu.

No ainakin yrittäisin lopettaa painostamisen. Kyllä minä vastaavassa tilanteessa ahdistuisin.

Jos kerta itse haluat, niin sano sille että antaa suoran vastauksen haluaako lapsia ollenkaan, että jos hän ei haluakaan niin voit etsiä kumppanin jonka kanssa voit perustaa sen haluamasi perheen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kerta itse haluat, niin sano sille että antaa suoran vastauksen haluaako lapsia ollenkaan, että jos hän ei haluakaan niin voit etsiä kumppanin jonka kanssa voit perustaa sen haluamasi perheen.

hitto kun näiden miesten kans on niin vaikee keskutella. ne voi olla vaikka tuppisuuna jos eivät oikeesti halua keskustella asiasta.

tai siis ainakin meillä on niin....

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:

MILLOIN SITTEN?

No ainakin yrittäisin lopettaa painostamisen. Kyllä minä vastaavassa tilanteessa ahdistuisin.

No kun olen yrittänyt sitäkin, että en puhu asiasta mitään. Että vihjaan hienovaraisesti, että nyt olisi hyvä aika ja mies aina lupaa, että seuraavan oviksen aikaan yritetään. Sitten kun ovulaatio on, ilmoittaa mies, että ei nyt??

Olen sanonut senkin, että sanoisi suoraan jos ei halua ja voitaisiin antaa asian olla, mutta siihen mies sanoo, että tahtoo lapsen??

Eli en siis vingu asiaa 24/7

Sanoo, että haluaa!!

vaan ei kertakaikkiaan halua lasta.Ei sano suoraan sitä.Koska sitten menettää sinut kun sinä haluat.Sitten varmaan kertoo ettei halua lasta kun iän puolesta mahdoton :( joten kysy ihan suoraan HALUUKO vai EI? SITTEN SAAT VASTAUKSEN JA PAKOTTAMALLAKIN SINUNA KYSYISIN,Sinäkin vanhenet kokoajan

Alkuperäinen kirjoittaja miehesihän:
vaan ei kertakaikkiaan halua lasta.Ei sano suoraan sitä.Koska sitten menettää sinut kun sinä haluat.Sitten varmaan kertoo ettei halua lasta kun iän puolesta mahdoton :( joten kysy ihan suoraan HALUUKO vai EI? SITTEN SAAT VASTAUKSEN JA PAKOTTAMALLAKIN SINUNA KYSYISIN,Sinäkin vanhenet kokoajan

Voiko mies olla nuin raaka, että antaa minun haaveilla lapsesta ja elää valheellisesti samaa unelmaa jos samaan aikaa miettii, ettei tahdo??

Miten saisin parhaiten rehellisen vastauksen???

Mitäs jos itse väittäisit ihan kokeeksi, että et haluakaan enää lapsia. Että olet päättänyt, että kun miehesikään ei ole niin innostunut, niin sinä et halua ollenkaan. Veikkaan, että toimii. Jotkut miehet ei voi vastustaa sellaista, minkä ne luulee saavuttamattomaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mitäs jos itse väittäisit ihan kokeeksi, että et haluakaan enää lapsia. Että olet päättänyt, että kun miehesikään ei ole niin innostunut, niin sinä et halua ollenkaan. Veikkaan, että toimii. Jotkut miehet ei voi vastustaa sellaista, minkä ne luulee saavuttamattomaksi.

Nii no tää vois toimia, käänteispsykologiaa :)
Tai sitten kysyt suoraan että tahtooko vai ei, koska ette te siitä nuorene tms.

Meillä se olin minä, joka sitä lykkäsi ja lykkäsi.

Kun vihdoin sanoin joo, vauva ei ollutkaan samaa mieltä. Pidemmän aikaa tässä on nyt sitten yritelty.. mieleen on pariin otteeseen tullut, että ehkä oisi kannattanut aloittaa jo aiemmin.

Ette arvaa mitä kävi:)

Sanoin miehelle eilen, että ei kai se lapsi mikään pakollinen juttu ole. Että jos en tulisikaan raskaaksi, niin ehkä voisin keskittyä vaikkaa uraan tms.

Mie siihen, että onhan se niinkin ja ajattelin että antaa asian olla...

Yöllä mies herätti minut ja kysyi "haluatko sinä oikeasti lapsen minun kanssa" Sanoin, että haluan ja niin me sitte "alettiin yrittämään"

Yöllä mies sanoi "sen" jälkeen, että on helpottunut, joten kai hän sitten tosissaan halusi alkaa yrittämään, ehkä vain pelotti liikaa tai jotain.

Mie tuun tästedes aina kysymään teitlä vinkkejä:)

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Olisit sanonut, että sä alat yrittää vauvaa ensi kuussa, oli mies paikalla tai ei :D

(tämä siis oli vitsi, en kannata lapsen hankkimista, jos toinen vastustaa)

En minäkään, vaikka kieltämättä joskus se on käväissyt mielessä:)

Yhteistyössä