K
Keittiönoita
Vieras
Sama tiedoksi myös naisille.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Miehelle tiedoksi, että kun pippeli menee pimppiin ja sitä rataa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama tiedoksi myös naisille.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Miehelle tiedoksi, että kun pippeli menee pimppiin ja sitä rataa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sama tiedoksi myös naisille.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Miehelle tiedoksi, että kun pippeli menee pimppiin ja sitä rataa.
Lisäksi naisten olisi hyvä muistaa, että suurin osa miehistä, joilla ei ole aikomustakaan sitoutua kyseiseen naiseen, ei tee sitä myöskään vahinkoraskauden alettua.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sama tiedoksi myös naisille.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Miehelle tiedoksi, että kun pippeli menee pimppiin ja sitä rataa.
Totta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Miehelle tiedoksi, että kun pippeli menee pimppiin ja sitä rataa.
Lisäksi naisten olisi hyvä muistaa, että suurin osa miehistä, joilla ei ole aikomustakaan sitoutua kyseiseen naiseen, ei tee sitä myöskään vahinkoraskauden alettua.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Ei maksa isä elareita, minimin saan kunnalta. En ole edes vaatinut, en tiedä pitäisikö sitten. Isä ei edes tapaa lastaan vaikka tietää ilman testejäkin että on isä. Minun kanssa olisi halunnut "suhdetta" jatkaa lapsentulon jälkeenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Mulla siis alle vuoden ikäinen lapsi. Itselleni lapsi oli tosi ihana asia, rakastanhan lapseni isää ja meillä oli pitkähkö seksisuhde. Hän halusi vaan seksiä ilman ehkäisyä, muttei isäksi. Nyt ollaan sitten vain lapsi ja minä, mitä mieltä?