Mies ei halunnut käyttää ehkäisyä, ei halunnut myöskään isäksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Miehelle tiedoksi, että kun pippeli menee pimppiin ja sitä rataa.
Sama tiedoksi myös naisille.

Totta :D
Lisäksi naisten olisi hyvä muistaa, että suurin osa miehistä, joilla ei ole aikomustakaan sitoutua kyseiseen naiseen, ei tee sitä myöskään vahinkoraskauden alettua.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Miehelle tiedoksi, että kun pippeli menee pimppiin ja sitä rataa.

Lisäksi naisten olisi hyvä muistaa, että suurin osa miehistä, joilla ei ole aikomustakaan sitoutua kyseiseen naiseen, ei tee sitä myöskään vahinkoraskauden alettua.

Niin ja vielä tautiriskit ilman kortsua vedeltäessä. Jos vetelee yhtä ilman kortsua , niin on varmaan hinkkaillut muitakin. Toivottavasti ei tuu tauteja :headwall: :headwall: :saint:

Meillä vähän samalla tavalla, mutta isyystunnustettu ja elarit tulee, sekä tapaamiset joka toinen vko.

Kannatan sitä isyydentunnustusta, yksinhuoltajuudenhan voit silti pitää mutta esim. miehen kuollessa lapsella on oikeus periä hänet yms..

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Ei maksa isä elareita, minimin saan kunnalta. En ole edes vaatinut, en tiedä pitäisikö sitten. Isä ei edes tapaa lastaan vaikka tietää ilman testejäkin että on isä. Minun kanssa olisi halunnut "suhdetta" jatkaa lapsentulon jälkeenkin.

Ei kai toi voi pitää edes paikkansa, jos mies on tunnustanut lapsen, niin eihän kunta maksa elareita jos mies on maksukykyinen. Ja muutenkaan niitä ei maksa kunta vaan kela.

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Mulla siis alle vuoden ikäinen lapsi. Itselleni lapsi oli tosi ihana asia, rakastanhan lapseni isää ja meillä oli pitkähkö seksisuhde. Hän halusi vaan seksiä ilman ehkäisyä, muttei isäksi. Nyt ollaan sitten vain lapsi ja minä, mitä mieltä?

Noh, mulle ei tulisi mieleenkään haluta seksiä miehen kanssa joka haluaisi seksiä ilman ehkäisyä mutta ei lasta - saati että haluaisin lapsen sellaisen miehen kanssa! :(

Yhteistyössä