H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos mahdollista, soita töihin tai työtoverille.
Soita hänen vanhemmilleen.
Soita hänen ystävilleen ja läheisilleen.
Jos kukaan ei tiedä mitään, soita sairaaloihin lähialueellasi.
Jos ei vieläkään mitään, soita poliisille.
meinaatko ettei ap osaa ilman neuvontaa toimia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23740999:heti ekaks ei oo provo. Sain mieheen yhteyden vastas puhelimeen, kysyin että missä on, vastaukseksi sain että töissä. on kuulemma aamuun asti kun pitää saada joku katto valmiiks ja huomen aamul olla toisella työmaalla. kysyin että mikset sä ilmottanu niin vastaus oli että ei tienny aikasemmin. miten yrittäjä ei voi tietää tommosta asiaa. ihmettelen suuresti. ruokatunnin/ tauon aikaan soiteltiin ja käskin tuua koiranruokaa ja uuen hihnan koiralle, lupasi tuua töitten jälkeen... Tällästä ei oo sattunu ennen enkä oikeen tiiä miten pitäs suhtautua. Miks se ei oo voinu soittaa mulle... Missä se on ladannu puhelimeen virtaa... jne jne... Mitä hemmettiä se touhuaa. Sorry kirjotusvirheet imetän samalla tuota vauvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23741095:arvaappa, kävikö mielessä??? Mut kolmen pienen lapsen kanssa 76 km suuntaasa on aika pitkä matka näin yön kähmässä... Tossa nyt joku haiskahtaa, tai sit mä oon vaan vainoharhanen
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23741095:arvaappa, kävikö mielessä??? Mut kolmen pienen lapsen kanssa 76 km suuntaasa on aika pitkä matka näin yön kähmässä... Tossa nyt joku haiskahtaa, tai sit mä oon vaan vainoharhanen
joo ja aamullahan sen ukon piti vasta toiselle paikkakunnalle lähteä. Ja aika vanhaa vauvaa imettää jos 3v nuorin.