Mies ei ole tullut töistä kotiin,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mahdollista, soita töihin tai työtoverille.
Soita hänen vanhemmilleen.
Soita hänen ystävilleen ja läheisilleen.

Jos kukaan ei tiedä mitään, soita sairaaloihin lähialueellasi.

Jos ei vieläkään mitään, soita poliisille.

[QUOTE="huh";23740857]joko se tuli kotiin?infoo???[/QUOTE]

luulen että rakastelevat juuri parhaillaan... Ap ja mies. Tää palsta olis viimeisin mihin oman nykyisen miehen katoamisesta jos niin kävisi ilmoittaisin. Aika huono provo

heti ekaks ei oo provo. Sain mieheen yhteyden vastas puhelimeen, kysyin että missä on, vastaukseksi sain että töissä. on kuulemma aamuun asti kun pitää saada joku katto valmiiks ja huomen aamul olla toisella työmaalla. kysyin että mikset sä ilmottanu niin vastaus oli että ei tienny aikasemmin. miten yrittäjä ei voi tietää tommosta asiaa. ihmettelen suuresti. ruokatunnin/ tauon aikaan soiteltiin ja käskin tuua koiranruokaa ja uuen hihnan koiralle, lupasi tuua töitten jälkeen... Tällästä ei oo sattunu ennen enkä oikeen tiiä miten pitäs suhtautua. Miks se ei oo voinu soittaa mulle... Missä se on ladannu puhelimeen virtaa... jne jne... Mitä hemmettiä se touhuaa. Sorry kirjotusvirheet imetän samalla tuota vauvaa.

Mä olisin huolehtiva vaimo ja veisin kahvia ja leipää + makuupusiin ja tyynyn työmaalle, saa jotain syötävää ja hetkeksi huilahtaa :saint:

Ja jos ei katto alkaisi valmistua tai ketään näkyisi työmalla, saisi selittää lisää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23740999:
heti ekaks ei oo provo. Sain mieheen yhteyden vastas puhelimeen, kysyin että missä on, vastaukseksi sain että töissä. on kuulemma aamuun asti kun pitää saada joku katto valmiiks ja huomen aamul olla toisella työmaalla. kysyin että mikset sä ilmottanu niin vastaus oli että ei tienny aikasemmin. miten yrittäjä ei voi tietää tommosta asiaa. ihmettelen suuresti. ruokatunnin/ tauon aikaan soiteltiin ja käskin tuua koiranruokaa ja uuen hihnan koiralle, lupasi tuua töitten jälkeen... Tällästä ei oo sattunu ennen enkä oikeen tiiä miten pitäs suhtautua. Miks se ei oo voinu soittaa mulle... Missä se on ladannu puhelimeen virtaa... jne jne... Mitä hemmettiä se touhuaa. Sorry kirjotusvirheet imetän samalla tuota vauvaa.

se ei rakasta sua enää. Kukaan ei ole tuollaista työaikaa yhteenmenoon töissä. Käy vilkaisee työpaikal. Tai laita joku katsomaan. Mies valehtelee. Ei rakasta sua ja hänellä rakastajatar ollut jo jonkinaikaa. Tämä nainen on blondi ja tunnet hänet.

yrittäjällä kyllä saattaa ollakin. Meidän talon raksatyömaallakin sähkäri oli muuttoa edeltävänä iltana/yönä töissä ja lähti joskus 03 maissa. Sillä oli jotain muuta menoa alkuviikosta ja me sanottiin että ihan miten vaan, kunhan lauantai-aamuna klo 08 on piuhat muuttokunnossa :)

[QUOTE="vieras";23741057]Mä olisin huolehtiva vaimo ja veisin kahvia ja leipää + makuupusiin ja tyynyn työmaalle, saa jotain syötävää ja hetkeksi huilahtaa :saint:

Ja jos ei katto alkaisi valmistua tai ketään näkyisi työmalla, saisi selittää lisää :kieh:[/QUOTE]

arvaappa, kävikö mielessä??? Mut kolmen pienen lapsen kanssa 76 km suuntaasa on aika pitkä matka näin yön kähmässä... Tossa nyt joku haiskahtaa, tai sit mä oon vaan vainoharhanen

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23741095:
arvaappa, kävikö mielessä??? Mut kolmen pienen lapsen kanssa 76 km suuntaasa on aika pitkä matka näin yön kähmässä... Tossa nyt joku haiskahtaa, tai sit mä oon vaan vainoharhanen

E tuolle sit nyt taida mitään mahtaa :( Koitat saada levättyä jos et nukahda ja kun mies tulee kotiin rättiväsyneenä (sen kyllä erottaa onko oikeasti puhki koko yön töiden jäljiltä) niin jotain syötävää, sauna valmiina ja sit punkkaan koisimaan. Saattaa olla niin ylikierroksilla että vaatii saunan rauhoittuakseen.

Tai jos tuntuu olevan nukkunut, niin kysely päälle että mitä helv*** on meneillään ja totuus ulos NYT.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23741095:

Tää sun juttu ja miten siitä kirjoitat haiskahtaa. :D

[QUOTE="vieras";23741179]Tää sun juttu ja miten siitä kirjoitat haiskahtaa. :D[/QUOTE]

joo ja aamullahan sen ukon piti vasta toiselle paikkakunnalle lähteä. Ja aika vanhaa vauvaa imettää jos 3v nuorin.

Paska sille mitään saunoja aleta lämmittää, mitäs ei ilmoittanut ja rouva hätäilee. Jotain rajaa!
Sauna ja leipää... Phah! Korkeintaan selän kääntäisin tuommoiselle ukolle!

joo ja aamullahan sen ukon piti vasta toiselle paikkakunnalle lähteä. Ja aika vanhaa vauvaa imettää jos 3v nuorin.

Lueppas tarkemmin: meillä on kolme lasta, joista nuorin 4kk ikäinen. Ja nyt on töissä ( ainaski olevinaan) N: 76 km päästä kotoa. Ja huomenna pitäisi sitten olla jo taas toisella puolella pitäjää, ja nykyisen remontin pitäs olla valmis. Ja tän mä saan tietää vasta yön kähmässä. Miks ei ois voinu aikasemmin sanoo. Pentele soikoon!!!