Mies ja hänen entinen naisystävänsä (!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrinmurrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrinmurrin

Vieras
En voi käsittää, miten hyvä suomalainen mies alistuu kerta toisensa jälkeen entisen naisystävänsä pompoteltavaksi! Mies on pää kolmantena jalkana menossa aina kaikkialle, minne tämä nainen hänet käskee! Sen lisäksi mies "tukee" naista taloudellisesti, toisin sanoen maksaa mukisematta naisen erääntyneitä laskuja sekä ostaa naiselle lähes kaiken, mitä tämä kulloinkin kehtaa pyytää!

Minua loukkaa syvästi se, että mieheni huolenpito kohdistuu johonkin toiseen naiseen kuin minuun. Yleensä vielä minun kustannuksellani: minä olen se, joka meillä ruoan kantaa pöytään loppukuusta mieheni rahojen huvettua entisen naisystävänsä menoihin.

Saan tästä riidan aikaiseksi joka viikko. Mieheni aina vakuuttaa ottavansa etäisyyttä entiseen naisystäväänsä, mutta hetken päästä huomaankin heidän pitävän taas yhtä. Ja yleensä saan sen juuri itse huomata, ilman että mieheni olisi siitä minulle kertonut. Joudun tivaamaan mieheltäni hänen menoistaan, ja jos hän on ollut tekemisissä tämän naisen kanssa, niin hän ei sitä heti myönnä vaan vältellen sepittää jotain muuta. Pelkään käyväni vainoharhaiseksi ja alkavani vahtia haukan lailla mieheni menoja ja tuloja.

Ystäväni eivät ole ottaneet tätä asiaa juurikaan tosissaan, he eivät ymmärrä että mieheni ja tämän naisen kaveruus ei toimi enää normaaleissa rajoissa. Ymmärrän sen, jos mieheni ja tämä nainen pitävät yhteyttä yhteisen lapsensa tiimoilta mutta tätä loppua yksipuolista auttamissuhdetta en voi ymmärtää.

Voimani eivät riitä enää kauan elämään tällaisessa nöyryytyksessä. Silti jaksan yhä uskoa, että mieheni voisi katkaista välinsä tähän naiseen ja keskittyä meidän suhteeseemme. Meidän suhteemme on muuten hyvä enkä haluaisi antaa kenenkään kolmannen osapuolen pilata sitä!

No herää vain kysymys, MIKSI IHMEESSÄ OLET TUOLLAISEN MIEHEN KANSSA?? Ei mahtuis mun seurustelusuhteeseeni kyllä exiä, enkä kattelis päivääkään exän pillin mukaan menoo tai exän elättämistä. Ainoastaan jos lapsia olis, niin lasten asioissa yhteydenpidon sallisin, mutta exä on exä, ja parisuhteessa ollaan sen NYKYISEN kumppanin kanssa, ei exän. :o

• Tykkää
Reactions: Katylina
Tilannetta havainnollistaekseni: Nainen herätti meidät aamulla soitollaan ja pyysi miestäni käyttämään häntä kaupassa. Mies esteli aluksi, mutta myöntyi lopulta. Kiukkua kihisten pakkauduin autoon sisään vaikka mieheni ei minua kovin mielellään olisi ottanut mukaan. Nainen sen sijaan ilostui minun tulostani: voisinhan toimia hänen kipeän lapsensa lapsenvahtina hänen ja mieheni kauppareissun ajan! Minun kävi niin paljon kipeää lasta sääliksi, että suostuin jäämään hänen lapsenvahdikseen. Nyt olen kohta toista tuntia tämän naisen asunnossa vahtimassa sairastavaa lasta ja odottamassa että he malttaisivat saapua!

Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;25650570:
Tilannetta havainnollistaekseni: Nainen herätti meidät aamulla soitollaan ja pyysi miestäni käyttämään häntä kaupassa. Mies esteli aluksi, mutta myöntyi lopulta. Kiukkua kihisten pakkauduin autoon sisään vaikka mieheni ei minua kovin mielellään olisi ottanut mukaan. Nainen sen sijaan ilostui minun tulostani: voisinhan toimia hänen kipeän lapsensa lapsenvahtina hänen ja mieheni kauppareissun ajan! Minun kävi niin paljon kipeää lasta sääliksi, että suostuin jäämään hänen lapsenvahdikseen. Nyt olen kohta toista tuntia tämän naisen asunnossa vahtimassa sairastavaa lasta ja odottamassa että he malttaisivat saapua!

Tosin hei, tän on pakko olla provo! :D Harvoin mäkin näin sanon, mutta ethän ihan oikeasti alentuisi moiseen?

• Tykkää
Reactions: Wandii
Joo, mä kyllä passittaisin miehen pihalle tai menisin joksikin aikaa itse kimpsuineni ja kampsuineni muualle. Ehkäpä se avaisi miehen silmät, jos kerran puhe ei tehoa. Ei tuo nyt kuitenkaan normaalia ole, mikäli tosiaan tapahtuu tuossa kertomassasi mittakaavassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;25650645:
Alistumista tämä on, ei suostumista.

Olen jo siinä iässä, että perheen perustaminen olisi hyvinkin ajankohtaista. Ja mies olisi kaikin puolin kelpo lasteni isäksi, jos hänen mukanaan ei vain tulisi tätä roikkuvaa hullua naista!
Selkeästi ei ole kelpo, jos ei eksäänsäkään saa niskastaan hätistettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;25650570:

Ja moitit vielä miestäs siitä että suostuu ko. naisen pompoteltavaksi. :)

[QUOTE="vieras";25650688]Sä puhut "hänen kipeän lapsensa lapsenvahtina". Eikö kyseessä ole miehen lapsi?[/QUOTE]

Ei ole. Lapsi on tosin viettänyt meillä aikaa eikä siinä mitään, kiltti ja mukava lapsi on. Minäkin niin omista lapsista haaveilen, että mielelläni katson toisten lasten perään.

Ei muu auta kuin että jätät sen miehen. Jos olet tärkeä, niin eiköhän se palaa luoksesi, ja jos et ole, niin no: ukko ehkä palaa eksänsä hoteisiin tai etsii jonkun muun naisen, joka ei sano vastaan tässä eksän kanssa nysväämisessä.

Löydät varmaan paremman, uskon ja toivon niin.

Yhteistyössä