Voi sua AP tää sun viesti on tosiaan kirjotettu jo kauan sitten mutta vastaan silti, vaikka tuskin tuut tätä tänne enää lukemaan. Mulla oli sama tilanne muutama vuosi sitten, tosin ILMAN LASTA. Siitä oli jo puhuttu, mutta luojan kiitos ei lasta kuulunut. Mä seurustelin pössyttelijän kanssa sen vuoden, minkä jälkeen olin ihan poikki ja siitä salailusta seuras mulle paniikkioireita ja masennusta, olin ku kuolun vieressä miettimässä ettei tästä oo muuta keinoa kun lähteä ja jättää mies, vaikka rakastin sitä, tai olin rakastunut ennemminkin. Mä uskon sydämestäni, että oot kiltti tyttö joka hoitaa kodin ja ostokset ja vielä vauvan. Mulla on nykyään itsellä 8kk vanha vauva, tiedän mitä se on. Ja kokemuksesta tiedän myös mitä on elää pilvenpolttajan kanssa. Tiedän, että sun vastuulla on enimmälti kodinhoito, ja vieöä se psyykkinen puoli! Ja se on raskasta se. Kun huumeet menee aina edelle. Siinä ei auta vaikka kuinka toivois, rukoilis, huutais, itkis tai naurais. Ei mikään, JOS ukkos ei halua lopettaa. Mun tapauksessa mä lähdin, onneksi, nykyään ukko jatkaa touhuaan samalla tavalla kun ennen ja jos ei pahemminkin. Siitä on yli 2 vuotta, ja mä käyn aika monesti läpi sitä aikaa, onneksi kuitenki oon suurimmaks osaks saanu selvitettyä itteni kans faktat. Se, että mies ei lopettanu, ei johtunu musta, vaan ukosta. Mä satuin olla ihan liian naiivi tyttö josta se ukko ei välittäny paskan vertaa, loukkas minkä ehti ja eli omaa elämäänsä, kun lähdin loukkas edelleen, ja on tullu selväks ettei koskaan välittäny paskan vertaa mun elämästä siinä sivussa! Toivon todella, että oot jo lähteny. Kaikkea hyvääm ajattele vauvaa ja sen parasta, sitä suurempaa ei ole, jos sitä ei pilviveikko ymmärrä, jätä se!