MIES, JOHON EHDIN JO IHASTUA, KERTOI...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masentunut

Vieras
Että hänellä on säpinää erään toisen naisen kanssa.

Olemme tapailleet muutaman kerran tämän miehen kanssa ja viestitelleet nyt monta päivää putkeen kaikenlaista "ihanaa". Hoksasin onneksi kysyä, onko hänellä ketään vakituista tai muuta juttua kenenkään toisen naisen kanssa.

Tuntuu niin pahalta. Olen todella kiinnostunut miehestä ja mieskin ilmeisesti minusta. Ei vaan huvita olla mikään "kilpasisko", mieluummin VAIN ja AINOASTAAN minä, vaikka miehellä on oikeus vaikka kymmeneen naiseen, emmehän seurustele tms.

Meri on täynnä kaloja! Ja jos nyt tosissaan olet vain tuosta miehestä kiinnostunut, pistä paremmaksi ja vie jalat hänen altaan ;) Jopa unohtuu se toinen naikkonen!

Todellakin. :(
Minuunkin hyvin harvat kolahtavat kunnolla, -tämä kyseinen mies kolahti, mutta se siitä sitten. En oikein tiedä mitä ajatella, taistelutahtoa ei ainakaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Masentunut:
Minuunkin hyvin harvat kolahtavat kunnolla, -tämä kyseinen mies kolahti, mutta se siitä sitten. En oikein tiedä mitä ajatella, taistelutahtoa ei ainakaan ole.

Mä antaisin olla vaan :hug: Jos sitä todella kiinnostaa niin kyllä se toinen nainen jää, ehkä parempikin jos et ala "taistelemaan" kynsin hampain.
Pistää vaan miettimään olisiko tää tyyppi kertonut tuosta toisesta jos et olisi kysynyt? Vai olisiko pyörittänyt molempia yhtäaikaa?

Tuo sama kummittelee omassa mielessänikin. Olen tavannut miellyttävän miehen joka osoittaa kiinnostusta myös minulle. En ole kysynyt muista enkä kysykään koska en halua vastausta siihen jos se onkin sama kuin sinulla. Mutta ei se auta ku pistää parastaan, jos sillä ei pärjää niin mies on väärä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
En vain tunne kelpaavan kellekään, tai ainakaan sellaiselle josta oikeasti tykkään. :/
Varmasti kelpaat jollekkin. :hug:
Mä vaan olen epätoivoinen kun tuo 40 lähestyy hitaasti mutta varmasti.Mun lapsikiintiö ei ole vielä täysi. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
En vain tunne kelpaavan kellekään, tai ainakaan sellaiselle josta oikeasti tykkään. :/
Mä vaan olen epätoivoinen kun tuo 40 lähestyy hitaasti mutta varmasti.Mun lapsikiintiö ei ole vielä täysi. :whistle:

No ei ole munkaan lapsikiintiö vielä täysi :whistle: Yks mies pyörii mieles melkein koko ajan, mutta ei sitä taida kiinnostaa. :/

Mistä te niitä miehiä etsitte? Olisi kiva löytää myös oma kulta, sen verran kauan tässä kaksin lapsen kanssa oltu että nyt alkais olemaan jo valmis tutustumaan uusiin tuttavuuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:

Mä antaisin olla vaan :hug: Jos sitä todella kiinnostaa niin kyllä se toinen nainen jää, ehkä parempikin jos et ala "taistelemaan" kynsin hampain.
Pistää vaan miettimään olisiko tää tyyppi kertonut tuosta toisesta jos et olisi kysynyt? Vai olisiko pyörittänyt molempia yhtäaikaa?

Niin, sitähän en voi tietää :/ Enkä ehkä edes halua. Parempi kai antaa olla ja odottaa jotain ihmettä, että puhelin piippais ja tää mies mulle kirjoittais jotain todella ihanaa... Tyyliin että haluaa vain mut :D

Saattaa johtua siitäkin, että hänellä on toinenkin muija pyörityksessä, että minä erosin hiljattain miesystävästäni mutta olen nyt jonkin aikaa silti ollut hänen kanssaan "yhdessä". (Tilannetta hyvin vaikea selittää, mutta minulla ei ole rakkautta tähän exääni ja tämä mies tietää sen.)

Mistä te niitä miehiä etsitte? Olisi kiva löytää myös oma kulta, sen verran kauan tässä kaksin lapsen kanssa oltu että nyt alkais olemaan jo valmis tutustumaan uusiin tuttavuuksiin.

No ei ole munkaan lapsikiintiö vielä täysi :whistle: Yks mies pyörii mieles melkein koko ajan, mutta ei sitä taida kiinnostaa. :/

Mistäs oot niin varma? Onko sanonut sulle vai? Ellei, niin tartupa härkää sarvista!! =) Ja vaikka itsekin olen nyt epätoivon kynsissä, niin jaksan vähän lohduttautua ajatuksella, että "näin on tarkoitettu" ja kyllä se sopiva vielä löytyy, ehkäpä just silloin kun vähiten sitä odottaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olette sinkkuina 2 v tai enemmän niin kyllä siellä ulkonäössä tai ropassa on vikaa, että kattokaapa peiliin

Miksi miehet sitten osoittaa kiinnostusta, jos minun ulkonäöstä vikaa löytyy? Miksi saan treffiehdotuksia aina sillon tällön? Vai olisiko syynä se, että jotkut haluavat olla yksin eikä kiirehtiä suin päin suhteeseen, varsinkin kun on lapsia? Kyllä sitä mieluummin katsoo ja etsii kerrasta sen oikean kuin että alkaisi kuukauden välein vaihtamaan ettei olisi yli kahta vuotta putkeen sinkkuna...

Mistäs oot niin varma? Onko sanonut sulle vai? Ellei, niin tartupa härkää sarvista!! =) Ja vaikka itsekin olen nyt epätoivon kynsissä, niin jaksan vähän lohduttautua ajatuksella, että "näin on tarkoitettu" ja kyllä se sopiva vielä löytyy, ehkäpä just silloin kun vähiten sitä odottaa =)

Ei ole sanonut mulle, koska ei edes tiedä mun kiinnostuksesta. Ei musta ole hänelle kertomaan tunteistani ja pelkään vain mokaavani itseni.

Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti:
Olette sinkkuina 2 v tai enemmän niin kyllä siellä ulkonäössä tai ropassa on vikaa, että kattokaapa peiliin

Miksi miehet sitten osoittaa kiinnostusta, jos minun ulkonäöstä vikaa löytyy? Miksi saan treffiehdotuksia aina sillon tällön? Vai olisiko syynä se, että jotkut haluavat olla yksin eikä kiirehtiä suin päin suhteeseen, varsinkin kun on lapsia? Kyllä sitä mieluummin katsoo ja etsii kerrasta sen oikean kuin että alkaisi kuukauden välein vaihtamaan ettei olisi yli kahta vuotta putkeen sinkkuna...

väliin että monet miehet ei todellakaan kiinnostu YH ÄIDEISTÄ. Tiedän monta aikuista miestä jotka eivät huoli yh mammoja, en yhtään ihmettelekkään

:laugh: :laugh: Jospa se oikea ei vain ole osunut kohdalle? Mulla ei ole erosta ihan vielä kahta vuotta, olen eron jälkeen seurustellut kaks kertaa vajaan kaks kuukautta

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ei kannata aikaas kuluttaa tollaseen joka kahden välillä soutaa ja huopaa, siitä ei tule mitään. Vielä löydät miehen joka on vain ja ainoastaan sua varten :hug:

Mut tässä just se, että "pata kattilaa soimaa", sillä kyllä minäkin olen soutanut ja huovannut tässä kahden miehen välillä :/ Tuossa just kirjoitinkin, että vaikea selittää tässä kun on pitkä ja monimutkainen juttu, mutta tosiaan sen vuoksi varmaan tällä miehelläkin toinen nainen kun mä en ole oikein saanut irroitettua otettani (entisestä) miesystävästäni.. Vaikka en rakasta exääni ja mies sen tietää.

Ei ole sanonut mulle, koska ei edes tiedä mun kiinnostuksesta. Ei musta ole hänelle kertomaan tunteistani ja pelkään vain mokaavani itseni.

NO JUST TUOLLA ASENTEELLA ET VARMASTI HÄNTÄ SAA!!! Ei se ota jos ei annakaan! Hyvä nainen, nyt rohkeutta peliin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti:

väliin että monet miehet ei todellakaan kiinnostu YH ÄIDEISTÄ. Tiedän monta aikuista miestä jotka eivät huoli yh mammoja, en yhtään ihmettelekkään

Jaa miksi et ihmettele? Mikä vika meissä on, ihmisiä mekin ollaan :kieh: :kieh:

Yhteistyössä