Alkuperäinen kirjoittaja Masentunut:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Masentunut:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:Varmasti kelpaat jollekkin. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:En vain tunne kelpaavan kellekään, tai ainakaan sellaiselle josta oikeasti tykkään. :/
Mä vaan olen epätoivoinen kun tuo 40 lähestyy hitaasti mutta varmasti.Mun lapsikiintiö ei ole vielä täysi.![]()
No ei ole munkaan lapsikiintiö vielä täysiYks mies pyörii mieles melkein koko ajan, mutta ei sitä taida kiinnostaa. :/
Mistäs oot niin varma? Onko sanonut sulle vai? Ellei, niin tartupa härkää sarvista!! =) Ja vaikka itsekin olen nyt epätoivon kynsissä, niin jaksan vähän lohduttautua ajatuksella, että "näin on tarkoitettu" ja kyllä se sopiva vielä löytyy, ehkäpä just silloin kun vähiten sitä odottaa =)
Ei ole sanonut mulle, koska ei edes tiedä mun kiinnostuksesta. Ei musta ole hänelle kertomaan tunteistani ja pelkään vain mokaavani itseni.
NO JUST TUOLLA ASENTEELLA ET VARMASTI HÄNTÄ SAA!!! Ei se ota jos ei annakaan! Hyvä nainen, nyt rohkeutta peliin!!!
Kattoo nyt. Kaveri tietää kenestä oon kiinnostunut ja hän kyllä voipi patistaa mua eteenpäin niin paljon, että kerron tunteistani. Mutta katsotaan nyt.