MIES, JOHON EHDIN JO IHASTUA, KERTOI...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Masentunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
En vain tunne kelpaavan kellekään, tai ainakaan sellaiselle josta oikeasti tykkään. :/
Varmasti kelpaat jollekkin. :hug:
Mä vaan olen epätoivoinen kun tuo 40 lähestyy hitaasti mutta varmasti.Mun lapsikiintiö ei ole vielä täysi. :whistle:

No ei ole munkaan lapsikiintiö vielä täysi :whistle: Yks mies pyörii mieles melkein koko ajan, mutta ei sitä taida kiinnostaa. :/

Mistäs oot niin varma? Onko sanonut sulle vai? Ellei, niin tartupa härkää sarvista!! =) Ja vaikka itsekin olen nyt epätoivon kynsissä, niin jaksan vähän lohduttautua ajatuksella, että "näin on tarkoitettu" ja kyllä se sopiva vielä löytyy, ehkäpä just silloin kun vähiten sitä odottaa =)

Ei ole sanonut mulle, koska ei edes tiedä mun kiinnostuksesta. Ei musta ole hänelle kertomaan tunteistani ja pelkään vain mokaavani itseni.

NO JUST TUOLLA ASENTEELLA ET VARMASTI HÄNTÄ SAA!!! Ei se ota jos ei annakaan! Hyvä nainen, nyt rohkeutta peliin!!!

Kattoo nyt. Kaveri tietää kenestä oon kiinnostunut ja hän kyllä voipi patistaa mua eteenpäin niin paljon, että kerron tunteistani. Mutta katsotaan nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olette sinkkuina 2 v tai enemmän niin kyllä siellä ulkonäössä tai ropassa on vikaa, että kattokaapa peiliin

Miksi miehet sitten osoittaa kiinnostusta, jos minun ulkonäöstä vikaa löytyy? Miksi saan treffiehdotuksia aina sillon tällön? Vai olisiko syynä se, että jotkut haluavat olla yksin eikä kiirehtiä suin päin suhteeseen, varsinkin kun on lapsia? Kyllä sitä mieluummin katsoo ja etsii kerrasta sen oikean kuin että alkaisi kuukauden välein vaihtamaan ettei olisi yli kahta vuotta putkeen sinkkuna...

väliin että monet miehet ei todellakaan kiinnostu YH ÄIDEISTÄ. Tiedän monta aikuista miestä jotka eivät huoli yh mammoja, en yhtään ihmettelekkään

Sinä et sitten tunne heitä, jotka välittävät myös yh-äideistä =) Osa ei pidä yh-äideistä, osa ei pidä blondeista, osa tykkää kiinteistä, osa tykkää muodokkaista, osa tykkää vanhemmista... Kaikkia ei voi eikä tarvi miellyttää.

Olette sinkkuina 2 v tai enemmän niin kyllä siellä ulkonäössä tai ropassa on vikaa, että kattokaapa peiliin

Miksi miehet sitten osoittaa kiinnostusta, jos minun ulkonäöstä vikaa löytyy? Miksi saan treffiehdotuksia aina sillon tällön? Vai olisiko syynä se, että jotkut haluavat olla yksin eikä kiirehtiä suin päin suhteeseen, varsinkin kun on lapsia? Kyllä sitä mieluummin katsoo ja etsii kerrasta sen oikean kuin että alkaisi kuukauden välein vaihtamaan ettei olisi yli kahta vuotta putkeen sinkkuna...

väliin että monet miehet ei todellakaan kiinnostu YH ÄIDEISTÄ. Tiedän monta aikuista miestä jotka eivät huoli yh mammoja, en yhtään ihmettelekkään

Jaa miksi et ihmettele? Mikä vika meissä on, ihmisiä mekin ollaan :kieh: :kieh:

Anna olla, kunhan haluaa ärsyttää. :/ Mut tätä jus täällä ihmettelen, et tarviiko se ängetä toisten keskusteluihin suutaan soittamaan ja TAHALLAAN pahoittamaan mieliä tai yrittämään saada tappelua.

Minä tiedän monia, jotka ovat ottaneet ja rakastuneet yh-äitiin :) Eipä se siinä paljoa vaikuta, jos kolahtaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
En vain tunne kelpaavan kellekään, tai ainakaan sellaiselle josta oikeasti tykkään. :/
Varmasti kelpaat jollekkin. :hug:
Mä vaan olen epätoivoinen kun tuo 40 lähestyy hitaasti mutta varmasti.Mun lapsikiintiö ei ole vielä täysi. :whistle:

No ei ole munkaan lapsikiintiö vielä täysi :whistle: Yks mies pyörii mieles melkein koko ajan, mutta ei sitä taida kiinnostaa. :/

Mistäs oot niin varma? Onko sanonut sulle vai? Ellei, niin tartupa härkää sarvista!! =) Ja vaikka itsekin olen nyt epätoivon kynsissä, niin jaksan vähän lohduttautua ajatuksella, että "näin on tarkoitettu" ja kyllä se sopiva vielä löytyy, ehkäpä just silloin kun vähiten sitä odottaa =)

Ei ole sanonut mulle, koska ei edes tiedä mun kiinnostuksesta. Ei musta ole hänelle kertomaan tunteistani ja pelkään vain mokaavani itseni.

NO JUST TUOLLA ASENTEELLA ET VARMASTI HÄNTÄ SAA!!! Ei se ota jos ei annakaan! Hyvä nainen, nyt rohkeutta peliin!!!

Kattoo nyt. Kaveri tietää kenestä oon kiinnostunut ja hän kyllä voipi patistaa mua eteenpäin niin paljon, että kerron tunteistani. Mutta katsotaan nyt.

Kohta tuppaan sut täältä ketjusta pois, ethän sä voi masentua jos et ole edes koittanut ;) :D Älä enää katso vaan toimi! Mahdollisimman pian. Olen haljeta uteliaisuudesta, sait mut jo unohtamaan oman pahan oloni. Rakastan tilanteita, joissa kerrotaan toiselle tunteistaan... Joten hus hus, minäkin patistan sinua puhumaan sille miehelle!

Mun kaverilla oli joku vuosi juttua erään miehen kanssa, se mies oli vain sitten kännipäissään pohtinut tuttavalleen, että kyllä muuten mutta sillä naisella on lapsi. Tämä tuttava oli sanonut, että mitä sitten ei lapsi mitään estä.

Ja mikä on lopputulos? Heinäkuussa tulee kaks vuotta kun ovat olleet naimisissa, yhteinen lapsi ja oma talo. =)

Kohta tuppaan sut täältä ketjusta pois, ethän sä voi masentua jos et ole edes koittanut ;) :D Älä enää katso vaan toimi! Mahdollisimman pian. Olen haljeta uteliaisuudesta, sait mut jo unohtamaan oman pahan oloni. Rakastan tilanteita, joissa kerrotaan toiselle tunteistaan... Joten hus hus, minäkin patistan sinua puhumaan sille miehelle!

No ei se mahdollinen kertominen ole tämän päivän juttu eli älä hötkyile siellä :D

Anteeksi ap, että aloin sotkemaan ketjuasi tuon yhden kanssa. Tsemppiä sinulle miehen metsästyksessä =) Toivottavasti meille kaikille yh-äideille löytyy se oma kulta vielä!

VOI HELVETTI TUOTA MIESTÄ!!! Laittoi veistiä, että ei hän arvannut että olen tosissani kiinnostunut. Laitoin takas, että enkö muka oo tehnyt sitä tarpeeksi selväks ja että en tainnu vaan kolahtaa suhun tarpeeksi.

Ja mie tapasin mesessä pari kk "jo" kirjotteleman miehen kans juhannuksena...voiiii vitsi kun oli oikeesti kivaa ja luonnollista vaan kun ei sitten tiijä mihin tää johtaa...tai tutustuuko muuhun mieheen ja taas mie olen se numero kakkonen tai sitä ei muuten kiinostakkaan...ite kyllä innolla menisin tapaamaan toistekkin. =o>

Anteeksi ap, että aloin sotkemaan ketjuasi tuon yhden kanssa. Tsemppiä sinulle miehen metsästyksessä =) Toivottavasti meille kaikille yh-äideille löytyy se oma kulta vielä!

Et sinä mitään sotkenut, älä turhaan höpötä =) Mulla itselläni ei ole lapsia, mutta voin silti ystävien, tuttujen ja tuntemattomienkin kokemuksesta sanoa, että eivät ne lapset ole este, yleensä päinvastoin!! Että antaa tietämättömien puhua paskaa...!!

VOI HELVETTI TUOTA MIESTÄ!!! Laittoi veistiä, että ei hän arvannut että olen tosissani kiinnostunut. Laitoin takas, että enkö muka oo tehnyt sitä tarpeeksi selväks ja että en tainnu vaan kolahtaa suhun tarpeeksi.

Ne miehet, ne miehet :headwall: :headwall: Juu muuten vain olet häntä tapaillut :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja bimenko:
Ja mie tapasin mesessä pari kk "jo" kirjotteleman miehen kans juhannuksena...voiiii vitsi kun oli oikeesti kivaa ja luonnollista vaan kun ei sitten tiijä mihin tää johtaa...tai tutustuuko muuhun mieheen ja taas mie olen se numero kakkonen tai sitä ei muuten kiinostakkaan...ite kyllä innolla menisin tapaamaan toistekkin. =o>

No sinun pitää kans vaan puhua sen miehen kanssa ja yrittää saada kiikkiin ne sen tavoitteet/aikeet =)

Ne miehet, ne miehet :headwall: :headwall: Juu muuten vain olet häntä tapaillut :kieh:

Sanopa!!!!! AArgh!!!

Sanopa!!!!! AArgh!!!

No mitäs vastas?

Alkuperäinen kirjoittaja Tinkeroinen:

Sanopa!!!!! AArgh!!!

No mitäs vastas?

Se laitto, että ku hän on aatellu että oon vieläki varattu ja sit että olen vienyt häneltä jalat alta ja muuta vastaavaa. Voi itku ku se kirjottaa kaikkea ihanaa.... Saa mun pään vaan enemmän sekaisin....

Mullakin oli pari sinkkuvuotta, muttei ne johtuneet kyllä mun ulkonäöstäni. Halusin eron jälkeen tosissaan satsata hyvään suhteeseen ja löytää tällä kertaa oikeasti kiinnostavan miehen. Olin kai kranttu niin kuin sanotaan (ehdotuksia ja kiinnostuneita silmäyksiä sain kyllä) ... :whistle:

Mies leperteli kaikkea, ja sanoin et antaa olla jos et ole oikeasti kiinnostunut, ja että "olin susta enemmänkin kuin kiinnostunut ennen kuin kerroit siitä toisesta naisesta."

Huh, teki ehkä vähän pahaa, mut show must goes on.

Sinä et sitten tunne heitä, jotka välittävät myös yh-äideistä =) Osa ei pidä yh-äideistä, osa ei pidä blondeista, osa tykkää kiinteistä, osa tykkää muodokkaista, osa tykkää vanhemmista... Kaikkia ei voi eikä tarvi miellyttää.[/quote

Niinpä niin!Näin on.Kaikki tykkää erilaisesta.Yh olen ja ei kyllä ole pulaa miehistä ei.. enkä tarkota nyt seksiä.. vaan ihan suhteeseen haluaa..
Ite taas viihdyn nyt ilman miestä ja onnellinen olen todellakin..

En kuulu ketjuun mutta pakko kommentoida sitä ettäkö jonkun mielestä lapset muka häiritsee suurinta osaa miehistä ja on esteenä..Höpö höpö vaan korkeintaan ne lapset ehkä karsii joukosta pahimmat idiootit pois, mutta kunnon miehiä onneksi on olemassa joita ei haittaa onko naisella lapsia vai ei. Mieheni veli tapasi itseään 5 vuotta vanhemman naisen jolla vasta alta vuoden ikäinen lapsi sillä hetkellä. Nyt seurustelua takana reilu vuosi. Ja kumpikin alle 30 vuotiaita =)

Haistatin näin törkyisesti sanottuna vitut sille miehelle.
Se muka leperteli vielä viimeiseen asti, mä vaan, et "minkä sille voi jos sua ei kiinnosta, annetaanpa sit olla." Nyt kirpaisee enemmän kuin äsken, mutta mutta mutta. En keksi mitään tekosyytä hymyillä. VITTU!!

Minä yritän ja yritän. Mutten voi, sillä tiedän, että tämä ns. "ero" (vai miksi sitä kutsutaan.. välirikko tässä tapauksessa kai) oli myös osittain minun omaa syytäni. Miksi se pitää hinkuttaa ex-miehessä vaikka on ajatukset ja tunteet ihan muualla!!! :(

pelätä ei saa,
jos tahtoo milloinkaan,
onnen saavuttaa...

näin sanotaan eräässä laulussa ja se on aivan totta...jos jotain ihan tosissaan haluaa niin sen eteen pitää tehdä töitä :)

älä siis luovuta ennenku oot mitään edes tehny! =)

Yhteistyössä