MIES, JOHON EHDIN JO IHASTUA, KERTOI...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mies on kiinnostunut kahdesta tai useammasta yhtä aikaa pitäisikö miettiä onko mies lainkaan sen sortin ihminen johon itse välittäisi tutustua tai jopa sitoutua ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos mies on kiinnostunut kahdesta tai useammasta yhtä aikaa pitäisikö miettiä onko mies lainkaan sen sortin ihminen johon itse välittäisi tutustua tai jopa sitoutua ?

Erittäin hyvä kysymys ja varma vastaus: Ei.
Paskat siitä miehestä.

Mullekin kävi kerran nuoruudessani näin. Melkeinpä tismalleen samalla tavalla kuin sulle. Jaappasin exäni kanssa, en oikein tiennyt ollako vai eikö olla, (vaikka ei todellakaan olisi pitänyt olla) muut miehet kiinnostivat ja säpinää riitti. Kunnes tapasin pojan, joka vei sydämeni ja josta kiinnostuin kunnolla. No, enpä lopulta saanut häntä, sillä hän ei halunnut sotkeentua "varattuihin" ja iski mieluummin itselleen vapaan naisen. Harmittaa oikeastaan vieläkin, oma moka tosin oli. Silloin tällöin törmään tähän mieheen, ei enää tunnista minua (kai?), mutta minä tunnistan hänet ja sydämeni kyllä alkaa pamppailla melkoista vauhtia... :/ :heart: =)

ap:lle, ero vain että minä ja mies seurustelimme jo pian puoli vuotta kunnes toinen nainen astui kuvioihin tai oikeastaan 2 mutta toisesta mies oli kiinnostunut selvästi ja "näkikin" häntä joka päivä. en halunnut olla toinen nainen vaan halusin miehen vain itselleni,huomasin että en ollut vain ainoa joten jätin haaveet uudesta elämästä tämän miehen kanssa ja jätin hänet! nyt hän seurustelee tämän toisen naisen kanssa ja ovat perustamassa perhettä, tästä nyt aikaa vasta 4kk.

Niin ja joku arveli, että onko miehellä perhe tms. Ei ole (110% varma tieto :D).

On vaikea olla, kun mies viestittelee yhä että on kiinnostunut ja haluaa minut jne. Jotenkin ylpeys ei enää anna periksi suostua kaikkeen, kismittää se toinen nainen.

niin minullekkin mies vakuutti että olen vain ja ainoastaan ainut ja rakastaa minua ymm. mutta mitenkäs kävi kun yhtenä viikonloppuna halusin olla itsekseni, niinpä oli suostunut tapaamaan tämän toisen ja voisin siis sanoa että sille tielle jäi! ei saanut toiselle sanottua ettei ole kiinnostunut kun oli! siihen loppui meidän tunkiotarina!

Yhteistyössä