Mies löysi mun jättidildon ja suuttu!!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sexy lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sexy lady

Vieras
Mulla on tollanen 25cm/6,5cm dildo ollut jo ennen meidän suhdetta. Etsi kaapista erästä tavaraa ja löysi mun piilokätkön! Ei oo ikinä tullut tilaisuutta kertoa /mainita et mulla tollanen on ja nyt sit suuttu.

Mitä mun niin ku pitäis tässä tilanteessa tehä?

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Nauraa. Ei dildosta voi suuttua.

Miksipä ei voisi?

Ehkä pitäisi nauraa dildon/pumpattavan nuken käyttäjälle, aika säälittäväähän se on jos aikuinen ihminen joutuu seksileluja käyttämään koska ei muuten saa ? vai mitenkä se oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Miksipä ei voisi?

Ehkä pitäisi nauraa dildon/pumpattavan nuken käyttäjälle, aika säälittäväähän se on jos aikuinen ihminen joutuu seksileluja käyttämään koska ei muuten saa ? vai mitenkä se oli.

Tiiätkö saat ittes kuulostamaan tälläsen pumpattavan nuken omistajalta.

Johan täällä yks päivä joku valitteli míten suuttui ja loukkaantui kun mies oli tilannut jotain seksilehtiä tai leffoja...
Että miksipä ei mieskin voisi suuttua, sama asiahan tuo on.
Itse en suuttumista ymmärrä mutta niihän ne naisetkin suuttuvat vastaavanlaisista asioista.

Kuinka moni suuttuisi jos miehen salaisesta kätköstä löytyisi irtopimpsa tai pumpattava barbara?

Miksipä ei voisi?

Eli vaihtoehtona on mielestäsi vain lelut tai aito vehje? Et mitään välimuotoa tolle keksi jos oikeen yrität?

Miksipä ei voisi?

mä kyllä saan ja silti käytän seksileluja.

Alkuperäinen kirjoittaja tosiaan:
naisille ihan sallittuja mut jos miehellä ois ni yöks

Ai niin.. unohdin että dildon omistaminen tarkoittaa aikuista, oman arvontuntevaa ja itsenäistä naista. Hhehehe hienoa markkinointia tekivät aikanaan, asiakaskunta kasvoi huomattavasti.
Samanlaisen tempun tekivät savukkeilla aikanaan, naisethan eivät polttaneet ennenkuin saatiin mielikuva markkinoitua röökit naisillekkin "torches of freedom" oli se fraasi muistaakseni. (vapauden soihtu)

Ei tietenkään saa suuttua tai loukkaantua vaikka nämä seksilelut tarkoittaisivat että kumppani ei ole tarpeeksi ja ei kykene tyydyttämään partnerin tarpeita.

Vai mitenkä se nyt meni =)

Alkuperäinen kirjoittaja typy:
Johan täällä yks päivä joku valitteli míten suuttui ja loukkaantui kun mies oli tilannut jotain seksilehtiä tai leffoja...
Että miksipä ei mieskin voisi suuttua, sama asiahan tuo on.
Itse en suuttumista ymmärrä mutta niihän ne naisetkin suuttuvat vastaavanlaisista asioista.

Kuinka moni suuttuisi jos miehen salaisesta kätköstä löytyisi irtopimpsa tai pumpattava barbara?

jos mä en mieheltä saisi, niin suuttuisin, jos irtopimpsaa käyttelisi. Mutta jos mä tyydytetty, ja mies tahtois lisää, ni siitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Nyt sanon hieman provoilevasti, mutta eikö kaikilla itseään kunnioittavilla naisilla ole dildo :saint: :saint: .

Miulla ei oo,snif :'(

a020.gif
asia on korjattavissa, onneksi
a020.gif

Yhteistyössä