Jos minä saisin selville tuollaista suhteen jo ollessa olemassa, en tiedä miten siihen reagoisin.
Toisaalta , vaimosi tykkää pukeutua naiseksi myös, joten teillähän voisi olla paljon yhteistä juttua siitä aiheesta.
Tuollainen on kuitenkin todennäköisesti joskus tuleva ilmi, joko niin, että vaimo yllättää sinut vahingossa mekko päällä, tai niin että kerrot sen itse.
Itse luulisin, että pahempi , ja traumaattisempi tapa vaimon kannalta on se, että hän vain ykskaks näkee sinut niissä hynttyissä.
Siksi kannatan sitä, että kerrot itse, ja niin, että sinulla ei ole sillä hetkellä naisten vaatteita päällä, vaan normaalit miesten kuteet.
En tiedä mikä pervous siinä crossdressingissä piilee, ja mitä se miehessä tyydyttää, mutta on se varmaan sinullekkin tyly kokemus, kun nainen kävelee kämppään ja näkee sinut tämän perversion tyydytyshetkellä, ja huutaakin että IIIK ja lyö sinua käsilaukulla kuuppaan.
Sen lisäksi, että vaimo järkyttyy näkemästään, vielä inhampi järkytys on varmaan se, että on joku noinkin olennainen seikka , jonka olet järjestelmällisesti ja tieten häneltä salannut.
Suosittelen, että kerrot asian .
Alustukseksi voisit maalailla vaimolle skenaarioita hieman: tyyliin: kysyt häneltä, jättäisikö han sinut , jos saisi tietää jotain TODELLA järkyttävää, ja haistella ehkä muissakin yhteyksissä, mikä hänen suhtautumisensa asiaan on.
Yleensä ihmisellä on taipumus ylireagoida asioihin, jotka töksäytetään päin näköä yhtäkkiä.
Jos taas maalailet, kuinka sinulla on jotain kamalia asioita kerrottavana, ja pelkäät kuinka hän reagoi, niin hän asian kuultuaan saattaakin haluta osoittaa olevansa suvaitsevaisempi kuin luuletkaan, ja haluta olla juuri se pyhä ja täydellinen ihminen , joka ymmärtää ja hyväksyy kaiken.
Ihminen tykkää, kun hänellä on tilaisuus näyttää olevansa muiden yläpuolella. Käytä sitä eduksesi. Se ei tee siitä yhtään vähempää aitoa. Ainahan asian esittämisen tapa on osa kommunikaation onnistumista!