mies mekkoilee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ""Lola""
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kyllä sitä mieltä jos kerran avioon mennään ja
yhteiselämää perustetaan on ehdottomasti oltava sellainen
vastapari joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.

Erityisesti myös lasten kannalta on asioita mietittävänä
kuinka toimia yhdessä parina.

Itse en kykenisi olemaan tuollaisessa suhteesa.

Yksin kun asustelee asia on aivan se ja sama.Jos ei ole perhettä voit tavata vastaavasti kaltaisiaan ja salata
ulkomaailmalta taipumuksensa jos tahtonee.

Kerran tuli ohjelma"" vetisismistä"" toteuttivat taipumuksiaan täysin perheeltä salassa.

Toisaalta kyllähän avioparit salaavat uskottomuutensakin
niin pitkälle kuin mahdollista?

Mekkoilu on kait aika harmiton hupi verrattuna itsensäpaljasteluun, pedofiliaan, eläimiin sekaantumiseen yms. Jokaisella meillä varmaankin on joku oma salainen fantasia, jota ei halua muiden tietävän. Jos mekkoilun pystyy pitämään omana tietonaan eikä lähde kadulle kävelemään, niin mikäs siinä. Olen samaa mieltä kuin useimmat kirjoittajat täällä siitä, että suhteen alussa tällaiset asiat pitäisi tuoda julki. Osa naisista ei voi moista sietää ja toiset taas sen hyväksyy. Joskus on käynyt sääliksi niitä transumiehiä, jotka ovat isoja ja rotevia ja kävelevät kaupungilla korkkareissa ja jakkupuvussa. Sellainen jos mikä kyllä saa aikaan valtaisan tuijotuksen, ehkä se on tarkoituskin.

Tämä viesti on selvä provo, joten keskustelua ei kannattane jatkaa. Ap olisi kyllä jo tässä vaiheessa osallistunut keskusteluun, jos hän olisi ollut tosissaan.

Nimimerkki anjuska/tv50. Onko teille siunaantunut lapsia liitostanne. Miten he ovat asiaan suhtautuneet ja mitä Setassa neuvottiin lasten suhteen.

Kirjoitin edellisen viestin. Asia ei häirinnyt minua lapsuudessa. Äitini salasi asian niin hyvin. Kuulin asiasta myöhemmin jo kotoa pois lähdettyäni.

Ajattelin ennen aina, että isän taipumus johtua sodasta.
Hän oli siellä viisi vuotta. Korsuelämä ei ole maailman ihaninta elämää. Naisen puutteessa keksitään mitä oudoimpia juttuja.

Ehkä Uuno Turhapuron Tyyne-parodia naurattaa minua senkin takia, että isäni look oli jotain tuohon suuntaan.

Lapsena hän toi jatkuvasti huulipunia, korkokenkiä ym. krääsää ylijäämätavarana kaupoista. Me saimme leikkiä huulipunilla yllin kyllin. Melko ihanaa elämää isossa sisarusparvessa transuisän kustannuksella.

Kaipa se on sairaus sairauksien joukossa. Sairaus huvittavimmasta päästä.

Kyllähän se jäljet jättää. En ole koskaan kestänyt ulkonäköni kehumista. Normaalin heteron palvonta tekee pahaa. Samanlainen hullunkiilto heillä on silmissä kuin muillakin sekopäillä. Tämä on vain minun mielipiteeni. Ehkä toipumistarinani on vasta alullaan. En ole koskaan viitsinyt ottaa tästä ongemasta selvää. On ollut niin paljon muutakin setvittävää.

tämä viestini ei ollut mikään provo vaan ihan oikeasti asia on näin miten olen kirjoittanut, se etten ole vastannut ennemmin johtuu siitä etten ole yksinkertaisesti kerennyt!

Hyvä, että tulit esiin ap. Sittenhän tämä keskustelu on tuiki tärkeä ja tarpeellinen. Vaikka omat kantani olen kyllä esittänyt. Toivottavasti ne eivät ole kauhean masentavia. No, ihmiset ovat aina yksilöitä ja on kauhean vaikea ennustaa, miten vaimosi reagoisi ""mekkoiluun"". Riippuu myös itsestäsi, pystytkö olemaan kertomatta asiasta vaimollesi vai vaivaako se sinua niin paljon, että koet kertomisen välttämättömäksi.

Jos nimittäin haluat pitää avioliittonne ehjänä.

Joku tuolla löpisi, että tämä on niin tärkeä osa ihmistä, että puolison on oltava siitä tietoinen tms. Minusta taas tämä on just sitä osa-aluetta ihmisessä, josta puolison EI tarvitse tietää. Se tuottaa vain ahdistusta.

Ja joku nimimerkki Tiipetti siellä kirjoitti, että ikävää, jos vaimo on niin tiukkis, ettei ymmärrä...

Voi pemalauta ja jurkele!

Ymmärtämiselläkin on rajat. Kaikkea ihmisen ei kuulukaan ""ymmärtää"" siinä mielessä, että se pitäisi sitten myös hyväksyä omassa parisuhteessa ja avioliitossa.

Tottakai ymmärrämme transseksuaalisuutta. Sellaista on ja sillä siisti. Minäkin ymmärrän, että on miehiä, jotka haluavat kulkea peruukki päässä ja korkokengissä huulipunat ja maskarat naamassa. Mutta minä en halua olla sellaisen miehen kanssa naimisissa. Eikä minun todellakaan tarvitse, ellen halua.

Tämä Tiipetti ei ole kokenut asiaa, joten olisi parempi olla kommentoimatta noin vahvasti. Minä olen kokenut.

Olen itse hyvin naisellinen nainen, ja vastakappaleeksi tahdoin miehen, joka olisi miehekäs. Luulin sellaisen saaneeni. Mutta erehdyin.

Minun mieheni ei kyennyt salaamaan asiaa täydellisesti, joten tulihan se ilmi viimein. Ja minäkin yritin sitten olla niin ymmärtäväinen.

Siitä ei vain tullut mitään. Jokin aivan olennainen asia sammui, en vain pystynyt katsomaan miestäni enää niin kuin miestä katsotaan.

Eikä kyllä olisi tullut mieleenkään, että ""nythän meillä on entistä enemmän yhteistä, kun voimme yhdessä tehdä kaikenlaisia naisten juttuja...""

Minusta olisi ollut parempi, jos mies ei sitten olisi ""tullut esiin kaapista."" Tarkoitan, että hänen olisi pitänyt siis pystyä pitämään juttu niin ""pienellään"", ettei se olisi paljastunut ulkopuolisille koskaan. Tällaisia pieniä perversioita meillä varmaan on aika monilla. Ne ovat asioita, joista ei kerrota kenellekään.

Mutta olen huomannut, että nuo transuilujutut meneekin sillä tavalla, että heidän on pakko näyttää itsensä myös ulkopuolisille. Eli yksinäinen transuilu ei riitä.

Ap:lle. Jos pystyt pitämään asian salassa, pidä. Vaimolle ei kannata kertoa, ellet sitten välttämättä halua lyödä liittoonne kiilaa. Vaimoa ei saa missään nimessä vaatia ""ymmärtämään ja hyväksymään"" asiaa. Jos hän sen tekee ihan itsestään, asia on ok. Mutta kenenkään naisen ei kuulu vasten tahtoaan elää transumiehen kanssa.

Ja miksikään tiukkikseksi ei ketään pidä leimata sen vuoksi, että hän ei pysty elämään tällaisen asian kanssa.

On kauhean helppoa olla ymmärtäväinen ja vapaamielinen silloin, kun asia ei kosketa omaa elämää.

En haluaisi tietää.

Jotkut asiat täytyy pitää salaisuutena ja tämä on yksi niistä.

Jos mieheni kertoisi minulle tällaisen asia olisin kauhuissani. Sex halut menisi saman tien. Erosta en osaisi sanoa mutta helvetin petetyltä tuntuisi.

Ei toiselta jota rakastaa ja jonka kanssa perhe on perustettu salata tällaista asiaa.

Just my opinion.

vautsi, aika hieno suhtautuminen sinulta tähän asiaan! Ajattelisivatpa kaikki naiset sinunlaillasi! Olen myös transvestiitti ja elän ""kaappitransuna"" puolison tietämättä asiasta. En tohdi kertoa kaksoiselämästäni. Nainen ei ehkä välttämättä tajua, luulisin, että mitä hienoa tai mahtavaa on tälläytyä mekkoon koska hänelle se on luonnollinen ja yleisesti hyväksyttävä asia. Se tuntuu käsittämättömän hienolta, rentouttavalta, mahtavalta kun saa välillä vetää hameen ylleen!! sitä on vaikea selittää sitä tunnetta, mutta tuntuu hyvälle kun pukee ylleen esim. seksikkään sukkanauhaliivi- korsetin, siihen ylle jokin kaunis hame ja paitapusero ja korkokengät jalkaan niin vau, ja tietty kaikki meikkaus ynnä muu naiseksi tälläytyminen! Se on mielestäni vapauttavaa se kaikki mitä tähän osa-aika tyttöilyyn kuuluu. Ja kaiken tämän teen vain itseni vuoksi. En tiedä sekoittaako joku transvestiittailun trans-seksuaalisuuteen tai homouteen, sitäkin varmaan sattuu, mutta minä en halua kuitenkaan vaihtaa sukupuoltani, olen tyytyväinen siihen että olen mies välillä vaan täytyy saada ""tyttöillä tai mekkoilla!! eikä minua kiinnosta seksuaalisesti miehet, eli olen 100% heteromies. Komentteja asiasta, kiitos

Mikä on normaalia? Kaikilla meillä on erilaisia fantasioita asioita joista kiihotumme tai nautimme! Vaatefetsisseistä ja materiaali esim. Sukkahousut, korsetit, saappaat, kumi, lateksi, ym. ihan mitä tahansa maailmassa voi olla. Me ihmiset olemme erilaisia eikä se että joku saa kiksit joistain vähän erikoisemmasta tee meistä hulluja tai muuten yhtään sen huonompia kuin se joka ei harrasta mitään erikoista!

""On kauhean helppoa olla ymmärtäväinen ja vapaamielinen silloin, kun asia ei kosketa omaa elämää.""

Olen täysin samaa mieltä!

Ei liene ihme, että me kaksi transumiehen kanssa elänyttä suhtaudumme asiaan kriittisesti, kun taas kellään asiaa puolustavalla ei ole asiasta omakohtaista kokemusta.

Itselläni suhtautumiseen tosin ei vaikuttanut se, etten olisi kokenut miestäni miehekkääksi tms. asian jälkeen. Seksuaalisuudesta ylipäänsä tuli asian jälkeen jotekin vaikea ja kieroutunut asia. Tulin 100 % allergiseksi kaikille seksikkäille naisten alusasuille, joita mies - yllätyt yllätys - minulle kävi ostelemassa. Seksielämä ei toimi vieläkään kunnolla, vaikka 10 vuotta on kulunut. Itse asiassa se ei minua enää juuri kiinnosta, mikä johtunee alitajuisesta asian torjunnasta.

Minä käytän talvisin sukkahousuja farkujen alla. Käyttäisin myös hametta jos se olisi miehille ns. ""sallittua"". Avovaimoni hyväksyy sukkahousujen käytön, mutta ei voisi sulattaa hameen käyttöä. Sukkahousuthan eivät näy kenellekään sieltä housujen alta.
Käytän sukkiksia mukavuuden takia. Toki ne saavat aikaan myös tietynlaisen eroottisen latauksen, mutta käyttäväthän naisetkin monia heille eroottista latausta / huoliteltua oloa tuovia vaatekappaleita. Älkääkä väittäkö, että esim. stay-upeja käyttäisitte vain esim. käytännöllisyyden takia ;-)

Nyt taitaa olla vain niin, että kaikki tämä vaatteilla leikittely on sallittua ainoastaan naisille. Jos mies sattuu pitämään samoista asioista, niin heti leimataan homoksi / transvestiitiksi / pervoksi / sairaaksi yms. yms. yms...

Minulla noihin vaatekappaleisiin ei liity mitään naiseksi muuttumisen halua. Olen myös 100% hetero (kumma juttu että sitäkin pitää todistella täällä). En halua meikata, käyttää korkkareita, tissiliivejä tms.

Haluaisin vain, että meille miehillekin sallittaisiin hieman vapaampi pukeutumis""koodisto"". Nythän tämä maailma on koodittunut niin, että nainen saa huvitella vaatteilla, mutta miehen on oltava konservatiivinen, järeä ja muuttumaton ""vuori"" johon naisen pitää saada nojautua.

Esim. miehen puku on pysynyt lähes samanlaisena 200 vuotta. Kaikki muoti maailmassa tehdään naisia varten. Miehille on myyntikatalogeissa varattu ehkä noin 10% sivuista ja niissäkin on aina samat pikee- ja kauluspaidat sekä Turon puvut.

Olenko siis teidän mielestänne pervo kun haluan rikkoa rajoja/sääntöjä omalta osaltani?? Voisitteko elää miehen kanssa, joka haluaa käyttää esim. sukkahousuja haluamatta kuitenkaan näyttää naiselta?

Edellinen viesti kuvastaa hyvin transumiehen kieroutunutta ajattelua.

""käyttäväthän naisetkin monia heille eroottista latausta / huoliteltua oloa tuovia vaatekappaleita. Älkääkä väittäkö, että esim. stay-upeja käyttäisitte vain esim. käytännöllisyyden takia ;-)""

Kyllä väitän, ja vahvasti! On harhaista kuvitella, että naiset käyttävät naisten vaatteita siksi, että he kiihottuvat eroottiseti. Tämä on juuri se kuvitelma, jota transut eivät näytä tajuavan. Nainen EI kiihotu omista vaatteistaan, olivatpa ne transun mielestä kuinka kiihottavia tahansa.

Sitä paitsi en koskaan edes käytä stay upeja, koska sen muovireunuksen alla oleva iho ei hengitä yhtään ja stay up:it ovat muutenkin epämiellyttävät. Tavalliset mummosukkikset haarakiilalla ovat paljon miellyttävämmät.

""Nyt taitaa olla vain niin, että kaikki tämä vaatteilla leikittely on sallittua ainoastaan naisille. Jos mies sattuu pitämään samoista asioista, niin heti leimataan homoksi / transvestiitiksi / pervoksi / sairaaksi yms. yms. yms...""

Niin, meillä naisilla niiden vaatteidein käyttämiseen ei liity eroottista latausta, eli meillä ei ole samanlaista esineeseen kohdistuvaa perversiota.

""Olenko siis teidän mielestänne pervo kun haluan rikkoa rajoja/sääntöjä omalta osaltani?? Voisitteko elää miehen kanssa, joka haluaa käyttää esim. sukkahousuja haluamatta kuitenkaan näyttää naiselta?""

Huijaat itseäsi, kun väität, että kyse on miehisen puheutumiskoodin murtamisesta, sillä kyse ei ole siitä vaan siitä, että himoitset naisten rimpsuja ja saat seksuaalista mielihyvää niiden pitämisestä. Minulla eivät paikat kastu, kun aamulla puen vaatteet ylleni, jos hieman vulgaaristi puhutaan.

Salaisuudet kullakin. Jos selviäis, että mun mies olisi""ransu"";), ei kai se mua haittaisi. Sama ihminenhän se kuiteskin on, jonka kanssa olen ollut.

Tai en tiedä, outoa kuvitella, kun ukolla olisi mun minari päällä ja stay upit,, kenties blondiperukkikin. Vaikea sanoa, miten loppujenlopuksi suhtautuisin, jos kävisi näin.

Niin. Ei mullakaan housut kastu, vaikka tykkäänkin pitää niitä sukkahousuja. Onko esim. sukkahousut jotenkin biologisesti määritelty vain naisen päällä käytettäväksi? Eikö kukaan nainen voi kiihoittua vaatteista, joita hän pitää? Onko hän pervo siinä tapauksessa, jos kiihoittuu?

""Mutta olen huomannut, että nuo transuilujutut meneekin sillä tavalla, että heidän on pakko näyttää itsensä myös ulkopuolisille. Eli yksinäinen transuilu ei riitä.""

Tämän takia koko perheemme joutui noloihin tilanteisiin.
Taitaa olla samanlainen tarve kuin itsensä paljastajilla.

Siitäkin minulla on yksi kokemus. Järkytyin kerran pahoin metsäpolulla ja soitin poliisit perään. Naapurit lenkkisaunassa eivät olleet moksiskaan. Läheinen metsikkö oli kuulema itsensä paljastajien mellastuspaikka.

Mitä muuten Drag-show tyypit ovat? Ovatko he ""ransuja"" vai jotain muuta?

Minusta transuilu ei tee miestä yhtään vähemmän miehiseksi. Koska ei se ole vaatteista kiinni - surullista, jos niin on. Todellinen mies voi pukeutua mekkoon, eikä se tee hänestä yhtään vähemmän maskuliinista tai haluttavaa. Ihmettelen, mimmoisia munattomia tytöntylleröitä näillä naisilla on miehinä, jotka sanovat, että pelkkä mekon päälle vetäminen veisi miehestä miehekkyyden ja haluttavuuden????

Meissä kaikissa on molempien sukupuolien piirteitä ja sen toisen puolen kieltäminen on naivia ja itsepetosta. Kun pääsee sinuiksi itsensä kanssa kokonaisena on myös parempi omassa sukupuoliroolissaan. Tiedostaminen on rikkautta myös parisuhteessa. Stereotypioihin ja perinteisiin roolimalleihin jymähtäminen on vaan edelleen valitettavan yleistä.

Hyvä alkuperäinen,
Toivon, että voit tulla suhteessasi ulos ""kaapista"" ja että naisesi osaa arvostaa sinua sellaisena kuin olet. Ansaitset tulla kunnioitetuksi ja rakastetuksi kokonaisena. Mekkoilussa ei ole (ei pitäisi olla) mitään hävettävää - ainakaan sitä ei pitäisi joutua salaamaan ihmiseltä, jota rakastaa.

Salailu ei pidemmän päälle ole hyväksi.

Tämä koko asia on äärimmäisen yksinkertainen. Jos tuntuu vahvasti siltä, että asia on pakko kertoa puolisolle, niin se kannattaa tehdä jo suhteen alkuvaiheessa. Jos taas tuntuu siltä asian voi pitää omana tietonaan, sitä ei missään tapauksessa kannata kertoa puolisolle, jos 1) asia on mahdollista salata ja 2) jos ei ole täysin selvää, että puoliso hyväksyy sellaiset asiat myös omassa lähipiirissään.

Paljastumisen voi estää siten, että pukeutuu vain silloin, kun on matkoilla tai on varmasti tiedossa, että puoliso on matkoilla, ja noudattamalla huolellisuutta vaatteiden yms. tavaroiden varastoinnissa.

Ei ole ihan tervettä touhua. parasta olisi, ettet kerro ja koitat itsekin parantua tai sitten teet naisellesi palveluksen ja jätät hänet jollain tekosyyllä, mutta älä vaan tee hänen oloaan pahemmaksi kertomalla. Itse tuntisin itseni ainakin tosi likaiseksi, jos tietäisin harrastaneeni seksiä ""naisen"" kanssa, yök

Pervo transuko kyseli, että kiihottuvatko naiset omista vaatteistaaan? Siis miksei voisi? Itselläni pukeutuminen on ihan normaali keino virittäytyä seksuaalisesti.

Ongelmaksi fetissit, transpukeutuminen tai muu poikkeava seksuaalinen toiminta muuttuu vasta sitten, kun ""tavallinen"" seksi (hetero- tai homo) ei enää onnistu. Silloin kai voidaan jo puhua psyykkisestä ongelmasta?

Ja kaikille transpukeutujille lohdutuksen sanana haluaisin sanoa vielä sen, että yksi omista seksuaalisista fantasioistani on naiseksi pukeutunut mies.

Nimimerkille ÄLÄ KERRO!:

On hirvittävän surullista, että et kyennyt ottamaan miestäsi enää samanlailla kun totesit hänen olevan mekkoilija. Onkohan tämä kuitenkin oma vikasi, kun et kyennyt enää rakastamaan miestäsi sellaisena kuin hän on? Eikö se ole sellaisen parisuhteen perusajatus?

Eikö se olisi hyvän parisuhteen ja hienon ihmisen mittari kun yrittäisi ymmärtää rakkaan miehensä mekkoilua? Jotkut kykenee, jotkut ei.

Kaikenlainen salailu on kuitenkin huono asia parisuhteessa. Salailu tuppaa vain paisumaan ja paisumaan, ja lopulta kyllä nakertaa hyvääkin parisuhdetta, joka siis perustuu valheelle kokonaan.

oli niin mainio mielipide p....liisalta .olen satavarma siitä
etteikö myös naisia kiinnosta sensuellit alus-tahi juhla-
myös makuuhuonepukeutumínen.seksiasioissa olen mies
naiselle vain ja ainoastaan,mitään ongelmaa ei siinä ole.
""naisena""olen sitten omissa oloissa ja se on taas sitten vi-
rittäytymistä aivan erilaiseen maailmaan ,johon myös kuuluu
mielihyvän tunne.30vuotta tiittinä on opettanut myös paljon
naisen ajatusmaailmasta ne pehmeät arvot .eli tulen aivan loistavasti toimeen heidän kanssaan.itsetunto on oltava
kohdallaan ja kunnioitus toista kohtaan .ei nämä sen kummempia asiota ole nautitaan tästä yhdestä elämästä
kaikki ,heh ja jätetään tarhaiskut vähemmälle

ps .p....liisalle on itsellänikin fantasiota mutta niitä nyt on kaikilla ..............

Tiipetti,

ihmisen voimavarat ovat varmaan aika rajalliset. :( En minä aikakaan lähtisi syyllistämään ihmistä, joka ei kestä toisen ""pervoilua"". Mutta olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että miehellä on oikeus mekkoilla halutessaan. Ja naisella oikeus päättää, kestääkö tällaista taipumusta.

On helppoa jeesustella ja olla suvaitsevainen, jos oma aviomies/vaimo ei ole ""perverssi"".

Sinänsä on surullista, että näitä asioita joutuu salailemaan. Ja onhan se väärin myös suhteen toista osapuolta kohtaan, jos ei tiedä näinkin olennaisesta osasta toisen ihmisen seksuaali-identiteettiä. Jos uskaltaa olla avoin alusta lähtien näiden asioiden suhteen, niin on loistavat mahdollisuudet löytää sellainen kumppani, joka arvostaa poikkeavaa seksuaalista suuntautumista. Meitä pervoja kun taitaa kuitenkin olla melko paljon. ;) Harmi vain, että nämä asiat ovat vieläkin melkoinen tabu. :(

Yhteistyössä