Täällä oltu yhdessä 9vuotta, 4vuotta tuosta naimisissa ja kolme alle 6v lasta, omakotitalo.
Mieheni on aina ollut kans kova menemään, tykkää juhlia kavereidensa kanssa viikonloppuisin, ryypätä ittensä niin känniin että muistit pois, eikä aina tajua tulla kotiin, sammuu millon mihinkin.
Alkuun olin hirveän vihainen ja suutuin, koska lupasi tulla kotiin tai lupasi käydä muutamalla, aina meni vituksi. Nykyään kun olen välinpitämättömämpi, enkä naputa niin mies on lopettanut nuo temput, ja minä olen oppinut ottamaan itse vapaata kans! Keväällä käytiin tyttöjen kans vuokatin reissu, ja lähden tyttöjen kanssa bailaamaan välillä, viimeksikin tehtiin sellainen temppu, että mentiin baarin jälkeen uimaan ja olimme kotona vasta viideltä.
Kyllähän miestä vähän tympäsi, näki hänestä vaikkei mitään sanonut, mutta siinä haitatkoon!

Olen oppinut olemaan "tomerampi" miehelleni ja suhteessa muutenkin. Olen ylpeä siitä! Miehenikin tajunnut jättää viinaa vähemmälle, ja keskittyä lapsiin enemmän.
Olemme meinanneet erota useaan otteeseen, mutta en koskaan saanut aikaiseksi sanoa sitä ääneen oikeasti, olisi ehkä pitänyt. Nyt asiat on kuitenkin hyvin, ja toivon tämän jatkuvan. Rakastan itse olla kotona, lasten ja mieheni kanssa. Toivon, että sielläkin mies oppii ottamaan vastuun ja ei petä luottamustasi enään. Eniten vituttaa se kun luvataan, eikä pidetä lupauksia, arghh! Voimia sinne!! <3