Mies puri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mir"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mir"

Vieras
Meidän suhde ollut nyt yhtä alamäkeä. Kaiken huippu kun mies väsymyksissään yöllä herättyään vauvan itkuun puri minua todella kovaa poskesta niin että vieläkin on jälki. :( aamustaniltaan haukkumista...on todella onneton minun takiani.
En vaan usko että tämä suhde enää lähtee toimimaan mutta mies uskasi tehdä jotain itselleen jos lähden eikä suostu itse muuttamaan... :(

minunkin exä uhkasi tappaa itsensä jos lähden. Sanoin, että jos on tarkoitus syyllistää minua niin ei onnistu. Itsemurhasta on vastuussa ihan itse. Ero tuli eikä vielä oo itseään tappanut.

Sinun ukkos on seinähullu. Lähde ennenkun se pistää lihoiks koko sakin. Raha on huono tekosyy jäädä.

Ei vaikuta normaalijärkisen touhuilta purra toista. Mene terveyskeskukseen ja hae todistus pahoinpitelystä, sitä voit tarvita vielä jossakin vaiheessa. Sitten otat lapsen ja lähdet vaikka turvakotiin.
Tuollaisista uhkailusta sun ei tarvitse välittää, se yrittää manipuloida sinua. Sanot vaan että aikuisen ihmisen elämä ja muut päätökset ei kuulu mulle, ne kuuluu ihmiselle itselleen.

Täällä(kin) on sata ketjua siitä kun mies uhkailee itsemurhalla jne. Niissä kaikissa sanotaan että se ei ole missään nimessä sun syys vaikka se tekis sen, aikuinen ihminen päättää ihan itse tekemisistään. Yleensä itsemurhalla uhkailu on vain vallankäyttöä ja syyllistämistä jolla pyritään ohjailemaan toista tekemään kuten uhkailija haluaa

Mun mies uhkasi kanssa itsarilla, raiskauksella, tappamisella, sillä että vie lapset, ei maksa elatusmaksuja, että vie asunnon että ei tapaa lapsia yms. Hän käytti kaikki alkeelliset manipulointikeinot mitä keksi. Osasin aina odottaa näitä ja osaan edelleenkin, mutta tosi raskasta se on silti. Hakekaan apua tai eroa, sillä ei tuollainen suhde ole yhtään terve.

Pureminen on väkivaltaa siinä missä lyöminenkin. Jos mies reakoi noi väsymykseen ja pimahtaa niin mietityttää mitä voi tehdä seuraavaksi vaikka vauvalle! Ei todellakaan hallitse itseään kun puree toista poskesta. Sairasta!

Ensin aattelin, että on sattunut virhe ja kysymys on koirasta, mutta siis oikeasti mies...

Hui kamala, olis varmaan kiusaus iskeä leegot sisään tuossa tilanteessa, ettei pääse uudelleen haukkaamaan.:D

Viskaa pihalle tollanen lahopää.

Ei jumalauta, kaikenlaisia tampioita. Heitä helvettiin tollanen retale. Sun ja vauvan elämä on paljon parempaa ilman tollasta sekopäätä. Tekee tietysti seuraavaks vauvalle jotain.

Yhteistyössä