Mies runkkasi päälleni kun nukuin:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nykyään onnellisesti erossa tuosta miehestä ja pian neljän lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja : x:
mikä sun miehen etunimi on?
tosi ällöttävää! onko hänellä ominaista halu alistamiseen?

alkaa m:llä, muuta en sano. en tiedä onko ominaista halu siihen mutta nyt vauvan syntymän jälkeen on mm. räkinyt alapäähäni ym.. en sitten tiedä onko se alistamista. mutta ei tunnu kiinnostavan se mitä minä ajattelen.

aha....kuulosti mun exältä jonka nimi ei ala m-kirjaimella.
Heräsin joskus siihen kun koko sänky hytisi ja hytkyi, kun MIES RUNKKASI NELINKONTIN yön pimeydessä, hyi helvetti!!!!
vaati multa seksiä että mun pitäis antaa hälle vaikkei huvittaisi ym yhtä älytöntä.
Ennen ekaa kertaa suuttui ja kiukustui kun en vielä halunnut ja tiuskaisi "no jos ei pillua tuu niin ei tuu!!"

Puhui siitä useamman kerran että haluaisi pissata mun päälle ja kerran suihkussa alkoi jahdata mua pieni pippeli kädessään pissaten samalla, helvetti että olin ihmeissäni.
Kaikkea muutakin yhtä dorkaa tuli koettua tuon tyypina kanssa.
Lopulta meillä meni poikki kun mulla oli jo ennen tätä miestä ollut vauvakuume ja oli edelleen ja mies ei halunnut vielä lasta, hän sanoi että ei halua mun kanssa ehkä koskaan lasta koska olen niin epätasapainoinen ja häiriintynyt.
Ja aina muutenkin hoki että mun pitää hoitaa pääni kuntoon, itkien sanoi että jos sen teen niin meillä olisi kaikki muuten niin hyvin.

Mutta lapsen olisit tuon ääliön kanssa halunnut..?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:
Just ja provoja satelee... Etkö parempaa keksiny, no okei, menihän tähänkin jo aika moni.

Miksi tämä on niin ihmeellistä että olisi provo? Kun ei ole. En jaksa enempää vakuutella. Pitääkö laittaa kuva mällisistä housuista? En taida :(

En mäkään jaksa ymmärtää, miksi tämä olisi provo.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:
Just ja provoja satelee... Etkö parempaa keksiny, no okei, menihän tähänkin jo aika moni.

Miksi tämä on niin ihmeellistä että olisi provo? Kun ei ole. En jaksa enempää vakuutella. Pitääkö laittaa kuva mällisistä housuista? En taida :(

Käy pyyhkimässä ne housut nyt miehen naamalle ja palauta yllätys. Varmasti mies tykkää kun itsekin niin tekee.

On kyllä törkeää käytöstä mieheltäs!
Mä ehkä tuossa tilanteessa (jos riittäisi itsetuntoa) pistäisin miehen valitsemaan kunnon keskustelun ja parisuhteen hoitamisen tai oman osoitteen välillä. tajuaisi ehkä miten törkeää sua kohtaan tuo käytös on.

Provoja kirjoitellaan just sen vuoksi kun ihmiset on niin hyvänuskoisia, kuten tälläkin palstalla. Jotkut saa siitä jopa sairasta tyydytystä, kun ihmiset alkaa voivottelemaan ja tsemppamaan. Oisko nää reppanat sitten ni inyksinäisiä vai huomionkipeitä, tiedä sitä. Mutta naurettavat mittapuut aina provoviestit saa, ihmiset on todella sinisilmäisiä ja auttavaisia, ainakin netissä.

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Provoja kirjoitellaan just sen vuoksi kun ihmiset on niin hyvänuskoisia, kuten tälläkin palstalla. Jotkut saa siitä jopa sairasta tyydytystä, kun ihmiset alkaa voivottelemaan ja tsemppamaan. Oisko nää reppanat sitten ni inyksinäisiä vai huomionkipeitä, tiedä sitä. Mutta naurettavat mittapuut aina provoviestit saa, ihmiset on todella sinisilmäisiä ja auttavaisia, ainakin netissä.

Sitten on myös teitä, jotka näkevät provoja kaikkialla :( Mäkin kirjoitin äsken, että huomenna on pienimuotoiset illanistujaiset, ja tarvitsin reseptivinkkejä. Oikeastihan meillä on isot illanistujaiset enkä tarvinnut mitään reseptejä, provosin vaan, eikös juu? :)

No hyvä että edes jossain ollaan auttavaisia eikä ensimmäisinä epäillä.. ;)
Ja hyvä että provoilijoille tulee sympatiaa vaikka feikkisellaista jos se heidän yksinäisyyttään helpottaa.

No minä en ole provo todellakaan eikä tarkoitukseni ole edes saada välttämättä mitään "voivotteluja" vaan näkökulmaa asiaan. En missään tapauksessa voisi kertoa näistä asioista kenellekään ystävälleni tms., kuolisin häpeästä jos ne saisi tietää millainen mies minulla on. Siksi ainoaksi vaihtoehdoksi jää anonyymina kirjoittelu tai omassa päässä miettiminen.

Minustakin tuntuu ettei mies kunnioita mua eikä meidän suhdettakaan. Siinä "saapasviestiketjussa" oli enemmän näitä asioita mutta en jaksa uudestaan niitä kirjoittaa. Näitä juttuja on kuitenkin ollut enemmänkin.

No eipä ole multa ainakaan mitenkään pois, jos joku provoilija saa päivän naurut. Parempi ottaa tosisaan kuin heittää leikiksi joku todellinen surullinen juttu tai hätätilanne.

Ihan niinku lähimmäisenrakkauden kans, miksi pitäis avuliaisuutta ja hyväuskoisuutta hävetä? Sen, joka sitä hyväksikäyttää, sietäis hävetä, sen oma tappiohan se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niistä muista kirjoittanmistasi jutuista + tästä tulee ihan tunne, että miehesi on jotenkin psyykkisesti sairastunut. Mun mielestä toi ei oo normaalia.

mikä miehellä sitten voisi olla? käy normaalisti töissä, tapaa ystäviään, harrastaa jne.. mikään muu ei ole muuttunut paitsi suhtautuminen minuun ja seksiin :(

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
kirjoittelitko sä miehestäs muutama päivä sitten? tuo alapäähän räkiminen vaan kuulosti tutulta, samantapaisesta käytöksestä luin täällä vähänaikaa sitten.

Kyllä kirjoitin, en muista otsikkoa joten en osaa etsiä ketjua.

Ja tämä EI ole provo vaan ihan totisinta totta, miksi hitossa kirjoittelisin plussalle yöllä jotain keksittyjä tarinoita, ei kuulu harrastuksiin.

Mies ei ole yksinkertainen vaan ihan hyvin työelämässä menestynyt, erittäin sosiaalinen ja muiden kanssa hyväkäytöksinen. Sellainen "kultapoika" sukulaisilleen.

Mies ei ymmärrä minun tunteita eikä häntä edes tunnu kiinnostavan. Kun lähdin makuuhuoneesta niin mies kyllä tasan tarkkaan tajusi että olin hereillä.

Tänäänkin illalla yritin keskustella meidän parisuhteesta johon mies vaan "joojoo", eli ei jaksa puhua. Kun mies vielä oli koneella niin pyysin että tulisi sanomaan hyvää yötä ja halailemaan, mutta miehellä oli joku juttu kesken eikä ehtinyt. Ja se miehen antama hellyys oli sitten tuollaista.

Ja ehkä toisilla tämä on normaalia, minulle tuli pala kurkkuun, kai tunnen itseni jotenkin "halvennetuksi". Olen satavarma että huomenna mies on kuin ei mitään, ja sitten jos otan asian puheeksi niin asia kääntyykin niin että minä olen tiukkapipo ilonpilaaja jne..

hellästi lasti kankuille : X onneksi ei pala tunnu kurkussasi mistään muusta syystä kun siitä ettei ole itku kaukana : (

Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Menin klo 22 nukkumaan. Mies jäi vielä tietokoneelle, suihkuun ym.. Olen ollut pari päivää lähes yksin vauvan kanssa kun mies on ollut töissä+harrastuksissa. tänään onneksi mies kävi isommalla kauppareissulla. meillä on pieni vauva.

heräsin puoli tuntia sitten siihen, että tunsin ettei minulla ole peittoa takapuolen päällä. sitten tajusin, että sänky heiluu ja tajusin, että mieheni masturboi. ei siinä mitään, mutta hän heitti lastinsa minun yöhousuihin, oikein "painoi" elimensä takapuoleeni jolloin yöhousuni ja alushousuni kastuivat. olin niin hämmästynyt että esitin edelleen nukkuvaa. sitten huomasin että housut on tosiaan niin märät että ne on pakko vaihtaa. kun nousin sängystä mies tokaisi tyynesti "sulle on pikku yllätys pepussa". Ja sitten ei mitään muuta, mies vaan jatkoi uniaan eikä reagoinut kun poistuin lopullisesti makuuhuoneesta.
Kerroit meille sinun ihka oman sexi fantasian...huh-huh!
meillä on ollut hellyys suht vähissä ja ei ole eka kerta kun mies tekee hieman epäkunnioittavasti. mutta mitä mieltä olette tästä?

minusta tuntuu nyt hieman pahalta, en oikein tarkemmin osaa sanoa miksi. minusta tuo oli vaan törkeää, olin unessa ja miksi minun housut piti sotkea :(

Jos tämä on synnytyksen jälkeen muuttunut, voisiko "mies" olla niin itsekeskeinen että nyt kun vauva saa huomiotasi, hän on loukkaantunut ja tyly siksi.. tosi surkeasti ilmaisee itseään mutta jonkun teinipojan kapinaltahan tuo osin vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nykyään onnellisesti erossa tuosta miehestä ja pian neljän lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja : x:
mikä sun miehen etunimi on?
tosi ällöttävää! onko hänellä ominaista halu alistamiseen?

alkaa m:llä, muuta en sano. en tiedä onko ominaista halu siihen mutta nyt vauvan syntymän jälkeen on mm. räkinyt alapäähäni ym.. en sitten tiedä onko se alistamista. mutta ei tunnu kiinnostavan se mitä minä ajattelen.

aha....kuulosti mun exältä jonka nimi ei ala m-kirjaimella.
Heräsin joskus siihen kun koko sänky hytisi ja hytkyi, kun MIES RUNKKASI NELINKONTIN yön pimeydessä, hyi helvetti!!!!
vaati multa seksiä että mun pitäis antaa hälle vaikkei huvittaisi ym yhtä älytöntä.
Ennen ekaa kertaa suuttui ja kiukustui kun en vielä halunnut ja tiuskaisi "no jos ei pillua tuu niin ei tuu!!"

Puhui siitä useamman kerran että haluaisi pissata mun päälle ja kerran suihkussa alkoi jahdata mua pieni pippeli kädessään pissaten samalla, helvetti että olin ihmeissäni.
Kaikkea muutakin yhtä dorkaa tuli koettua tuon tyypina kanssa.
Lopulta meillä meni poikki kun mulla oli jo ennen tätä miestä ollut vauvakuume ja oli edelleen ja mies ei halunnut vielä lasta, hän sanoi että ei halua mun kanssa ehkä koskaan lasta koska olen niin epätasapainoinen ja häiriintynyt.
Ja aina muutenkin hoki että mun pitää hoitaa pääni kuntoon, itkien sanoi että jos sen teen niin meillä olisi kaikki muuten niin hyvin.

Mutta lapsen olisit tuon ääliön kanssa halunnut..?

Kyllä. En todella arvostanut itseäni tuolloin...enhän muutoin olisi edes ollut hänen kanssaan.
Että ei mullakaan ihan kaikki ollut kotona silloin...

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Jos tämä on synnytyksen jälkeen muuttunut, voisiko "mies" olla niin itsekeskeinen että nyt kun vauva saa huomiotasi, hän on loukkaantunut ja tyly siksi.. tosi surkeasti ilmaisee itseään mutta jonkun teinipojan kapinaltahan tuo osin vaikuttaa.

Synnytyksen jälkeen huomasin muutoksen. Sitä ennen oli vielä hellä, selvästi VÄLITTI mun tunteista, vei mut ravintolaan, leffaan, hieroi hartioita jne.. sellainen normaali rakastava mies .Mutta vähitellen hänestä on tullut tuollainen.

Tuntuu kyllä oudolta jos mies on huomiostani vauvalle jotenkin mustasukkainen.. minähän se yritän parisuhteesta puhua lähes päivittäin ja kiinnittää huomiota suhteeseen. Huono homma on myös se että en ole saanut miestä puhumaan koko aikana mistä kiikastaa, hänen omasta mielestään ei mistään ja meillä on kaikki hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:

Synnytyksen jälkeen huomasin muutoksen. Sitä ennen oli vielä hellä, selvästi VÄLITTI mun tunteista, vei mut ravintolaan, leffaan, hieroi hartioita jne.. sellainen normaali rakastava mies .Mutta vähitellen hänestä on tullut tuollainen.

Tuntuu kyllä oudolta jos mies on huomiostani vauvalle jotenkin mustasukkainen.. minähän se yritän parisuhteesta puhua lähes päivittäin ja kiinnittää huomiota suhteeseen. Huono homma on myös se että en ole saanut miestä puhumaan koko aikana mistä kiikastaa, hänen omasta mielestään ei mistään ja meillä on kaikki hyvin.

No ei ole kyllä normaalia käytöstä vaan ammattiauttajalla voisi olla käyttöä.
Jospas hänen lapsuudessaan on tapahtunut jotain mistä ei ole kertonut ja alkaa oireilemaan.. vauvan syntymähän saa ajattelemaan omaa lapsuuttaan.. hyväksikäytetty tms.?

Mies ei pysty ikinä puhumaan itsestään kovin "syvällisesti". Muista asioista kyllä. Menneisyydessä on "outoja" juttuja, harrasti seksiä kahden ERI kaverinsa tyttöystävän kanssa, eli kahdesti on pettänyt ystäväänsä ekan kerran 18v ja toisen kerran 22v. Nuorihan se oli, mutta noitakaan se ei varsinaisesti tuntunut häpeävän.

Yhteistyössä