Mies soitti ja ilmoitti taas yhden asian, niin ja anteeksi aloituksista taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Se halua vauvan, se halua että aloitetaan yrittää sen jo. Mua pelottaa. Mä pelkään masennusta, ahdistusta taas tai mistä tietä jos kaikki mee hyvin ei ehkä tuu mitään. Puhuimme myös firmasta, että miten mä sen pyöritän, eli se uus mitä me avataan eli liike. Se kyllä lupasi olla aina auttamassa ja olla tukena mulle. Mut häät? En mä halua ison mahan kaa olla. Entäs mun elämän tapa, eikö vähän pitää elimistöä putsata, kun kuitenkin join silloin tällöin. Eli mä en tiedä.... must tuntu ei vielä ole oikea aika, sanoin sen sille, mutta se sanoi että mikä on sitten oikeasti oikea aika sitten, me emme tie mitä on edes huomenna tapahtu. Se sanoi ettei painosta mua millä tavalla, se vaan halua vauvan mun kaa, hänen mielestä olen hyvää äiti, mitä se mua seurannut ja halua rakasta mua ikuisesti.
ja voi apua sitten voi sanoa niin että jos raskaksi tuun niin meille tulee jo 5lasta:o
oikeasti asiallinen komenti kiitos, mitä mieltä ootte, ehkä paljon tulee varmasti mielipiteitä että älä todellakaan tee ja pala pala. Mutta onko sopiva aika oikeasti tehdä lapsia, jos uus firma avataan ja häät tulossa, vaikka näitäkin voi toki myöhemminkin tehdä ?

Mies soitti ja ilmoitti :D öööö, niinku 5min sit ja heti laukkasit palstalta kysymään... aaapuaaaa.
Mietis nyt ihan rauhassa ja ajan kanssa itekses mitä haluat ja missä järjestyksessä :D

Älä tee lisää lapsia. Opettele nauttimaan niistä jo olemassa olevista. Elä nyt täysillä nykyisten lastes ja sen miehes kans, mut älä herran jestas enempää tee lapsia. Se ei ole kenenkään etu. Keskity sen firmas perustamiseen ja häihin ja upporikkaaseen elämääs, mutta älä tee lasta.

Lapsia mä haluan itsekin lisää, oman kullan kanssa:)
mutta minusta tuntu ehkä joskus vuoden päästä parempi, vaikka tiedän se auttaa mua joka asiassa ja jos teen sille lasta, se varma on onnellinen loppuelämän asti, koska se rakasta lapsia yli kaikki, te ette tiedä kuinka paljon hyvää se tekee mun ja omien lasten takia,

Älä hanki vauvaa,
ehdota hauvaa.
Sinulla on jo lapsia,
pörröisiä punahapsia.
Jos mies sinua rakastaa,
hän voi siittiöitä pakastaa.
Vauvapuheet pois.
Koira hyvä ois.

Miten pääset nauttimaan rikkaasta elämäntavasta vauva sylissä?
Tiesithän että raskaana ei voi juoda sHamppanjaa joka päivä!?

Mieti nyt oikeasti. katso ensin tuleeko edes häitä. Koskaan ei voi tietä millaiseksi suhde muodostuu.

Lapsia mä haluan itsekin lisää, oman kullan kanssa:)
mutta minusta tuntu ehkä joskus vuoden päästä parempi, vaikka tiedän se auttaa mua joka asiassa ja jos teen sille lasta, se varma on onnellinen loppuelämän asti, koska se rakasta lapsia yli kaikki, te ette tiedä kuinka paljon hyvää se tekee mun ja omien lasten takia,

No joojoo, on se täydellinen!

Mutta OIKEESSA elämässä joskus se vauvavuosi rasittaa tosi paljon suhdetta.
Monethan eroavatkin siitä syystä. Siinä jää romantiikka aika kauas jos on koliikkivauva,tai
muuten vaan vaativa vauva.

Hoiditko itse omat lapsesi kun he olivat pieniä? (vai laitoitko heti hoitoon?)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös;23285400:
Miten pääset nauttimaan rikkaasta elämäntavasta vauva sylissä?
Tiesithän että raskaana ei voi juoda sHamppanjaa joka päivä!?

Mieti nyt oikeasti. katso ensin tuleeko edes häitä. Koskaan ei voi tietä millaiseksi suhde muodostuu.

Häät tulee, se on 100varma, vaikka ei niin ikinä saa sanoa näin, mut kun meijän suhdesta puhua, meillä menee nyt kop kop kop täydellisesti

ja voi helvetti, miten mä sain 2ihanaa, kop kop kop (taas) tervettä ja kaunista prinsessa ja joka raskaus pidin niin että luomua ruokaa vaan ja tervellistä ja 2kerta ulkona että happia kulkee ja vauvasta tulee terve, voi voi miten mä voin niin tyhmä olla jos en tiedä ettei shampanja saa juoda

[QUOTE="vieras";23285413]No joojoo, on se täydellinen!

Mutta OIKEESSA elämässä joskus se vauvavuosi rasittaa tosi paljon suhdetta.
Monethan eroavatkin siitä syystä. Siinä jää romantiikka aika kauas jos on koliikkivauva,tai
muuten vaan vaativa vauva.

Hoiditko itse omat lapsesi kun he olivat pieniä? (vai laitoitko heti hoitoon?)[/QUOTE]

Sille ei häiritse siitä, se tykkää hoita lapsia, se voi herätä vaikka 100kerta yöllä jos on tarve, enkä mä ikinä itkenyt että on raskasta lasten kaa, vaikka ei mulla maailman helppoja lapsia ole

Jos te kerta olette menossa naimisiinkin tässä puolen vuoden sisään niin minusta kannattais oottaa siihen häiden jälkeen sitä lapsentekoa, se ois sillätavalla "romanttistakin" että sitten sais lapsi tulla kun ollaan naimisissa. Jos häissä ois sulla jo iso maha niin jaksaisitko siinä sitten edes kunnolla juhlia niitä häitä, jos niistä oli tulossa tosi isotkin kekkerit..

Mutta toisaalta, jos tekisitte kompromissin: sinä haluat odottaa n.vuoden ja mies haluaisi heti: eli jos ootatte vaikka 6kk, niin sopisiko se miehelle? Saisitte firman hyvin alkuun, ja pystyisitte viettämään häät rauhassa, jonka jälkeen voisitte ilman mitään stressiä ruveta yrittämään lasta.

Jos te kerta olette menossa naimisiinkin tässä puolen vuoden sisään niin minusta kannattais oottaa siihen häiden jälkeen sitä lapsentekoa, se ois sillätavalla "romanttistakin" että sitten sais lapsi tulla kun ollaan naimisissa. Jos häissä ois sulla jo iso maha niin jaksaisitko siinä sitten edes kunnolla juhlia niitä häitä, jos niistä oli tulossa tosi isotkin kekkerit..

No hänen mielestä häät voi tehdä myöhemmin ja ensiks vaikka hoita maistrattin kautta se juttu, kun se halua hullusti että kannan hänen sukunimi

Häät tulee, se on 100varma, vaikka ei niin ikinä saa sanoa näin, mut kun meijän suhdesta puhua, meillä menee nyt kop kop kop täydellisesti

ja voi helvetti, miten mä sain 2ihanaa, kop kop kop (taas) tervettä ja kaunista prinsessa ja joka raskaus pidin niin että luomua ruokaa vaan ja tervellistä ja 2kerta ulkona että happia kulkee ja vauvasta tulee terve, voi voi miten mä voin niin tyhmä olla jos en tiedä ettei shampanja saa juoda

No kenen suhteessa EI menis täydellisesti ,kun ollaan oltu yhdessä 3-5kk??Mitäs luulet?
Kummasti silti monet eroaa.

Ymmärrätkö mitä tarkoitan?