Mies soitti ja ilmoitti taas yhden asian, niin ja anteeksi aloituksista taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";23285583]Hei Millanna, kauanko olitte edellisen miehen kanssa olleet yhdessä, kun tulit raskaaksi? Olitte jo naimisissa silloin? Kuinka pitkä sun edellinen liitto kesti?[/QUOTE]

7-8vuotta melkein ja vuos varma meni tai ale kun muksu teimme, nykyisen kaa olen jo 6kk yhdessä

Älä hanki lasta vielä. Katsokaa sitten uudestaan, kun on häät pidetty, liike avattu ja arki tasaantunut. Sä olet vielä nuori ja ehdit tehdä lapsia vaikka 10 vuotta vielä.

- Entisen miehesi kanssa teit heti lapsen --> meni päin persettä se suhde

- Jokaisessa ihmisessä ON huonoja puolia. Niitä ei vain näe ihan suhteen alussa, kun ensihuuma on päällä ja hormonit hyrrää.

- Miehesi kuulostaa kontrollifriikiltä ja mustasukkaiselta --> ei hyvä

- Tutustukaa ensin toisiinne kunnolla. 6 kk sitten sä asuit entisen (tai nykyisen siis) aviomiehesi kanssa vielä, ettekä te ole olleet millään matematiikalla tämän nykyisesi kanssa yhdessä 6 kk

- Ekana ero entisestä, sitten vasta uudet häät

Alkuperäinen kirjoittaja hårg;23285616:
Ilman muuta lisää lapsia ja ottakaa koiria ja hevosia ja kissoja.

Taas mennään....

on meillä pieniä koiria:) ja chihuahuakin tulossa:), mutta heillä on hoitaja:)

niin ja hevosia sillä on kans, mut ei täällä lähellä, heijän tytöt vaan harrasta ja rakastavat hevosia

Jos kaikki on noin täydellistä niin miksi täällä kyselet? Naimisiin vaan ja raskaaksi heti!
Tuu sitten kertomaan miten meni. Onhan sulla onneks tää palsta minne voi tulla itkemään,jos
kaikki meneekin päin prsettä.

- Entisen miehesi kanssa teit heti lapsen --> meni päin persettä se suhde

- Jokaisessa ihmisessä ON huonoja puolia. Niitä ei vain näe ihan suhteen alussa, kun ensihuuma on päällä ja hormonit hyrrää.

- Miehesi kuulostaa kontrollifriikiltä ja mustasukkaiselta --> ei hyvä

- Tutustukaa ensin toisiinne kunnolla. 6 kk sitten sä asuit entisen (tai nykyisen siis) aviomiehesi kanssa vielä, ettekä te ole olleet millään matematiikalla tämän nykyisesi kanssa yhdessä 6 kk

- Ekana ero entisestä, sitten vasta uudet häät

ei hän pitää kontrollia millä tavalla, mut jos mun kaa jossain liiku ja mä kännissä flirtailen ja jotkut tutustu mun kaa ja mä vaan hymyilen, sillä iskee mustasukkaisuus, myös se ei missään nimessä halua että strippaan, sillä hermot menee jos jonkun kaa meen privattiin eikä se halua että olen nakuna lavalla, myös sen takia kun mulla lapsia ja hänen mielestä ei se mikään sopiva työ äiti ihmiselle ole

[QUOTE="vieras";23285637]Ai nyt jo 6kk yhdessä? ennen sanoit että 3kk olette olleet yhdessä,5kk tunteneet.
Unohditko mitä olet kerrtonut?[/QUOTE]

3kk asutaan yhdessä ja 6kk yhdessä

Älä tee lisää lapsia. Opettele nauttimaan niistä jo olemassa olevista. Elä nyt täysillä nykyisten lastes ja sen miehes kans, mut älä herran jestas enempää tee lapsia. Se ei ole kenenkään etu. Keskity sen firmas perustamiseen ja häihin ja upporikkaaseen elämääs, mutta älä tee lasta.

Tätähän te palstamammat teette kokoajan, ihme kun saatte edes ukkoja vaikka olettekin rumia ja lihavia lahnoja. Ootte kyllä parhaitakin neuvojia... :D

ei hän pitää kontrollia millä tavalla, mut jos mun kaa jossain liiku ja mä kännissä flirtailen ja jotkut tutustu mun kaa ja mä vaan hymyilen, sillä iskee mustasukkaisuus, myös se ei missään nimessä halua että strippaan, sillä hermot menee jos jonkun kaa meen privattiin eikä se halua että olen nakuna lavalla, myös sen takia kun mulla lapsia ja hänen mielestä ei se mikään sopiva työ äiti ihmiselle ole

Oikeassa miehesi on: äiti-ihmisen ei kyllä sovi stripata.

Eli sä teet tästälähtien kaiken niin kuin HÄN sanoo?.=kontrolllifriikki!

[QUOTE="vieras";23285677]Tämä venakko on patologinen valehtelija, ei nämä ole totta..[/QUOTE]

ihme kun en vielä hoidossa ole toistaiseksi, kun mulla joka päivää uus diagnoosi

[QUOTE="vieras";23285676]Eli sä teet tästälähtien kaiken niin kuin HÄN sanoo?.=kontrolllifriikki![/QUOTE]

me päätöksi tehään yhdessä ja kaikki mitä kuka halua, saa ja pitää sanoa

[QUOTE="jepulis";23285712]Eli kaiken lisäksi sä vielä petit sun edellista miestä? Muistaakseni olitte vielä 6kk sitten yhdessä?[/QUOTE]

Kyllä petin tai oikeastaan en, koska ei meillä alussa mitään ollut, mutta sitten petin

Sinuna antaisin sun tytärten sopeutua tähän tilanteeseen ensin ihan rauhassa. Liian monta isoa mullistusta lyhyen ajan sisään, jos vielä äiti tulee raskaaksi.

Ja jos sua pelottaa ja haluat odottaa vaikka vuoden, niin se tarkoittaa, että parempi odottaa.