M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hårg;23285616:Ilman muuta lisää lapsia ja ottakaa koiria ja hevosia ja kissoja.
Taas mennään....
7-8vuotta melkein ja vuos varma meni tai ale kun muksu teimme, nykyisen kaa olen jo 6kk yhdessä
- Entisen miehesi kanssa teit heti lapsen --> meni päin persettä se suhde
- Jokaisessa ihmisessä ON huonoja puolia. Niitä ei vain näe ihan suhteen alussa, kun ensihuuma on päällä ja hormonit hyrrää.
- Miehesi kuulostaa kontrollifriikiltä ja mustasukkaiselta --> ei hyvä
- Tutustukaa ensin toisiinne kunnolla. 6 kk sitten sä asuit entisen (tai nykyisen siis) aviomiehesi kanssa vielä, ettekä te ole olleet millään matematiikalla tämän nykyisesi kanssa yhdessä 6 kk
- Ekana ero entisestä, sitten vasta uudet häät
Älä tee lisää lapsia. Opettele nauttimaan niistä jo olemassa olevista. Elä nyt täysillä nykyisten lastes ja sen miehes kans, mut älä herran jestas enempää tee lapsia. Se ei ole kenenkään etu. Keskity sen firmas perustamiseen ja häihin ja upporikkaaseen elämääs, mutta älä tee lasta.
ei hän pitää kontrollia millä tavalla, mut jos mun kaa jossain liiku ja mä kännissä flirtailen ja jotkut tutustu mun kaa ja mä vaan hymyilen, sillä iskee mustasukkaisuus, myös se ei missään nimessä halua että strippaan, sillä hermot menee jos jonkun kaa meen privattiin eikä se halua että olen nakuna lavalla, myös sen takia kun mulla lapsia ja hänen mielestä ei se mikään sopiva työ äiti ihmiselle ole
7-8vuotta melkein ja vuos varma meni tai ale kun muksu teimme, nykyisen kaa olen jo 6kk yhdessä
ei hän pitää kontrollia millä tavalla, mut jos mun kaa jossain liiku ja mä kännissä flirtailen ja jotkut tutustu mun kaa ja mä vaan hymyilen, sillä iskee mustasukkaisuus, myös se ei missään nimessä halua että strippaan, sillä hermot menee jos jonkun kaa meen privattiin eikä se halua että olen nakuna lavalla, myös sen takia kun mulla lapsia ja hänen mielestä ei se mikään sopiva työ äiti ihmiselle ole
Niinpä...Pariisin matka, jne.
3kk asutaan yhdessä ja 6kk yhdessä