Mies soitti ja ilmoitti taas yhden asian, niin ja anteeksi aloituksista taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23285465:
Mutta toisaalta, jos tekisitte kompromissin: sinä haluat odottaa n.vuoden ja mies haluaisi heti: eli jos ootatte vaikka 6kk, niin sopisiko se miehelle? Saisitte firman hyvin alkuun, ja pystyisitte viettämään häät rauhassa, jonka jälkeen voisitte ilman mitään stressiä ruveta yrittämään lasta.

Kyllä hänelle käy:D, se vaan soitti ja ilmoitti että se halua vauvan mun kanssa:) vaikka aloitetaan jo, mutta jos ei mulle käy, hänelle ei tuu ees pahaa mielia, se ymmärrä, se vaan sanoi ettei se este ole, se auttaa mulle joka asiassa ja on tukena jos olen valmis jo tehdä vauvan hänen kaa

[QUOTE="vieras";23285475]No kenen suhteessa EI menis täydellisesti ,kun ollaan oltu yhdessä 3-5kk??Mitäs luulet?
Kummasti silti monet eroaa.

Ymmärrätkö mitä tarkoitan?[/QUOTE]

tämä näyttää erilaiselta, ei mulla ikinä noin hyvää alkua ollut, en halua kehua, mutta kun ihmisestä heti näy että se on hyvää ja se sopii mulle

Rojut torveen vaan ja vauvan tekoon! Mikäs tässä valmiissa maailmassa ku noita miljooniakin on. Tekaset kato pari muksuu heti putkeen niin on mies tyytyväinen. Kyl se vaan on niin jumalainen se sun miehes, varmaan imettäiski sen vauvan sitten sun puolesta jos pystyis... Se onki varmasti sellanen mies jolla ei arki tule vastaan koskaan! Jepulis jee... hei oikeesti, jotain rajaa ja realiteettia!!

Rakas ystävä odota vähän ja katso mitä arki tuo suhteeseen. Tuntuu minustakin siltä, että haluaa sitoa sinut nyt äkkiä kotiin ja itseensä, ettei muut miehet näkis. Odota vähän ja katsele.

Tiedätkö Milanna. Luulisi, että jos juuri on edellinen avioliitto mennyt pieleen, ja ero tulossa,
niin miettisi vähän hitaammin näitä valintoja. Mun mielestä on sairasta puhua häistä,kun erokaan ei ole vielä tullut. Monethan pakenevat sitä jotain vaan uuteen suhteeseen, ja hups-TAAS tuli ero. Nykyään ei pidetä outona, että on ollut vaikka 3 kertaa naimisissa, mutta mun mielestä se pistää vähän miettimään. Miksi pitää sitoutua heti suhteen alussa?Ei sitä oikeasti VOI tietää kestääkö se!

[QUOTE="Uudi";23285497]Rakas ystävä odota vähän ja katso mitä arki tuo suhteeseen. Tuntuu minustakin siltä, että haluaa sitoa sinut nyt äkkiä kotiin ja itseensä, ettei muut miehet näkis. Odota vähän ja katsele.[/QUOTE]

kyllä se antaa mulle liikua missä haluan, jopa pakota, etten sekoa kotona, kun kukaan normaali kotona jaksa olla 24/7

APUA!Eikö sulla hälytyskellot soi yhtään? Se haluaa lapsen, sillä tavalla se voi sitoa sut kotiin ettei muut miehet sua enää katsele. Se on niin mustasukkainen susta! Myöhemmin se voi kiristää sua sillä lapsella kun yrität pois siitä suhteesta. Mistä tiedät vaikka entisen naisensa kanssa sillä kävi juuri niin?! Ainiin, eihän sun kultas tietenkään... Mieti vähän, ehkä kaikki ole niin täydellistä mitä luulet. Juttele vaikka sen ex naisen kanssa...

[QUOTE="vieras";23285505]Tiedätkö Milanna. Luulisi, että jos juuri on edellinen avioliitto mennyt pieleen, ja ero tulossa,
niin miettisi vähän hitaammin näitä valintoja. Mun mielestä on sairasta puhua häistä,kun erokaan ei ole vielä tullut. Monethan pakenevat sitä jotain vaan uuteen suhteeseen, ja hups-TAAS tuli ero. Nykyään ei pidetä outona, että on ollut vaikka 3 kertaa naimisissa, mutta mun mielestä se pistää vähän miettimään. Miksi pitää sitoutua heti suhteen alussa?Ei sitä oikeasti VOI tietää kestääkö se![/QUOTE]

No miks te teitte lapsia ja sitouduitte jos te ette tiedä kestääkö se???

Mulle ihan sama mä voin vaikka 10krta olla naimisissa, mutta kun en halua, mä tiedän se ihminen halua mua loppuelämäksi ja voi aina huolehtia meistä

tämä näyttää erilaiselta, ei mulla ikinä noin hyvää alkua ollut, en halua kehua, mutta kun ihmisestä heti näy että se on hyvää ja se sopii mulle

Montas vertailukohdetta sulla on? Kkuinka monta vakavaa suhdetta siis tässä elämässä?

Ei se alun ihanuus kuule kerro yhtään mitään siitä jatkosta! Tee vaikka pieni gallup tällä palstalla, että kuinka moni luuli että oli oikeessa suhteessa, ja alku NIIN IHANAA jne,jne
ja kuinka moni kuitenkin erosi!??? Tekis sulle hyvää vähän tilastotieto,tosin eihän se sua jarruta millään lailla...

Jos "ihmisistä näkis että se on hyvää ja sopii" sinun sanojesi mukaan, niin eihän KUKAAN olisi sitten eronnut!!!!

[QUOTE="vieras";23285520]APUA!Eikö sulla hälytyskellot soi yhtään? Se haluaa lapsen, sillä tavalla se voi sitoa sut kotiin ettei muut miehet sua enää katsele. Se on niin mustasukkainen susta! Myöhemmin se voi kiristää sua sillä lapsella kun yrität pois siitä suhteesta. Mistä tiedät vaikka entisen naisensa kanssa sillä kävi juuri niin?! Ainiin, eihän sun kultas tietenkään... Mieti vähän, ehkä kaikki ole niin täydellistä mitä luulet. Juttele vaikka sen ex naisen kanssa...[/QUOTE]

:laugh:

aika hyvin te keksitte omia juttuja

ja kiitos ja ei kiitos, en halua hänen x vaimon kaa keskustella, kerran keskustelin jo ja sekopää mikä sekopää, melkein turpakin sain ja se lupasi mulle vaikka mitä tehdä, mut hänestäkin ilmoitus oli tehty, eikä se pääse tänne pihalle edes ikinä, jopa omat lapset ei halua omaan äidin luo, he olivat niin tytyyväisiä kun mä tänne muutin ja että iskäkin vihdoin onnellinen

Mä neuvoisin sua: Tutustelkaa miehen kanssa nyt ihan rauhassa, anna sun tytöille aikaa tottua suureen elämänmuutokseen joka heillä on ollut, hoida vanhat asiat, erot ym. ensin pois, anna elämäsi nyt hiukka tasaantua ja rauhoittua. Sitten mietitte lasta uudestaan :)

Jos sua kerran itseäsikin se mietityttää, niin ehkäpä vauvan aika ei vielä ole.

[QUOTE="vieras";23285532]Montas vertailukohdetta sulla on? Kkuinka monta vakavaa suhdetta siis tässä elämässä?

Ei se alun ihanuus kuule kerro yhtään mitään siitä jatkosta! Tee vaikka pieni gallup tällä palstalla, että kuinka moni luuli että oli oikeessa suhteessa, ja alku NIIN IHANAA jne,jne
ja kuinka moni kuitenkin erosi!??? Tekis sulle hyvää vähän tilastotieto,tosin eihän se sua jarruta millään lailla...

Jos "ihmisistä näkis että se on hyvää ja sopii" sinun sanojesi mukaan, niin eihän KUKAAN olisi sitten eronnut!!!![/QUOTE]

Jos näin ajatella, niin parempi kaikille pyysyä yksin:D

aika hassu ajatelutapa ja juu alku on alku, mä tiedän, silti jo alussa voi jonkin verran päättää kun kerrankin kokemuksia on, mikä ihminen se on, en mä olisi aloittanut sen kaa jos se olisi paska, monta muitakin rikkaita halusivat olla mun kaa. Mutta tämä mun kulta on erilainen, se on vaan kulta sellainen ettei sellaisia paljon ole olemassa

Samaa mieltä :mies haluaa sitoo sut itseensä kaikilla tavoilla. Mustasukkainen toimii juuri noin.
Ne on ihan egoistisia ne miehen ehdotukset(vauva ym) kun on liian omistushaluinen,hallitseva ja mustasukkainen. Mutta sä et halua nähdä sitä puolta.

Älä tee vauvaa! Olette olleet yhdessä vasta vähän aikaa. Sinulla on jo kaksi lasta ja miehellä kaksi. Olet nuori ja ehdit vielä kyllä saada lapsia. Ja jos pelottaa niin se on jo yksi syy olla nyt hankkimatta lapsia. Mihin teillä on noin kauhea kiire? Menkää ensin naimisiin ja sitten ne lapset. Ihan oikeasti. Sulla tuntuu olevan monta rautaa tulessa: uusi mies, uusioperhe, yritys.... Eihöhän siinä ole puuhaa vähäksi aikaa.

äiti elänyt yli 60v jo ja sanoi ettei ikinä noin hyvää tavanut, vaikka on rahaa, se silti tekee mitä miehille kuulu ja tykkää tehdä ja lapsia rakasta mun ja omia ja tekee niin paljon meijän varten

No miks te teitte lapsia ja sitouduitte jos te ette tiedä kestääkö se???

Mulle ihan sama mä voin vaikka 10krta olla naimisissa, mutta kun en halua, mä tiedän se ihminen halua mua loppuelämäksi ja voi aina huolehtia meistä

Miksi sä menit exäsi kanssa naimisiin ja teit lapsia? Miksi se ei kestäny?

Yritän nyt saada sut vaan tajuumaan jotain,mut ei taida onnistua...

[QUOTE="vieras";23285581]Miksi sä menit exäsi kanssa naimisiin ja teit lapsia? Miksi se ei kestäny?

Yritän nyt saada sut vaan tajuumaan jotain,mut ei taida onnistua...[/QUOTE]

Rakastin ja luulin että kestän pahoja puolia, laiskuus ja muuta, mutta en kestänyt, sillä miehellä pahoja puolia ei ees ole, kyse ei ees ole etten nyt alussa en näe, niitä ei vaan ole, hyviä puolia vaan, jos jotain pahaa on, niin se on pientä, esim mua ärsyttää kun katsotaan elokuva se nukahta välillä