N
Niinh
Vieras
Niin ja olitteko ajatellut tehdä häämatkan? Vaikka ehtiihän sellaisen tietysti myöhemminkin, mutta raskaana et saisi ehkä lentää yms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No hänen mielestä häät voi tehdä myöhemmin ja ensiks vaikka hoita maistrattin kautta se juttu, kun se halua hullusti että kannan hänen sukunimi
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23285465:Mutta toisaalta, jos tekisitte kompromissin: sinä haluat odottaa n.vuoden ja mies haluaisi heti: eli jos ootatte vaikka 6kk, niin sopisiko se miehelle? Saisitte firman hyvin alkuun, ja pystyisitte viettämään häät rauhassa, jonka jälkeen voisitte ilman mitään stressiä ruveta yrittämään lasta.
Niin ja olitteko ajatellut tehdä häämatkan? Vaikka ehtiihän sellaisen tietysti myöhemminkin, mutta raskaana et saisi ehkä lentää yms.
tämä näyttää erilaiselta, ei mulla ikinä noin hyvää alkua ollut, en halua kehua, mutta kun ihmisestä heti näy että se on hyvää ja se sopii mulle
No miks te teitte lapsia ja sitouduitte jos te ette tiedä kestääkö se???
Mulle ihan sama mä voin vaikka 10krta olla naimisissa, mutta kun en halua, mä tiedän se ihminen halua mua loppuelämäksi ja voi aina huolehtia meistä
No miks te teitte lapsia ja sitouduitte jos te ette tiedä kestääkö se???
Mulle ihan sama mä voin vaikka 10krta olla naimisissa, mutta kun en halua, mä tiedän se ihminen halua mua loppuelämäksi ja voi aina huolehtia meistä
äiti elänyt yli 60v jo ja sanoi ettei ikinä noin hyvää tavanut, vaikka on rahaa, se silti tekee mitä miehille kuulu ja tykkää tehdä ja lapsia rakasta mun ja omia ja tekee niin paljon meijän varten