P
perkele
Vieras
miestä ei koskaan kiinnosta vaikka hän on pahoittanut mieleni. ja siis ihan syystä olen pahoittanut mieleni, tapani ei ole kilahdella miten vaan. nyt meillä on ollut jonkin aikaa eräs ongelma, josta mies ei ole halunnut puhua. hän on huomannut että en saa nukuttua kun nuo asiat pyörii päässä. miestä tuo ei tunnu kiinnostavan, kun sanon että en saanut ennen viittä unta niin mies on lähinnä "aha". Ei siis suostu puhumaan asioista vaikka tietää että se olisi minulle tärkeää ja menetän yöuneni herkästi.
no pari viikkoa sitten anoppi kysyi minulta että miten miehelläni menee töissä. sanoin, että ihan hyvin, mutta on ollut välillä stressiä että päätä särkee useammin. mies sitten kuuli sivukorvalla nuo puheeni ja kilahti. "äiti ei kestä sitä että mulla menee noin, nyt äiti ei saa unta että kiitti vaan helvetisti". olin ihan että: mitä ihmettä? mies sanoi että nyt hänen äitinsä miettii ressukka miehen tilannetta jne..
KUMMA kun sitä empatiaa riittää omalle äidille muttei minulle KOSKAAN!!
no pari viikkoa sitten anoppi kysyi minulta että miten miehelläni menee töissä. sanoin, että ihan hyvin, mutta on ollut välillä stressiä että päätä särkee useammin. mies sitten kuuli sivukorvalla nuo puheeni ja kilahti. "äiti ei kestä sitä että mulla menee noin, nyt äiti ei saa unta että kiitti vaan helvetisti". olin ihan että: mitä ihmettä? mies sanoi että nyt hänen äitinsä miettii ressukka miehen tilannetta jne..
KUMMA kun sitä empatiaa riittää omalle äidille muttei minulle KOSKAAN!!