Miespuolinen ystävä laittoi välit poikki - miksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valaiskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ei kuulu suukottelu pelkkään ystävyyteen. Kuten jo sanoin, meillä oli/ on tunteita toisiamme kohtaan, mutta siitä huolimatta sovittiin, että pysytään aina kuitenkin ystävinä, tapahtu mitä tapahtu. Minä olin myös jo paljon aiemmin sanonut, että vaikka välitänkin hänestä tosi tosi paljon, ei meistä voi mitään tulla kun välimatkaa on 500km. Ja hän tuntui olevan samoilla linjoilla.

Tässä on taas yksi hyvä esimerkki, ettei ystävyyttä kannata pilata menemällä rajan yli. Pidetään ystävät ystävinä ja rakastetut rakastettuina.

Tämä on niin peruskuvio, että naisella ei riitä kiinnostus suhteeseen tai edes seksiin, mutta läheisyys kelpaa. Miehelle nyt aina reikä kelpaa, vaikkei kiinnostusta niin olisikaan. Nyt ilmeisesti oli sitäkin.

<tosi ystävää haluava> Pysytäänhän aina tosi ystävinä, tuli mitä tahansa vastaan?

<enemmästä haaveileva> (Jos olisin ihan rehellinen, sanoisin tähän nyt, että haluan sinusta enemmän kuin ystävän, mutta kannattaako minun sanoa sitä nyt? Ei varmaankaan. Siksi minun täytyy valehdella)

Kyllä! Välimatka on välillämme aivan liian pitkä, mutta ollaan aina toisillemme tosiystävät!

(Joka toinen viikko matkustan tosi ystäväni luokse 500km päähän ja vietän mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan, niin hän ymmärtää, että hänkin haluaa minua!)

Hmmm. Aina pysytään ystävinä ja ollaan pelkkiä ystäviä... kuitenkin tunteita toisiamme kohtaan... pysytään ystävinä vaikka toinen löytäisikin kumppanin... halaillaan ja pusutellaan... Miten musta nyt tuntuu, että tässä puhutaan kahdesta ihan eri asiasta päällekkäin. Eli te ootte ystäviä, joilla on muitakin tunteita toisiaan kohtaan kuin pelkkää ystävyyttä ja te halailette ja pusuttelette (jota minä en ainakaan tee kenenkään ystäväni kanssa, siis pusuttele). Ja lupaatte pysyä edelleen ystävinä (ilmeisesti samalla kaavalla) kun sitten jompi kumpi löytää jonkun toisen. Hei tosi reilua niitä puolisoja kohtaan.
Kyllä teillä nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisin, sillä ei tuo kyllä mitään ystävyyttä ole. Ja henkilökohtaisesti voin kertoa, etten minä ainakaan katselisi hetkeäkään mieheni ystävyyttä toisen naisen kanssa jota kohtaan miehelläni on muitakin tunteita...

Hmmm. Aina pysytään ystävinä ja ollaan pelkkiä ystäviä... kuitenkin tunteita toisiamme kohtaan... pysytään ystävinä vaikka toinen löytäisikin kumppanin... halaillaan ja pusutellaan... Miten musta nyt tuntuu, että tässä puhutaan kahdesta ihan eri asiasta päällekkäin. Eli te ootte ystäviä, joilla on muitakin tunteita toisiaan kohtaan kuin pelkkää ystävyyttä ja te halailette ja pusuttelette (jota minä en ainakaan tee kenenkään ystäväni kanssa, siis pusuttele). Ja lupaatte pysyä edelleen ystävinä (ilmeisesti samalla kaavalla) kun sitten jompi kumpi löytää jonkun toisen. Hei tosi reilua niitä puolisoja kohtaan.
Kyllä teillä nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisin, sillä ei tuo kyllä mitään ystävyyttä ole. Ja henkilökohtaisesti voin kertoa, etten minä ainakaan katselisi hetkeäkään mieheni ystävyyttä toisen naisen kanssa jota kohtaan miehelläni on muitakin tunteita...

Hei, mä en kyllä edelleenkään seurustele kenenkään kanssa! Mulla ei ole puolisoa (eikä tällä toisellakaan).

....Ja lupaatte pysyä edelleen ystävinä (ilmeisesti samalla kaavalla) KUN SITTEN JOMPI KUMPI LÖYTÄÄ JONKUN TOISEN. Hei tosi reilua niitä puolisoja kohtaan...

Kaavasta ei olla puhuttu mitään, luonnollisesti se aika selvää, että jos toinen seurustelee, meillä ei ole mitään fyysistä. No, ehkä se ei sitte olisi onnistunutkaan, koska mentiin jo rajan yli ja kummallakin kait enempiäkin tunteita toista kohtaan.
No, joka tapauksessa sain "vahvistuksen" epäilylleni, että mies olisi halunnut muuta kuin mitä pystyin ainakaan sillä hetkellä antamaan, joten ei auttanut muu kuin laittaa välit poikki kokonaan.
Juu ja alan olla samaa mieltä, että mies ja nainen ei pysty pelkkään ystävyyteen, kaveruuteen kyllä, mutta ei mihinkään syvempään :/

No kyllä se vähintään p-llua olisi halunut. En tiedä yhtään miestä kenelle pusut kelpaisivat, mutta joka ei haluaisi sen enempää.

Ja naurettavaa tämän perustella päätellä mitään miesten ja naisten ystävyydestä, jos ei itse käsitä mitä sillä tarkoitetaan.

Ap, en tiedä mitä sinä ymmärrät ystävyydellä, mutta minä en suukottele ystävien kanssa... ehkä mies tunsi että olet pettänyt hänen luottamuksensa.

"Oltiin paljon toistemme lähellä, suukoteltiin halattiin jne."

[QUOTE="...";24021851]Uskoisin, että ainoa järkevä selitys tuohon asiaan on se, että mies toivoi teistä jotain enemmän kuin ystäviä vaikka väitti muuta.[/QUOTE]

Jep, ihan selvä tapaus.

Juu ja alan olla samaa mieltä, että mies ja nainen ei pysty pelkkään ystävyyteen, kaveruuteen kyllä, mutta ei mihinkään syvempään :/

Tottakai nainen ja mies voivat olla hyviä ystäviä. Sinä vain et ilmeisestikään ole tajunnut, että suukottelu ei kuulu ystävyyteen. Minulla on ollut miespuolinen hyvä ystävä viimeiset 13 vuotta. Hän on minulle kuin oma veli ja paras ystävä samassa paketissa. Eipä ole tullut mieleenkään alkaa pusutella tämän ystäväni kanssa. Silloin kyseessä olisi jo jokin muu säätö tai suhdeviritelmä.

Yhteistyössä