Mikä mussa on sellaista, että kukaan "kunnollinen" mies ei kiinnostu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nappi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama ongelma täällä. Yksi vammainen lapsi. Olen tavallinen nainen, siisti, panostan pukeutumiseen kohtalaisesti, hyvä työpaikka, en siis etsi elättäjää. Lapsella on hoitajia riittävästi, lapsenvahtiakaan en tarvi. Kutienkin ajattelen että vammainen lapsi karkottaa miehet, olen hyväksynyt ajatuksen että olen totaalisen yksi ainakin siihen asti että lapsi on aikuinen.

Mulla muuten on suht samanlainen tilanne sun kanssa. Saan taas huomata että olen vääränlaisen miehen kanssa suhteessa. Perkele, taidan ruveta yksin eläjäksi. Eipähän tule ongelmia enää.

Sama ongelma täällä. Yksi vammainen lapsi. Olen tavallinen nainen, siisti, panostan pukeutumiseen kohtalaisesti, hyvä työpaikka, en siis etsi elättäjää. Lapsella on hoitajia riittävästi, lapsenvahtiakaan en tarvi. Kutienkin ajattelen että vammainen lapsi karkottaa miehet, olen hyväksynyt ajatuksen että olen totaalisen yksi ainakin siihen asti että lapsi on aikuinen.

miten sun aikuinen vammainen lapsi muuttaa tilannetta? onko hän kykenevä itsenäiseti asumaan aikuisne vai luovutko sinä hänestä ja hänen elämästään?
Joo, en olis miehenä ekaks hakeutumassa kertomasi kanssa yhteen, syistä........

Mä mietin taas et miten saisin itseni kiinnostumaan niistä "kunnollisista" miehistä, kiinnostun yleensä niistä mahdollisimman ei-kunnollisista. Ongelma tämäkin :snotty: Ehkä sä et vaan huomaa niitä kunnollisia? Huomio kiinnittyy vaan niihin jotka ei missään nimessä käy?

Vammaiset lapset nykyisin itsenäistyvät siinä missä taviksetkin. Joko tuettuun asumiseen, tai itsenäiseen asumiseen. Näin oletan että omalla lapsellani elämä menee, todennäköisesti hän tulee asumaan tuetussa asumismuodossa, melko itsenäisesti.

Ne ajat että vammainen aikuinen lapsi asuu ikääntyvien vanhempien kanssa ovat aika lailla takanapäin. Varmasti poikkeuksia vielä on, mutta yleensä siis tuetaan nuoren itsenäistymistä ja suunnitellaan ne tarvittavat tukitoimet.

Kyllä se näin on että tällainen yyhoo ei ole sitä kuuminta hottia. Mutta elämä on itsellä mennyt näin, ei se auta kun sopeutua ja hyväksyä tilanne.

Luovunko minä lapsesta ja hänen elämästään kun hän aikuistuu? En varmasti sen enempää kuin vanhemmat yleensäkään aikuisista lapsistaan :)

Huokaus. Tää ketju sai mut muistamaan et olen yksinäinen :( Yhden lapsen yyhoo, nuori ja nätti silti vaan ollut jo vuosia yksin.. Ja tosiaan, kaikki ketkä ovat vikitelleet ovat olleet päihdeongelmaisia, pelimiehiä tai muuten vaan häiriintyneitä.

[QUOTE="vieras";24740978]Huokaus. Tää ketju sai mut muistamaan et olen yksinäinen :( Yhden lapsen yyhoo, nuori ja nätti silti vaan ollut jo vuosia yksin.. Ja tosiaan, kaikki ketkä ovat vikitelleet ovat olleet päihdeongelmaisia, pelimiehiä tai muuten vaan häiriintyneitä.[/QUOTE]

onko olleet ennestään tuttuja vai mistä moinen tarkkanäköisyys ?

Luin noin puolitoista sivua, sitten en enää jaksanut.

En osaa sanoa, miksi tietyntyyppiset miehet kiinnostuvat ap:stä, mutta ihan varma olen siitä, että hänellekin oikea mies löytyy.

Itse erosin eksästäni vähän päälle 3-kymppisenä. Olin pyöreä yhden lapsen yksinhuoltaja, hyvintoimeentuleva sellainen. Laitoin nettiin ilmoituksen, jossa hain itselleni seuraa leffaan, kahville ja juttuseuraa, sen pidemmälle en pyrkinyt, enkä tuntenut olevani edes valmis enempään. Yhden vuorokauden aikana sain yli 30 vastausta, sitten ilmoitus oli otettava pois. Noista 30 vastaajasta kaksi oli seksiseuran etsijöitä. Osa ei vain ollut minun makuuni. Mutta lopulta kirjoittelin ehkä 7 miehen kanssa, ensin sähköposteja. Tapasin lopulta miehistä neljä, yksi heistä laittaa juuri lämpimiä voileipiä keittiössä.

Mutta sellainen tunne minulle viestittelyistä jäi, että suomessa on paljon yksinäisiä, kunnollisia miehiä. Tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, jotka arvostavat perhettä ja kotia, puolisoaankin, kun sellaisen löytävät. Sen vuoksi uskon, että sinullekin se oikea löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24741041:
onko olleet ennestään tuttuja vai mistä moinen tarkkanäköisyys ?

Jos yhtään lähempää tuttavuutta henkilöiden kanssa teet ja omaat normaalin kyvyn havannoida ympäristöäsi ja muita ihmisiä, niin nämä asiat tulevat kyllä aika äkkiä selville.

Ja tuohon aiempaan kommenttiisi viitaten, mainitsiko joku jossain kohtaa, että kaikki miehet ovat automaattisesti juoppoja tms. jos käyvät toisinaan lähibaarissa? Sellaiset, jotka istuvat siellä päivästä toiseen taitavat ikävä kyllä olla.

Yhteistyössä