Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:hondatyttö,miksi olet noin puolustuskannalla,itselleni tehty kiireellinen sektio josta paraneminen vei aikaa!EN vähättele sektiolla synnyttäneitä ollenkaan mutta TOTTAHAN se on että kyseessä on todella iso leikkaus...itsellä toipuminen vei todella pitkän ajan ja sairaalassa jouduin olemaan kaksi viikkoa...Nyt toista odotan ja kyllä voin sanoa että ajatus sektiosta pelottaa aivan hirveesti...En koe että alakautta synnyttäneet olisi minua mitenkään parempia tai itse olisin epäonnistunut synnyttäjä...pääasia on että lapsi saatiin maailmaan ja kaikki meni loppujen lopuksi hyvin...
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:kuules akkAAlkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:Näissä keskusteluiss aon usein mustavalkoinen sävy.
Alatiesynnytyksne puoltajat maalaavat kauhukuvia seinille ja vetävät pahimmat esimerkit esiin.
Se ei ole kauhukuva että sektio on iso leikkaus. Se on täysi fakta. Totta kai molemmissa voi sattua mitä vaan mutta miksi sitä sektiota pitää vähätellä?
hondatyttö: Täällä on monta mielipiteen vaihtajaa ja kyllä mun silmiin sulla on jäänyt jotain kaivelemaan tuosta sektiosta..
no kyllä sullakin kaivelee joku kun kokoajan pitää jankkaa etä sektion kokenut on epäonnstuja |O
kuule ny likka, tässä ei kukaan pitkiin aikoihin sanonut että sektio on epäonnistumista vaan ETTÄ SE ON LEIKKAUS!
sulla on nyt vääristynyt tapa lukea, oikeesti.
rauhotu ja lue rauhassa mitä tässä on kirjotettu, ei kukaan vähättele sektiota.
Sehän nimenomaan on rankempi ja vaarallisempi. En mä siihen ainakaan haluais joutua, ja kyllä sellanen joka siihen joutuu niin käy läpi aika moisen urakan.
ymmärrätkö yhtään mitä tässä yritetään sanoa!?
mä mikään likka sulle ole.. :headwall:
kyllä vähätellään.onko se vaikea iloita jos joku on toipunut nopeaa,parempi hyökätä ku hyenat kimppuun vai :/