Mikähän exällä oli vikana, kun meillä ei ollu koskaan seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jälkeenpäin ajatellen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jälkeenpäin ajatellen...

Vieras
Tai koskaan ja koskaan, mutta suunnilleen kerran kahdessa kuussa. Oon tätä nyt noin jälkeen päin miettinyt, kun nykyinen mies haluaa vaikka joka päivä. Olin exän kanssa viisi vuotta ja lopulta sitten erottiin, koska en kestänyt ajatusta, että olin alle kolmekymppinen, enkä sais enää koskaan (hyvää) seksiä. Mua ennen exällä oli ollut toinen viisi vuotta kestänyt suhde, ja exä kertoi, että heillä oli ollut max. 10 seksikertaa koko sinä aikana.

Onko tämä ihan ennen kuulumatonta? Mikähän miehellä oikein oli?

Joskus samaa exästä miettinyt. Se tosin oli sellainen että välillä oli 1-3 päivää (kiimassa?) että halusi monta kertaa vuorokaudessa, mutta sitten seurasi 2-3 kk "kuiva kausi"

Mun exällä ei muistaakseni koskaan ollut tollaista kiimaa. Alussakin, kun ite olin ihan kiimassa, mies ei oikeastaan syttynyt, vaikka oisin ihan lekeissä kiehnännyt sen sylissä. Jotenkin mies meni vaan lukkoon. Kerrankin yöllä otin puol tuntia peiton alla suihin niin kiihkeästi kuin olla ja voi, mutta tuon jälkeen mies taisi nukahtaa, eikä hänelle tullut mitään halua ns. hyökätä mun kimppuun. Rakasti mua kyllä kovasti, sen tiedän.

Mullakin on exä jota ei seksi kiinnostanut. No en nyt itsekään mikään aktiivisin ole, mutta kun toista ei kiinnostanut niin ei kiinnostanut. Ensimäisen kahden kuukauden jälkeen seuraavat kolme vuotta oli sitä "kuivaa kautta". Ja sit silloin kun seksiä oli, tuli kolmannella työnnöllä, eli mistään tunnottomuudesta ei voinut olla kyse. Käteenkään ei vetänyt, koska sai nukkuessaan kuitenki "tyhjennyksen" sillo tällö.

Veikkaan että miehellä oli jotain isoja estoja seksin suhteen TAI sitten sillä oli vain sellainen libido. 10 krt viiteen vuoteen on kyllä aika vähän, mutta esim kerran kuukaudessa tai kahdessa on itselleni ihan sopiva määrä. Ei vaan kiinnosta se nussiminen niin hirveästi, minkäs teet. Vaikeahan se on olla suhteessa, jossa halut on ihan erilaiset. Itse en jaksanut miestä joka haluaa joka päivä... Ei sillä että kummassakaan sinänsä on mitään vikaa, on vaan löydettävä se oikea kumppani.

Tuo mies ei kuitenkaan ollut aseksuaali... Tykkäsi kuitenkin seksistä silloin kun sitä oli. Tykkäsi suuseksistä jne. ja kasvoista näki, että nautti... Mutta ehkä syynä oli, että hän oli kestoltaan lyhyt, joten oli masentunut siitä...

A-seksuaalisuutta oon muuten miettinyt... Kun yksi kaveri kutsuu itseään aseksuaaliksi, mutta hänellä onkin masennuslääkitys ollut pitkään, ja mun veikkaus on, että totaalinen haluttomuus johtuu lääkityksestä. Eli ihminen lääkityksen takana ei olisi aseksuaali. Eikö aseksuaalisuutta oikeastaan voisi pitää sairautena... Kun biologia kannaltahan tuo ei ole suosiollista. No joo, tiedän, että tämä nyt oli huonosti ja suvaitsemattomasti esitetty, mutta kuitenkin.

Se johtuu siitä "pitkästä" suhteesta. Sillä maailmassa on olemassa sanonta tai oikeastaan totuus. Se menee näin: "olipa nainen kuinka kaunis, seksikäs ja maailman haluttavin... jossain, jossain on silti mies, joka on kyllästynyt panemaan sitä".

Ennen kuin vastaat, niin lue se vielä kertaalleen ja mietihän sen sanoma. Totta se vain on :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jälkeenpäin ajatellen...;30535426:
Tuo mies ei kuitenkaan ollut aseksuaali... Tykkäsi kuitenkin seksistä silloin kun sitä oli. Tykkäsi suuseksistä jne. ja kasvoista näki, että nautti... Mutta ehkä syynä oli, että hän oli kestoltaan lyhyt, joten oli masentunut siitä...

A-seksuaalisuutta oon muuten miettinyt... Kun yksi kaveri kutsuu itseään aseksuaaliksi, mutta hänellä onkin masennuslääkitys ollut pitkään, ja mun veikkaus on, että totaalinen haluttomuus johtuu lääkityksestä. Eli ihminen lääkityksen takana ei olisi aseksuaali. Eikö aseksuaalisuutta oikeastaan voisi pitää sairautena... Kun biologia kannaltahan tuo ei ole suosiollista. No joo, tiedän, että tämä nyt oli huonosti ja suvaitsemattomasti esitetty, mutta kuitenkin.

Ja rumuuskin vois olla sairaus, koska sekin on biologian kannalta epäsuosiollista. Kun rumien ihmisten kanssa ei harrasteta seksiä ja sitten ei tule lapsia. Mikäköhän tautiluokitus tolla olis? Milloin saadaan lääkkeet?

Yhteistyössä