Miksi ikävöin exääni vaikka hän oli todellinen kusipää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen

Vieras
Miksi iltaisin itkettää ja joka päivä tekisi mieli soittaa ja kerjätä häntä takaisin?
Miksi?
Vaikka hän teki vaikka mitä pahaa suhteemme aikana.. Rakastan häntä niin että sattuu....

En kestä tätä ikävää.... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Taidat olla vain rakastunut mielikuvaan ja kaivata läheisyyttä, et niinkään juuri kyseistä miestä.

Niin voi olla kyllä että en häntä kaipaa vaan sitä seuraa ja läheisyyttä..
Illat on pahimpia kun poikakin on mennyt nukkumaan.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja social:
Varmaan sen takia, ettet osaa olla yksin

Niin, olet läheisriippuvainen. Älä mene takas vaan etsi itsellesi jotain terapia-apua.

Niin voi olla.. Kyseisen miehen kanssa kuitenkin muutin suoraan yhteen vanhempien luota.. Yksinäisyys ei sovi mulle..
En tunne tarvitsevani kuitenkaan terapiaa.

Ei kukkaan halua olla yksin:/ onko sulla jotain kavereita,jotka vois tulaa piristämään sua iltaisin joskus?Pääsetkö joskus iteksesi menemään johki?
Ajan kanssa auttaa.Pitää vaan oppia nauttimaan omasta seurastaan..Itseriittoisuus on hyve,joka löytyy harvoilta;/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja social:
Varmaan sen takia, ettet osaa olla yksin

Niin, olet läheisriippuvainen. Älä mene takas vaan etsi itsellesi jotain terapia-apua.

Niin voi olla.. Kyseisen miehen kanssa kuitenkin muutin suoraan yhteen vanhempien luota.. Yksinäisyys ei sovi mulle..
En tunne tarvitsevani kuitenkaan terapiaa.

terapia ei ole mikään huonouden merkki. päinvastoin, se on rohkeuden merkki. uskaltaa myöntää vajavaisuutensa, keskeneräisyytensä ihmisenä.

sillä kukaan ei ole valmis.

minun mielestäni tarvitset terapiaa jos olet mieluummin kusipään kanssa kuin yksin.

Yhteistyössä