Miksi kukaan ei ihastu muhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seitsemän vuotta sinkkuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs sinkku;23797244:
Tarkoitatko että esim. minun pitäisi alkaa esittämään avutonta naista ja antaa miehen hoitaa tekniset hommat? Tuntuisi oudolta ja alentavalta. Huolehtimisen pitää minustakin olla molemminpuolista.

Ei tarvitse, vaan ole rohkeasti oma itsesi.

Minä en yleensä huomaa naisten lähestymisyrityksiä, kuulen niistä jälkeen päin sitten kavereilta. Kiinnostuneita kyllä on, mutta en huomaa. Sitten toisaalta en itse osaa ottaa kontaktia jos joku kiinnostaa minua.

Baareista ei kyllä löydä mitään... Lähinnä juttuseuraa, tosin olen itsekin aika puhelias ja ulospäinsuuntautunut, ja saatan ryhtyä juttusille, jos vaikka mies tulee istumaan mun ja kaverin pöytään. En kuitenkaan tarkoita sillä mitään, enkä yritä iskeä, koska yleensä kukaan ei herätä mitää kaverifiiliksiä ihmeempää. Joidenkin hyvin harvojen baarituttujen kanssa on tullut pidettyä enemmän yhteyttä.

Suurin osa miehistä on varattuja baarissa tai tosiaan hakemassa vain seksiseuraa.

[QUOTE="vieras";23797369]Vai voiko olla ongelma se, että kukaan ei uskoisi, että olet sinkku?[/QUOTE]

Voiko semmoinenkin ongelma olla? :D
Kuulostaa kyllä mieltä hivelevältä tämä vaihtoehto, mutta en tiedä kallistunko tälle kannalle :D

Sä kuullostat AP särmättömältä ja tylsältä. Siis mun mielestä.
Juuri tuollaisia miehiä oli aikoinaan tarjolla ja jos sellaisen kelkkaan olisin lähtenyt niin olisin vaipunut tylsyydetsä koomaan. Mut on sullekin varmaan olemassa joku ja onkin!
mut jos teet jonku nettideittiprofiilin niin keksi siihen joku koukku. Menee muuten liian pliisuksi.

[QUOTE="vieras";23797494]Onko sinulla ollut nyt 7v joku vakimies? Ei ihme jos et vaikuta sinkulta.[/QUOTE]

Ei ole? Mistä tämmöisen keksit?

Voi olla että olen tylsä :( Mut luonnettaan on vaikea muuttaa, mä en vaan ole mikään seikkailunhakuinen hardcore-beibe, joka pitää ihmiset varpaillaan 24/7.

Mä toivoisin löytäväni jonkun samankaltaisen miehen, semmoisen, joka ois rauhallinen ja tykkäis rauhallisemmista asioista, niinkuin koti ja perhe ja luonto ja muuta. En edes halua elämääni mitään baareissa laukkovaa renttumiestä, joka ei halua mitään pysyvyyttä elämäänsä. Kai niitä rauhallisiakin miehiä on?

Yhteistyössä